Pastaruoju metu Lietuvoje marketingui skiriamas vis didesnis dėmesys ne tik stambiose, bet ir vidutinėse ar net smulkiose verslo įmonėse. Ir tai nėra atsitiktinumas, o daugiau neišvengiama būtinybė išlikti nuožmios verslo konkurencijos pasaulyje, kuomet rungiamasi ne tik tarp tos pačios rūšies prekių, bet varžomasi dėl bendro vartotojų dėmesio, pinigų, kurie yra ganėtinai riboti. Tik praktikos dėka lietuvių verslininkai gebėjo pajausti sąryšį tarp pardavimų apimčių bei iš to sekančio pelno rodiklio ir reklamos, būtinumo palaikyti asmeninius santykius su vartotojais bei rūpintis bendru įmonės prestižu. Todėl aišku, kodėl vis daugiau firmų vadinasi ne savininkų vardais, o sugalvotu, ne retai net abstrakčiu, įmonės pavadinimu, stengiasi sukurti įmonės firminį ženklą, stilių, rūpinasi specifiniais šūkiais, rengia įvairius konkursus ir akcijas, dalyvauja labdaros renginiuose. Ne nuošalyje rėmimo, kaip vieno pagrindinių šiuolaikinio lietuviško marketingo įrankių, lieka ir Interneto erdvės bei galimybių panaudojimas.
Darbo tikslas – atskleisti marketingo plano esmę, reikšmę, numatyti pagrindines formuojamų strategijų rūšis bei jų praktinį taikymą įmonės veikloje.
Darbo objektas – Kauno AB “Panevėžio statybos trestas”marketingo plano valdymo aspekta.
Darbo atlikimo metodai: tiriant marketingo strateginio valdymo koncepcijas remiamasi lietuvių ir užsienio autorių moksline literatūros sistemine ir lyginamąja analize. Formuojant AB “Panevėžio statybos trestas” diversifikacijos strategiją, vertinant aplinka atlikta PEST analizė. Vertinant įmonės konkurencingumą taikytas SWOT analizės metodas, sisteminės analizės logika, statistinė analizė ir kiti metodai.
Akcinė bendrovė „Panevėžio statybos trestas“ – viena stambiausių Lietuvos įmonių. Bendrovė įsteigta 1957 m., kuri garsėjo pažangiomis Statybos marketingo ir darbo organizavimo formomis, naujomis technologijomis, aukštu darbo našumu.
· 1970 metais Panevėžio parodomasis statybos trestas;
· 1989 metais Panevėžio statybos asociacija;
· 1991 metais Panevėžio valstybinė akcinė statybos įmonė;
· 1993 metais AB „Panevėžio statybos trestas“.
1993 metais Panevėžio valstybinei akcinei įmonei reorganizuojantis į akcinę bendrovę, buvo ilgai mastytą, kokį vardą pasirinkti. Buvo prieita išvada palikti seną, visiems gerai žinomą vardą „Panevėžio statybos trestas“.(Masiliūnas 1997).
Akcinė bendrovė nuo 1998m. turi ISO 9001:2002 sertifikatą be kurio jai niekaip nebūtų galima konkuruoti...
Šį darbą sudaro 8120 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!