Šis projektas apie "Reklamą".
Relamos klasifikacija,
Reklamos klasifikacija pagal turinį,
Reklamos požymiai,
Tarpdiscipliniškumas,
Reklamos funkcijos,
Epocha "iki marketingo": nuo mainų pradžios iki XVIII a. vid.,
Masinių komunikacijų epocha: iki XX a. pr.,
Tyrimų epocha,
Reklamos socialinės funkcijos,
Reklamos ekonominės funkcijos,
Komunikacijos procesas,
IMK (integruotų marketingo komunikacijų sistema),
IMK planavimo etapai,
IMK modelis,
Procesas,
Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai:
Iš viršaus į apačią,
Iš apačios į viršų,
Verslo plėtros koncepcijos reklama.
Prekės ženklas,
Prekės diferencijavimas,
Svarbu sukurti ne kainą, o vertę.
Google, Zara, Starbuck.
Konkurencinė reklama.
Reklamos kartojimas
Marketingo faktoriai ir reklamos kartojimas,
Reklamos žinutė ir kartojimų skaičius,
Reklamos skleidimo priemonės ir kartojimų skaičius,
ELM (panašumo į tiesą tikslinimo modelis) Elaboration Likelihood Model,
Centrinis įtikinimo būdas,
Periferinis įtikinimo būdas.
Centrinis informacijos apdorojimas,
ELM tyrimai,
Kognityvinės reakcijos modelis,
KA ir PA valdymas,
Faktoriai, kurie lemia vartotojų motyvaciją ir gebėjimus apmąstyti reklamos turinįm
Vartotojų poreikiai,
Motyvai / poreikiai (pagal Maslow piramidę),
Motyvai,
Poreikių patenkinimo įvertinimas,
Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas,
Prekių tyrimas,
Rinkos tyrimas,
Reklamos tyrimų laukas,
Reklamos tyrimai,
Vartotojų tyrimas,
Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas,
Reklamos planavimas,
Reklamos planas gali būti trijų lygių,
Reklamos plane turi atsispindėti trys strategijos,
Reklamos kampanijos laikas,
Reklamos tikslai,
Reklamos tikslas - pardavimų dydis arba pelnas,
Tikslų nustatymas,
Reklamos tikslai ir reklamos piramidė,
Planavimas,
Reklamos planavimas,
Reklamos planavimas ir sprendimai,
Rinkodaros planų rūšys,
Informacijos vieta reklamoje,
Informacijos reklamoje suvokimo procesas,
Suvokimo problemos,
Reklamos apgaulės ir klaidinimo tendencija,
Pasąmonės reklama,
Prekės ženklas kaip informacijos forma,
Meninė, vaidinė informacija
Kaip pvz kai nesilaikoma santykio,
Reklamos informacija,
Klaidinanti reklama,
Kontraversiška reklama Lietuvoje ir pasaulyje. Pasirinktų pavyzdžių analizė.
Reklamos etika,
Reklamos personažai,
Personažo naudojimo trūkumai.
Kūrybos revoliucija:
David Ogilvy,
William Bernbach,Rosser Reeves,
Appie in Spe.
Reklamos kūryba,
Reklamos verslo organizavimas, reklamos agentūraL struktūra ir veikla.
1. Reklamos apibrėžimas, klasifikavimas ir svarbiausi požymiai. Tarpdisciplininis reklamos pobūdis. Reklamos funkcijos ir raida.
Reklama yra neasmeninė komunikacijos forma, vykdoma per mokamas informacijos skleidimo priemones su aiškiai nurodytu finansavimo šaltiniu [Kotleris].
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktinai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų. [lietuviško marketingo vadovėlio autoriai].
siekiant juos parduoti [Čereška].
Reklama – bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens komercine-ūkine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamojo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų prėmimą. [LR reklamos įstatymas].
Reklamos klasifikacija
• Pagal funkcijas ir tikslus: prekinė (komercinė) ir neprekinė (socialinė) [+ politinė ir religinė reklama]
• Pagal tikslines auditorijas: vartotojiška reklama ir verslo (verslas–verslui) [B2B]
• Pagal teritoriją: tarptautinė, šalies, regioninė, vietinė
• Pagal skleidimo priemones: televizijos, spaudos, spausdinta, demonstracinė ir t.t.
Reklamos klasifikavimas pagal turinį:
• Atpažinimo (identifikavimo) reklama. Skirta sukurti ir skleisti institucijos pavadinimą ar simbolį, prekės ženklą atitinkamoje auditorijoje ar visuomenėje.
• Palankumo (reputacijos) reklama. Skatina auditoriją įvertinti ir palaikyti organizacijos propaguojamas vertybes.
• Visuomeninių paslaugų reklama. (visuomeninė reklama). Skirta visuomenei svarbios ekonominės, kultūrinės, socialinės, politinės informacijos sklaidai.
• Asmens reklama.
Reklamos požymiai :
• Reklama yra mokama komunikacijos forma
• Reklamos užsakovas yra žinomas
• Reklama yra neasmeninė (asmeninė, kuriama vis vien žmonių grupei, taigi yra neasmeninė)
• Reklama skleidžiama per tarpininkus, kurie vadinami reklamos skleidimo priemonėmis arba kanalais
• Reklamos žinutė perduodama ne vien kalba (ne tekstinė, bet vizualinė komunikacijos priemonė; naudojami ir kt. elementai)
• Reklamos turinys yra įtikinimas
• Reklama yra ryški
Tarpdiscipliniškumas: Marketingas, Ryšiai su visuomene, Vadyba, Psichologija, Menas, kūryba, Sociologija,
Semiotika: J.Williamson. Docoding Advertisement (1978)
Postmodernizmas: Debord, Taylor, Saarinen, Strinati (kritika, simbolinė – stilius, vaizdas – produkto vertė, ne dėl jo esminės paskirties)
Antropologija: De Mooij
Lyčių studijos: A.Courtney, T.Whipple, Livingstone S., Green G.
Reklama yra glaudžiai susijusi su šiais socialiniais mokslais: Žmonių psichologija, Sociologija, Socialine psichologija. Reklamos teorija formavosi iš kitų mokslų. Sociologija padeda nustatyti tikslinę reklamos poveikio grupę. Psichologija...
Šį darbą sudaro 26441 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!