Kursiniai darbai

Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai

10   (1 atsiliepimai)
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 1 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 2 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 3 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 4 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 5 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 6 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 7 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 8 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 9 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 10 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 11 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 12 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 13 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 14 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 15 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 16 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 17 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 18 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 19 puslapis
Paslaugų marketingo komplekso teoriniai aspektai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonę supanti aplinka nuolat keičiasi. Norint išsilaikyti konkurencingoje rinkoje reikia operatyviai reaguoti į aplinkos pokyčius ir sugebėti greitai prie jų prisitaikyti. Labai svarbu išsiaiškinti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. Tai padeda padaryti marketingo kompleksas.
Mokslinėje literatūroje pagrindiniais įvardijami 4 marketingo komplekso elementai (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) - tai 4P modelis. Paslaugų įmonės dažniausiai naudoja papildytą marketingo kompleksą. Šiame darbe nagrinėjamas marketingo kompleksas remiantis 7P pagalba. Jį sudaro: prekė/paslauga, kaina, paskirstymas, rėmimas, žmonės, procesai, fizinis aktyvumas.
Marketingo komplekso elementai turi veikti kaip visuma ir būti tarpusavyje suderinti. Norint pasiekti, kad įmonė taptų sėkmingai veikianti reikia sugebėti suderinti visus šiuos elementus, nes visi jie yra vienodai svarbūs.
Vystantis ekonomikai, greitėjant gyvenimo tempui, vis mažiau laiko lieka kasdienių, buitinių darbų atlikimui. Dėl kylančios vartotojų gerovės žmonės gali daugiau naudotis pačiomis įvairiausiomis paslaugomis, kurios padeda išspręsti daugybę kasdienių rūpesčių. Paslaugų paklausą įtakoja bendras ekonomikos išsivystymo lygis, pajamų dydis bei paslaugos kainos, kokybės ir būsimos naudos santykis.
Paslaugų verslas ekonomikoje užima vis svarbesnę vietą. Pasak L.Bagdonienės ir R.Hopenienės (2009) atgavusi nepriklausomybę ir įsitvirtinusi rinkos ekonomikos principus ūkyje, Lietuva sėkmingai integruojasi į Europos ir viso pasaulio ūkį, todėl Vakarų šalių paslaugų sektoriuje, vykstantys pokyčiai būdingi ir Lietuvai. Paslaugų sfera vertinama kaip sparčiausiai besivystanti Lietuvos ūkio dalis.
Temos aktualumas. XXI amžiuje paslaugų svarba yra neabejotina kiekvieno žmogaus gyvenime. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio, grožio ir dar daugybės kitų paslaugų. Vartotojai paslaugų tiekėjams nuolatos „kelia kartelę“. Žvelgiant į Vakarų šalis, siekiama vartotojams paslaugas teikti, naudojantis kuo tobulesnėmis technologijomis, vis labiau gerinant jų kokybę irį didinant vartotojo galutinį pasitenkinimą suteikta paslauga.
Darbo objektas - Marketingo kompleksas.
Darbo tikslas - Išanalizuoti marketingo kompleksą teoriniais aspektais
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti marketingo komplekso sampratą;
2. Išanalizuoti marketingo komplekso elementų ypatumus teoriniu aspektu;
1. MARKETINGO SAMPRATA
1.1 Kas yra marketingas?
Pasak V. Pranulio, A. Pajuodžio, S. Urbonavičiaus, R. Virvilaitės (2012) įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4089 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 3
  • SANTRAUKA 4
  • ĮVADAS 5
  • 1. MARKETINGO SAMPRATA 6
  • 1.1 Kas yra marketingas? 6
  • 2. MARKETINGO ELEMETŲ SAMPRATA 8
  • 2.1 Prekė ir paslauga 8
  • 2.2 Kaina 9
  • 2.3 Paskirstymas 12
  • 2.4 Rėmimas 15
  • 2.5 Žmonės 16
  • 2.6 Procesai 17
  • 2.7 Fizinis aktyvumas 17
  • IŠVADOS 19
  • INFORMACIJOS ŠALTINIAI 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
22 psl., (4089 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 22 psl., (4089 ž.)
  • Word failas 91 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt