Diplominiai darbai

Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija

9.4   (2 atsiliepimai)
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 1 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 2 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 3 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 4 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 5 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 6 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 7 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 8 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 9 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 10 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 11 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 12 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 13 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 14 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 15 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 16 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 17 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 18 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 19 puslapis
Kauno AB “Panevėžio statybos trestas” marketingo strateginio valdymo aspektai ir jos diversifikacija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu Lietuvoje marketingui skiriamas vis didesnis dėmesys ne tik stambiose, bet ir vidutinėse ar net smulkiose verslo įmonėse. Ir tai nėra atsitiktinumas, o daugiau neišvengiama būtinybė išlikti nuožmios verslo konkurencijos pasaulyje, kuomet rungiamasi ne tik tarp tos pačios rūšies prekių, bet varžomasi dėl bendro vartotojų dėmesio, pinigų, kurie yra ganėtinai riboti. Tik praktikos dėka lietuvių verslininkai gebėjo pajausti sąryšį tarp pardavimų apimčių bei iš to sekančio pelno rodiklio ir reklamos, būtinumo palaikyti asmeninius santykius su vartotojais bei rūpintis bendru įmonės prestižu. Todėl aišku, kodėl vis daugiau firmų vadinasi ne savininkų vardais, o sugalvotu, ne retai net abstrakčiu, įmonės pavadinimu, stengiasi sukurti įmonės firminį ženklą, stilių, rūpinasi specifiniais šūkiais, rengia įvairius konkursus ir akcijas, dalyvauja labdaros renginiuose. Ne nuošalyje rėmimo, kaip vieno pagrindinių šiuolaikinio lietuviško marketingo įrankių, lieka ir Interneto erdvės bei galimybių panaudojimas.
Savaime suprantamas, jog didėjant marketingo paslaugų paklausai, auga ir jų pasiūla. Daugėja ne tik literatūros bibliotekų, knygynų lentynose, skirtų marketingo planavimų (taktinio ir marketingo strateginio) aprašymams, studijoms, bet ir įvairioms konsultacinėms įmonėms. Tačiau tokių specifinių verslo įmonių paslaugomis gali naudotis dažnai tik didelės, stambią apyvartą vykdančios įmonės. Tuo tarpu smulkieji verslininkai marketingo planavimu gali pasirūpinti ir patys. Tokiu būdu jis bus realesnis, be to, reikiamą rezultatą bus galima pasiekti su minimalesnėmis išlaidomis, kurių konsultacinei verslo įmonei tektų pakloti kelis ar net kelias dešimtis kartų daugiau.
Šis darbas kaip tik ir skirtas esminės marketingo įrankių gamos- marketingo plano rengimo etapų eiliškumui, nuoseklumui ir juose pateikiamai informacijai analizuoti ir aprašyti. Rengiant darbą naudotasi ne tik lietuvių autorių knygomis ir kita literatūra (straipsniais, žurnalais). Tiesa, reikėtų iškart pastebėti, jog didelių skirtumų tarp lietuvių ir užsienio autorių aptikti nepavyko. Kiek skiriasi marketingo plano eiliškumas, tačiau pati planavimo esmė yra tokia pati. Antra vertus, vargu ar šį kartą lietuviams reikėtų išradinėti tai, ką pasaulyje naudoja jau ne vieną dešimtmetį.
Darbo tikslas – atskleisti marketingo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 19263 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 4
  • 1. Marketingo strateginio plano teoriniai aspektai 6
  • 1.1. Marketingo planavimo samprata 7
  • 1.2. Marketingo strateginio planavimo reikšmė 7
  • II. MARKETINGO PLANO SUDEDAMOSIOS DALYS 9
  • 2.2. Esama marketingo situacija įmonėje 9
  • 2.3. Perspektyvų analizė 9
  • 2.3.1. Mikroaplinkos analizė 10
  • 2.3.2. Makroaplinkos analizė 13
  • 2.4. Marketingo tikslai 19
  • 2.5. Marketingo strategija 21
  • 2.6. Marketingo kompleksas 24
  • 2.6.1. Produktas 26
  • 2.6.2. Kaina 26
  • 2.6.3. Pateikimas 30
  • 2.6.4. Rėmimas 30
  • 2.7. Veiksmų planas 31
  • 2.8. Kontrolė 32
  • 2.Projektinė dalis 33
  • 2.1. Įmonės veiklos analizė 33
  • 2.1.1. Įmonės veiklos istorija, specifika 33
  • 2.1.2.Ekonominė ir finansinė padėtis 36
  • 2.1.3.PST plėtra – antrinės įmonės 38
  • 2.1.4.Nekilnojamojo turto valdymo departamentas 39
  • 2.1.5. Išorinės aplinkos analizė 40
  • 2.2.Darbų struktūra ir specializacija 47
  • 2.2.1.Statybos – montavimo darbų analizė 48
  • 2.2.2. Kokybė kaip konkurencini pranašumas 52
  • 2.2.3.Naujos technologijos ir investicijos į modernėjimą 53
  • 2.2.4. Kvalifikuotas personalas kaip marketingo strategijos elementas 54
  • 2.3.Marketingo strategijos elementai 55
  • 2.3.1.Konkurentų analizė 55
  • 2.3.2.Vartotojų analizė 59
  • 2.3.3.Marketingo veiklos plėtros kryptis 62
  • 2.3.4.Reklamos strategija 68
  • 2.3.5. Rėmimo kryptis 69
  • IŠVADOS 72
  • LITERATŪRA 74
  • Priedai 75

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
ZIP archyvas (.zip)
Apimtis
79 psl., (19263 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 79 psl., (19263 ž.)
  • ZIP archyvas 996 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt