Kursiniai darbai

Marketingo komplekso analizė: varškės produktai

9.0   (2 atsiliepimai)
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 1 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 2 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 3 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 4 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 5 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 6 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 7 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 8 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 9 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 10 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 11 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 12 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 13 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 14 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 15 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 16 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 17 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 18 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 19 puslapis
Marketingo komplekso analizė: varškės produktai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rinka - tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, iłreikłtas kaina.
Rinka - tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Rinkos segmentavimas yra procesas, kai vartotojai skirstomi į grupes pagal jų norus, reikmes, perkamąją galią, elgesio, pažiūrų, charakterių požymius.
Segmentas - vartotojų grupė, vienodai ar bent jau panašiai reaguojanti į tas pačias marketingo skatinimo priemones.
Rinkos segmentavimas būtinas, nes realiai įmonės negali orientuoti savo tyrimų ir po jų organizuojamos veiklos nei į atsitiktinai pasirinkus savo prekės vartotojus, nei į vidutinį vartotoją, kurio gyvenime nėra. Įmonėms būtina analizuoti vartotojų skirtingumą ir po to juos taip, kad tos grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų ar kitų požymių, padedančių pažinti esamus ar potencialius vartotojus. Rinkos segmentavimas vykdomas pagal: geografinį, demografinį ir psichografinį rinkos segmentavimo požymį.
Rinkos segmentavimas pagal geografinį požymį remiasi rinkos suskaidymu pagal geografinius vienetus: rajonus, miestus bei kaimus.
Varškės produktai
Vidaus rinka
Vartotojai, kurių pajamos didelės
Grūdėtą varškę, saldžius varškės sūrelius su vaisių ir uogų priedais, aromatizuotus, varškės kremus, varškės sūrius su įvairiais priedais, varškės tortus su riešutais.
Vartotojai, kurių pajamos vidutinės
aromatizuotus varškės sūrelius, varškės sūrius, varškės kremus su įvairiais priedais.
Vartotojai, kurių pajamos mažos
natūralią varškę, varškės sūrelius su kakava, razinomis, varškės sūrius.
Vienas iš svarbiausių klausimų nagrinėjant vartotojo elgseną yra rinkos segmentavimas. Jis grindžiamas paprasta logika, jog viena ir ta pati prekė nepatenkins visų skirtingų vartotojų poreikių ir norų Atlikę detalią segmentavimo abiejose rinkose analizę, galėjome palyginti dvi skirtingas rinkas bei vartotojų elgseną.
Išvadose pateikiami pagrindiniai vartotojo elgsenos skirtumai, taip pat nurodoma į ką turėtų būti atkreipiamas dėmesys rengiant tarptautinėje rinkoje marketingo strategiją bei prekės koncepciją.
VARŠKĖS PRODUKTO APIBŪDINIMAS
Tyrimo uždaviniai:
1. ištirti varškės įpakavimą
2. ištirti varškės kainų įtaką vartotojų paklausai
3. išsiaiškinti prekinio ženklo įtaką vartotojų paklausai
4. išsiaiškinti reklamos įtaką vartotojų paklausai
5. ištirti varškės gaminių paklausą pagal rūšį (saldūs...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4748 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • VARŠKĖS PRODUKTO RINKOS APIBŪDINIMAS 3
  • VARŠKĖS PRODUKTO APIBŪDINIMAS 5
  • VARŠKĖS PRODUKTO PASTYMO BŪDŲ ANALIZĖ 20
  • VARŠKĖS PRODUKTO RĖMIMO ANALIZĖ 22
  • APKLAUSOS REZULTATŲ SUVESTINĖ 24
  • IŠVADOS 26
  • NAUDOTA LITERATŪRA. 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (4748 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 28 psl., (4748 ž.)
  • Word failas 396 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt