Pristatymai

UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas

10   (1 atsiliepimai)
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 1 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 2 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 3 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 4 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 5 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 6 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 7 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 8 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 9 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 10 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 11 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 12 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 13 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 14 puslapis
UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso vertinimas 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo objektas: Norfos vaistinė. Vartotojų požiūris į marketingo kompleksą.
Darbo tikslas – įvertinti UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso elementų veiksmingumą klientų požiūriu ir pateikti gerinimo sprendimus.
• Pateikti rekomendacijas „Norfos vaistinė“ marketingo komplekso gerinimui.
• Duomenų sisteminimas.
Marketingo samprata
1 lentelė. Marketingo komplekso samprata pagal užsienio ir lietuvių autorius (sudaryta darbo autorės, pagal V. Kindurys (2003), C. Hieh (2018), L. Gilles (2017), J. Blomberg et al. (2015), V. Markova (1996), J. Vijeikis(2003) ir kt.)
Autorius, metai
Samprata
J. Blomberg, C. Darrah, 2015
Tai sprendimai, skirti rinkos poveikiui, siekiant vartotojo ir kliento poreikių tenkinimo.
L. Gilles, 2017
Tai tarpusavyje susietų priemonių ir sprendimų rinkinys, orientuotas vartotojų poreikiams tenkinti bei siekti įmonės marketingo tikslų.
C. Hsieh, 2018
Tai priemonių visuma, skirta tenkinti tikslinės rinkos vartotojų poreikius.
V. Kindurys, 2008
„Tai visuma tarpusavyje susijusių priemonių, veiksmų ir sprendimų, kurie sudaro galimybę parduoti paslaugas ir patenkinti klientų poreikius bei įgyvendinti paslaugų įmonės tikslus“.
J. Vijeikis, 2003
Tai vartotojų poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individų ir organizacijos tikslų. Tai rinkos rūšis kuri per mainus tenkina vartotojų poreikius, paklausą ir savo galimybes.
V. Markova, 1996
Tai paslaugų kūrimo, pateikimo ir realizavimo procesas, orientuotas specifiniams vartotojų poreikiams atskleisti.
V. Pranulis, 2012
Marketingas – tai poreikių nustatymo bei jiems tenkinti būtinų sprendimo priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ar organizacijos tikslų.
Marketingo komplekso samprata
1 pav. Marketingo kompleksai nuo „4P“ iki „14P“ (sudaryta darbo autorės, remiantis lentelėje pateiktais šaltiniais)
UAB „Norfa Vaistinė“ marketingo komplekso tyrimas. Vaistinės charakteristika
UAB „Gintarinė Vaistinė“ ir UAB „ Norfos Vaistinė“, kartu su didmeninio platinimo įmone „LIMEDIKA“ sudaro Nacionalinę farmacijos grupę (toliau šiame darbe – NFG).
2 pav. „Norfa Vaistinė“ logotipas (pagal svetainės duomenis).
Įmonės veikla. Vaistai, medicininės medžiagos. Prekių asortimentą sudaro:
• Vaistai;
• Maisto papildai;
• Chirurgijos prekės;
• Slaugos priemonės;
• Vaistažolės;
• Prekės skirtos neščiosioms ir kūdikiams;
• Kosmetika.
• Taip pat įmonė gamina vaistus.
Įmonės misija. Būti sveiko ir ilgo gyvenimo partneriu.
Įmonės vizija. „Gerausi. Klientui. Darbuotojui. Partneriui.Visuomenei“.
Darbuotojai. Visi įmonės darbuotojai nuolat tobuleja profesiniuose mokymuose, dalyvauja konferencijose,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1342 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.pptx)
Apimtis
15 psl., (1342 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo pristatymas
  • 15 psl., (1342 ž.)
  • Skaidrės 846 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt