Įmonę supanti aplinka nuolat keičiasi. Norint išsilaikyti konkurencingoje rinkoje reikia operatyviai reaguoti į aplinkos pokyčius ir sugebėti greitai prie jų prisitaikyti. Labai svarbu išsiaiškinti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. Tai padeda padaryti marketingo kompleksas.
Mokslinėje literatūroje pagrindiniais įvardijami 4 marketingo komplekso elementai (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) - tai 4P modelis. Paslaugų įmonės dažniausiai naudoja papildytą marketingo kompleksą. Šiame darbe nagrinėjamas marketingo kompleksas remiantis 7P pagalba. Jį sudaro: prekė/paslauga, kaina, paskirstymas, rėmimas, žmonės, procesai, fizinis aktyvumas.
Marketingo komplekso elementai turi veikti kaip visuma ir būti tarpusavyje suderinti. Norint pasiekti, kad įmonė taptų sėkmingai veikianti reikia sugebėti suderinti visus šiuos elementus, nes visi jie yra vienodai svarbūs.
Vystantis ekonomikai, greitėjant gyvenimo tempui, vis mažiau laiko lieka kasdienių, buitinių darbų atlikimui. Dėl kylančios vartotojų gerovės žmonės gali daugiau naudotis pačiomis įvairiausiomis paslaugomis, kurios padeda išspręsti daugybę kasdienių rūpesčių. Paslaugų paklausą įtakoja bendras ekonomikos išsivystymo lygis, pajamų dydis bei paslaugos kainos, kokybės ir būsimos naudos santykis.
Paslaugų verslas ekonomikoje užima vis svarbesnę vietą. Pasak L.Bagdonienės ir R.Hopenienės (2009) atgavusi nepriklausomybę ir įsitvirtinusi rinkos ekonomikos principus ūkyje, Lietuva sėkmingai integruojasi į Europos ir viso pasaulio ūkį, todėl Vakarų šalių paslaugų sektoriuje, vykstantys pokyčiai būdingi ir Lietuvai. Paslaugų sfera vertinama kaip sparčiausiai besivystanti Lietuvos ūkio dalis.
Temos aktualumas. XXI amžiuje paslaugų svarba yra neabejotina kiekvieno žmogaus gyvenime. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio, grožio ir dar daugybės kitų paslaugų. Vartotojai paslaugų tiekėjams nuolatos „kelia kartelę“. Žvelgiant į Vakarų šalis, siekiama vartotojams paslaugas teikti, naudojantis kuo tobulesnėmis technologijomis, vis labiau gerinant jų kokybę irį didinant vartotojo galutinį pasitenkinimą suteikta paslauga.
Darbo objektas - Marketingo kompleksas.
Darbo tikslas - Išanalizuoti marketingo kompleksą teoriniais aspektais
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti marketingo komplekso sampratą;
2. Išanalizuoti marketingo komplekso elementų ypatumus teoriniu aspektu;
1. MARKETINGO SAMPRATA
1.1 Kas yra marketingas?
Pasak V. Pranulio, A. Pajuodžio, S. Urbonavičiaus, R. Virvilaitės (2012) įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti...
Šį darbą sudaro 4089 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!