Referatai

Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui

9.4   (2 atsiliepimai)
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 1 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 2 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 3 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 4 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 5 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 6 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 7 puslapis
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

ĮVADAS

Temos aktualumas. Įmonės ir socialiniai tinklai tampa neišskiriami vienas nuo kito. Šiais

laikais socialiniai tinklai vartotojams reikiamą informaciją leidžia pasiekti patogiai ir greitai.

2023 metais socialinių tinklų pasiūla yra pakankamai didelė. Visos įmonės komunikacijos

kanalus pasirenka tokius, kurie labiausiai atitinka jų poreikius. 2022 metais atlikto tyrimo

duomenimis galima teigti, jog populiariausias socialinis tinklas yra “Facebook”. Remiantis

„HubSpot Blog Research“ , 2022 m. „Facebook“ yra pirmoji socialinės žiniasklaidos platforma, į

kurią rinkodaros specialistai skiria daugiausia dėmesio. Nemažas kiekis įmonių mano, kad

užtenka tik susikurti socialinį tinklą, tačiau to neužtenka. Norint pasiekti reikiamus marketingo

tikslus, reikia naudotis socialinių tinklų marketingu. Įmonių socialiniai tinklai yra naudojami

kaip perspektyvi merketingo priemonė, įvaizdžio formavimo dėka yra palaikomas ryšys su

vartotojais. Sėkmingai įmonės veiklai nėra svarbu vien tinkamas įvaizdis visų akyse (taip pat ir

konkurentų), bet svarbu ir vidinis įvaizdis, kuris gyvuoja įmonės vidinėje aplinkoje.

Darbo problema. Socialinių tinklų vartojimas greitai plečiasi įmonėse. Vienas svarbiausių

dalykų yra išsiaiškinti, kokie socialiniai tinklai yra daugiausiai naudojami, kokią įtaką turi

socialinių tinklų marketingas įmonės įvaizdžio formavime.

Tyrimo objektas. Įmonių įvaizdžio formavimas.

Darbo tikslas – išanalizuoti socialinių tinklų marketingo įtaką įmonės įvaizdžio

formavimui.

Darbo uždaviniai:

1. Išanalizuoti organizacijos įvaizdžio svarbą literatūroje;

2. Socialinių tinklų teorinius aspektus literatūros analizėje;

3. Atskleisti socialinių tinklų analizę ir jų poveikį marketingui;

4. Pateikti išvadas

Reikšminiai žodžiai:

1. Socialiniai tinklai (angl. social networks)

2. Įtaka (angl. influence)

3. Įvaizdis (angl. image)

4. Įvaizdžio formavimas (angl. image formation)

4

1. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO LITERATŪROS ANALIZĖ

Norint suprasti įvaizdžio vaidmenį ir svarbą įmonėms, visų pirma būtina išsiaiškinti šio

reiškinio sampratą, atsiradimą įtakojančius veiksnius, formavimo ypatumus ir teikiamą naudą

rinkodaros aspektu. Įmonės įvaizdis mokslinėje literatūroje pradėtas nagrinėti gana senai. Nuo

1950-ųjų (Beens, Van Riel, 2004). 1965 m. T. Levitt (1965) rašė, kad kompanijos reputacija

susideda iš to, kiek įmonė yra žinoma, kaip vertinama, kiek verta pasitikėjimo bei kiek yra

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2169 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO LITERATŪROS ANALIZĖ..4
  • 1.1.Organizacijos įvaizdžio samprata..4
  • 1.2. Pagrindiniai įvaizdį įtakojantys veiksniai.5
  • 1.3. Organizacijos įvaizdžio formavimas.6
  • 1.4. Socialinių tinklų įtaka marketingui6
  • 2. IŠVADOS..8
  • 3. LITERATŪROS SĄRAŠAS.9

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
9 psl., (2169 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 9 psl., (2169 ž.)
  • PDF dokumentas 181 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt