Referatai

E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka

9.8   (3 atsiliepimai)
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  1 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  2 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  3 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  4 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  5 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  6 puslapis
E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinka  7 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

3 ĮVADAS Marketingo mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką.1 Pasirinkau pristatyti bei išanalizuoti E-vaistinė „Camelia“ veiklos marketingo mikroaplinką nes šis vaistinių tinklas priklauso mūsų šeimai. 1991 m. UAB „Nemuno vaistinė“ kitaip pirkėjams, visuomenei bei pacientams žinoma kaip „Camelia“ vaistinių tinklas ieškodama būdų užtikrinti įmanomai mažiausias kainas, bei pasiekti kuo didesnį pirkėjų, pacientų ratą per trumpą laiką sėkmingai išplėtojo vaistų, farmacijos ir kitų prekių prekybą bei pradėjo veiklą elektroninėje erdvėje E-vaistinė „Camelia“. „Camelia“ vaistinių tinklo siekis ir siekiamybė, kad turimas platus vaistų, maisto papildų, higieninių prekių, sporto papildų, odontologinių prekių ir kt... asortimentas ir maža kaina būtų pasiekiamas patogiu būdu, laiku ir vietoje, o tam jau nebeužtenka fizinių vaistinių. Todėl nuspręsta keltis į internetinę erdvę. E-vaistinė „Camelia“ internete, tai patogi, moderni ir daug dėmesio klientų poreikiams skirianti vaistinė. Vaistinių tinklas nuolat investuoja ir tobulina „Camelia“ vaistinę internete, kad klientai vis patogiau ir greičiau galėtu užsisakyti prekes.2 TIKSLAS: E-vaistinė „Camelia“ elgsenos pasekmių įvairiose rinkų sistemose numatymas pagal individualių ekonomikos subjektų racionalios elgsenos teoriją. UŽDAVINIAI: 1. Paanalizuoti įmones ir pavienius asmenis iš kurių perkami gamybos ir kitos veiklos reikmenys tinkamai vykdyti E-vaistinė „Camelia“ veiklą; 2. Įvertinti esamus tapačius rinkos dalyvius (konkurentai); 3. Apžvelgti vartotojus bei visuomenes grupes kurie naudojasi E-vaistinė „Camelia“ paslaugomis. 1 „Marketingas: 3.2. Įmonės marketingo mikroaplinka“ (utenos-kolegija.lt) [interaktyvus, žiūrėta 2023 m. sausio 1 d., 19:11 val.]. Prieiga internetu: . 2 „Apie mus“ (camelia.lt) [interaktyvus, žiūrėta 2023 m. sausio 1 d., 19:19 val.]. Prieiga internetu: . 4 TIEKĖJAI Kiekvienai įmonei kuri vykdo komercinę ar ne komercinę veiklą reikalingos žaliavos iš kurių būtų gaminami produktai arba jau paruošti rinkai pilnai pagal užsakymą įmonės veiklai reikalingi produktai. E-vaistinė „Camelia“ veikia mažmeninės vaistinių tinklo UAB „Nemuno vaistinė“ kuri oficialiai visuomenei žinomu vardu „Camelia“ tikslams pasiekti kuo daugiau vartotojų visoje Lietuvoje. Tiesioginis E-vaistinė „Camelia“ tiekėjas yra UAB „Nemuno vaistinė“, bet kadangi e-vaistinė priklauso tai pačiai bendrovei, tai galima laikyti, kad ir e-vaistinė turi savo tolygius tiekėjus kaip, kad UAB „Nemuno vaistinė“. Apžvelgiant tiekėjus tai E-vaistinė „Camelia“ savo internetinėje svetainėje https://camelia.lt/tiekejai vartotojams nurodo absoliučiai visus esamus tiekėjus iš kurių perka produktus ir realizuoja rinkoje per fizines vaistines bei internetinėje erdvėje E-vaistinė „Camelia“. Prie kiekvieno tiekėjo kurių įmonė turi daugiau nei 1300 yra priskiriami produktai kuriuos įmonė įsigyja veiklai vykdyti, bet tai nereiškia, kad visi tiekėjai kurie nurodomi internetinėje svetainėje https://camelia.lt/tiekejai yra „aktyvūs“ nes įmonė pati sprendžia kada ir kiek bei ko užsakyti veiklos tęstinumui pagal pristatymo laiką, prekės galiojimo datą, esamų neparduotų likučių pas save sandėliuose kiekius, kainą ir kt... Pagal įmonių skaičių tai didžiausią dalį tiekėjų sudaro smulkios įmonės UAB „Armele“, UAB „Aroma Joy“ ir pan.. kurios teikia ne vaistinius preparatus, o higienos, kosmetikos, sporto, avalynės, grožio, maisto papildų ir kitokias prekes. E-vaistinė „Camelia“ prekiauja ir receptiniais bei nereceptiniais vaistais. Šią dalį kaip tiekėjas užpildo jau farmacinės bendrovės UAB „Entafarma“, UAB „Vitmeda“, UAB „Zenvita International“ ir kitos kurios veikia griežtai pagal nustatytus ES standartus. UAB „Nemuno vaistinė“ taipogi turi savo vaistų fabriką Rygoje AS „Rygos farmacijos fabrikas“ kuris yra vienas iš didžiausių vaistinių preparatų tiekėjas E-vaistinė „Camelia“. 5 KONKURENTAI Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes.3 Šiai dienai kaip ir visais laikais, vykdant kokią nors ūkinę veiklą ir nepriklausomai nuo veiklos srities, ar tai būtų turgaus prekeivis, didmeninės ar mažmeninės prekybos įmonės, reklamos sklaidos agentūros ir pan... susiduria su konkurencija. E-vaistinė „Camelia“ neišimtis. Lietuvoje visi veikiantys didieji vaistinių tinklai „Eurovaistinė“, „Gintarinė vaistinė“, „Benu vaistinė“, „Norfos vaistinė“ turi taipogi e-vaistines. Tai būtų didžiausi konkurentai E-vaistinė „Camelia“. Pasikeitus Lietuvos respublikos įstatymas, Seimas leido degalinių tinklams, prekybos tinklams bei visiems registruotiems ūkiniams subjektams prekiauti nereceptiniais vaistais fizinėse prekybos vietose, taip automatiškai prasiplėtė ir konkurencinė aplinka. E-vaistinė „Camelia“ turi taipogi nemažai tiekėjų kurie gali savo produkciją prekiauti ir nebūtiniai vaistinėse, pvz. UAB „Armele“ yra kosmetikos tiekėjas „Camelia“ tinklui, bet ši įmonė turi ir savo e-prekybą vykdantį tinklalapį https://armele.lt taip sustiprindama konkurenciją. Todėl E-vaistinė „Camelia“ bandydama sumažinti konkurenciją privalo ieškoti būdų kaip pritraukti kuo daugiau naujų klientų kurie apsipirkinėtų pas juos ir taip augintų klientų skaičių arba bent stengtųsi išlaikyti lojalius klientus. UAB „Nemuno vaistinė“ neturi jokių finansinių įsipareigojimų kreditoriams ar bankams, mažai bylinėjimosi bylų teismuose, o tai leidžia dar efektyviau paskirstyti lėšas bandant sumažinti konkurencinę aplinką. Taipogi E-vaistinė „Camelia“ dalyvauja „agresyvioje“ reklamos sklaidoje radijuje, televizijoje, internetinėse reklamos platformose, lauko reklama, mobilioji reklama ir taip vis dažniau norom ar ne norom primena apie save ir šie būdai leidžia sumažinti konkurencinę aplinką bandydama įsitvirtinti kaip monopolinis dalyvis rinkoje. 3 Marketingas: 3.2. Įmonės marketingo mikroaplinka (utenos-kolegija.lt) [interaktyvus, žiūrėta 2023 m. sausio 1 d., 20:01 val.]. Prieiga internetu:

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • TIEKĖJAI .. 4
  • KONKURENTAI .. 5
  • VARTOTOJAI, VISUOMENĖS GRUPĖS .. 6
  • IŠVADOS7
  • LITERATŪRA8

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
8 psl., (981 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 8 psl., (981 ž.)
  • PDF dokumentas 359 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt