Darbo objektas: Norfos vaistinė. Vartotojų požiūris į marketingo kompleksą.
Darbo tikslas – įvertinti UAB „Norfos Vaistinė“ marketingo komplekso elementų veiksmingumą klientų požiūriu ir pateikti gerinimo sprendimus.
• Pateikti rekomendacijas „Norfos vaistinė“ marketingo komplekso gerinimui.
• Duomenų sisteminimas.
Marketingo samprata
1 lentelė. Marketingo komplekso samprata pagal užsienio ir lietuvių autorius (sudaryta darbo autorės, pagal V. Kindurys (2003), C. Hieh (2018), L. Gilles (2017), J. Blomberg et al. (2015), V. Markova (1996), J. Vijeikis(2003) ir kt.)
Autorius, metai
Samprata
J. Blomberg, C. Darrah, 2015
Tai sprendimai, skirti rinkos poveikiui, siekiant vartotojo ir kliento poreikių tenkinimo.
L. Gilles, 2017
Tai tarpusavyje susietų priemonių ir sprendimų rinkinys, orientuotas vartotojų poreikiams tenkinti bei siekti įmonės marketingo tikslų.
C. Hsieh, 2018
Tai priemonių visuma, skirta tenkinti tikslinės rinkos vartotojų poreikius.
V. Kindurys, 2008
„Tai visuma tarpusavyje susijusių priemonių, veiksmų ir sprendimų, kurie sudaro galimybę parduoti paslaugas ir patenkinti klientų poreikius bei įgyvendinti paslaugų įmonės tikslus“.
J. Vijeikis, 2003
Tai vartotojų poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individų ir organizacijos tikslų. Tai rinkos rūšis kuri per mainus tenkina vartotojų poreikius, paklausą ir savo galimybes.
V. Markova, 1996
Tai paslaugų kūrimo, pateikimo ir realizavimo procesas, orientuotas specifiniams vartotojų poreikiams atskleisti.
V. Pranulis, 2012
Marketingas – tai poreikių nustatymo bei jiems tenkinti būtinų sprendimo priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ar organizacijos tikslų.
Marketingo komplekso samprata
1 pav. Marketingo kompleksai nuo „4P“ iki „14P“ (sudaryta darbo autorės, remiantis lentelėje pateiktais šaltiniais)
UAB „Norfa Vaistinė“ marketingo komplekso tyrimas. Vaistinės charakteristika
UAB „Gintarinė Vaistinė“ ir UAB „ Norfos Vaistinė“, kartu su didmeninio platinimo įmone „LIMEDIKA“ sudaro Nacionalinę farmacijos grupę (toliau šiame darbe – NFG).
2 pav. „Norfa Vaistinė“ logotipas (pagal svetainės duomenis).
Įmonės veikla. Vaistai, medicininės medžiagos. Prekių asortimentą sudaro:
• Vaistai;
• Maisto papildai;
• Chirurgijos prekės;
• Slaugos priemonės;
• Vaistažolės;
• Prekės skirtos neščiosioms ir kūdikiams;
• Kosmetika.
• Taip pat įmonė gamina vaistus.
Įmonės misija. Būti sveiko ir ilgo gyvenimo partneriu.
Įmonės vizija. „Gerausi. Klientui. Darbuotojui. Partneriui.Visuomenei“.
Darbuotojai. Visi įmonės darbuotojai nuolat tobuleja profesiniuose mokymuose, dalyvauja konferencijose,...
Šį darbą sudaro 1342 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!