ĮVADAS
Temos aktualumas. Įmonės ir socialiniai tinklai tampa neišskiriami vienas nuo kito. Šiais
laikais socialiniai tinklai vartotojams reikiamą informaciją leidžia pasiekti patogiai ir greitai.
2023 metais socialinių tinklų pasiūla yra pakankamai didelė. Visos įmonės komunikacijos
kanalus pasirenka tokius, kurie labiausiai atitinka jų poreikius. 2022 metais atlikto tyrimo
duomenimis galima teigti, jog populiariausias socialinis tinklas yra “Facebook”. Remiantis
„HubSpot Blog Research“ , 2022 m. „Facebook“ yra pirmoji socialinės žiniasklaidos platforma, į
kurią rinkodaros specialistai skiria daugiausia dėmesio. Nemažas kiekis įmonių mano, kad
užtenka tik susikurti socialinį tinklą, tačiau to neužtenka. Norint pasiekti reikiamus marketingo
tikslus, reikia naudotis socialinių tinklų marketingu. Įmonių socialiniai tinklai yra naudojami
kaip perspektyvi merketingo priemonė, įvaizdžio formavimo dėka yra palaikomas ryšys su
vartotojais. Sėkmingai įmonės veiklai nėra svarbu vien tinkamas įvaizdis visų akyse (taip pat ir
konkurentų), bet svarbu ir vidinis įvaizdis, kuris gyvuoja įmonės vidinėje aplinkoje.
Darbo problema. Socialinių tinklų vartojimas greitai plečiasi įmonėse. Vienas svarbiausių
dalykų yra išsiaiškinti, kokie socialiniai tinklai yra daugiausiai naudojami, kokią įtaką turi
socialinių tinklų marketingas įmonės įvaizdžio formavime.
Tyrimo objektas. Įmonių įvaizdžio formavimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti socialinių tinklų marketingo įtaką įmonės įvaizdžio
formavimui.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti organizacijos įvaizdžio svarbą literatūroje;
2. Socialinių tinklų teorinius aspektus literatūros analizėje;
3. Atskleisti socialinių tinklų analizę ir jų poveikį marketingui;
4. Pateikti išvadas
Reikšminiai žodžiai:
1. Socialiniai tinklai (angl. social networks)
2. Įtaka (angl. influence)
3. Įvaizdis (angl. image)
4. Įvaizdžio formavimas (angl. image formation)
4
1. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO LITERATŪROS ANALIZĖ
Norint suprasti įvaizdžio vaidmenį ir svarbą įmonėms, visų pirma būtina išsiaiškinti šio
reiškinio sampratą, atsiradimą įtakojančius veiksnius, formavimo ypatumus ir teikiamą naudą
rinkodaros aspektu. Įmonės įvaizdis mokslinėje literatūroje pradėtas nagrinėti gana senai. Nuo
1950-ųjų (Beens, Van Riel, 2004). 1965 m. T. Levitt (1965) rašė, kad kompanijos reputacija
susideda iš to, kiek įmonė yra žinoma, kaip vertinama, kiek verta pasitikėjimo bei kiek yra
Šį darbą sudaro 2169 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!