Rinka - tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, iłreikłtas kaina.
Rinka - tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Rinkos segmentavimas yra procesas, kai vartotojai skirstomi į grupes pagal jų norus, reikmes, perkamąją galią, elgesio, pažiūrų, charakterių požymius.
Segmentas - vartotojų grupė, vienodai ar bent jau panašiai reaguojanti į tas pačias marketingo skatinimo priemones.
Rinkos segmentavimas būtinas, nes realiai įmonės negali orientuoti savo tyrimų ir po jų organizuojamos veiklos nei į atsitiktinai pasirinkus savo prekės vartotojus, nei į vidutinį vartotoją, kurio gyvenime nėra. Įmonėms būtina analizuoti vartotojų skirtingumą ir po to juos taip, kad tos grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų ar kitų požymių, padedančių pažinti esamus ar potencialius vartotojus. Rinkos segmentavimas vykdomas pagal: geografinį, demografinį ir psichografinį rinkos segmentavimo požymį.
Rinkos segmentavimas pagal geografinį požymį remiasi rinkos suskaidymu pagal geografinius vienetus: rajonus, miestus bei kaimus.
Varškės produktai
Vidaus rinka
Vartotojai, kurių pajamos didelės
Grūdėtą varškę, saldžius varškės sūrelius su vaisių ir uogų priedais, aromatizuotus, varškės kremus, varškės sūrius su įvairiais priedais, varškės tortus su riešutais.
Vartotojai, kurių pajamos vidutinės
aromatizuotus varškės sūrelius, varškės sūrius, varškės kremus su įvairiais priedais.
Vartotojai, kurių pajamos mažos
natūralią varškę, varškės sūrelius su kakava, razinomis, varškės sūrius.
Vienas iš svarbiausių klausimų nagrinėjant vartotojo elgseną yra rinkos segmentavimas. Jis grindžiamas paprasta logika, jog viena ir ta pati prekė nepatenkins visų skirtingų vartotojų poreikių ir norų Atlikę detalią segmentavimo abiejose rinkose analizę, galėjome palyginti dvi skirtingas rinkas bei vartotojų elgseną.
Išvadose pateikiami pagrindiniai vartotojo elgsenos skirtumai, taip pat nurodoma į ką turėtų būti atkreipiamas dėmesys rengiant tarptautinėje rinkoje marketingo strategiją bei prekės koncepciją.
VARŠKĖS PRODUKTO APIBŪDINIMAS
Tyrimo uždaviniai:
1. ištirti varškės įpakavimą
2. ištirti varškės kainų įtaką vartotojų paklausai
3. išsiaiškinti prekinio ženklo įtaką vartotojų paklausai
4. išsiaiškinti reklamos įtaką vartotojų paklausai
5. ištirti varškės gaminių paklausą pagal rūšį (saldūs...
Šį darbą sudaro 4748 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!