Darbo tikslas: išanalizuoti marketingo komplekso elementus pasirinktoje įmonėje.
Darbo uždaviniai: aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, kainodaros tikslus, kainų nustatymo metodus, veiksnius, kurie įtakoja paskirstymo kanalo parinkimą, paskirstymo būdą, bei strategiją, taip pat aprašyti rėmimo kompleksą.
UAB „Marijampolės pieno konservai“ yra viena didžiausių ir pajėgiausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje, bei vienintelė pieno konservų gamintoja Baltijos šalyse, kurios technologinė struktūra pritaikyta gaminti produkciją dideliu mastu. 1977m. gruodžio 31d. Marijampolėje pradėjo veikti Pieno konservų kombinatas. 2001m. rugpjūčio 16d. visą AB''Marijampolės pieno konservai" turtą įsigijo UAB "Eksimeta", kuri gamybos procesą perdavė savo dukterinei įmonei - UAB "Marijampolės pieno konservai". Šiuo metu yra išsaugoti visi ankstesni gamybiniai pajėgumai bei aptarnaujantis personalas, tęsiama visos ankstesnės produkcijos gamyba. Naudojamos technologijos leidžia užtikrinti gaminamos produkcijos kokybę, kuri atitinka Lietuvos ir Europos Sąjungos standartus. Išskirtinis gaminamos produkcijos privalumas - natūralumas: nenaudojami konservantai , produkcija gaminama iš itin aukštos kokybės pieno. UAB Marijampolės pieno konservai - aktyvi eksportuotoja, todėl naudojasi didžiausių ir universaliausių Snoro bei Vilniaus (SEB grupės nario)bankų paslaugomis, kurios užtikrina saugius atsiskaitymus. Atsižvelgiat į klientų pageidavimus, teikiamos produkcijos transportavimo paslaugos geležinkeliais, autotransportu, jūrų transportu per Klaipėdos, Rygos, Kaliningrado uostus.Vidaus rinkoje įmonė sėkmingai dirba su stambiausiomis prekybos sistemomis "VP Market", "IKI", "Norfa". Tačiau didžioji dalis produkcijos yra eksportuojama į Latviją, Estiją, Rusiją, Uzbekiją, Čekiją, Vokietiją, Prancūziją, Kanadą, Afriką. Pagrindinė veiklos sritis yra pieno produktų gamyba, prekyba ir fasavimo paslaugų teikimas.
Bendrovė gamina: Pieno koncervus, pieno miltelius, UAT pieną, skardines dėžutes, sūrius, varškę, sviestą, grietinę, grietinėlę.
Įmonė vadovaujasi prekės orientacija t.y. ji stengiasi konkuruoti ne prekės kaina, bet kokybe.
Prekė - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu. Šie sprendimai ir veiksmai apima prekių kūrimą ir tobulinimą, jų identifikavimą ir įpakavimą, asortimento valdymą ir t.t.
Įmonės gaminamų prekių vartojimo klasifikavimą būtų galima priskirti kasdieninės paklausos prekėms. Kasdieninės paklausos prekės- tai dažnai perkamos prekės, kurias vartotojas siekia įsigyti kuo...
Šį darbą sudaro 3102 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!