Pagrindinė filmo mintis atspindi kokia įtaką žmogaus gyvenime daro marketingas, o ypač toks, kurio mes nematome.
Šiame filme pamačiau daug taktikų, kaip yra įgyvendinamas nematomas marketingas, kaip vyksta gyvi pardavimai, nepateikiant prekės į dėmesio centrą. Taip pat sužinojau kokie metodai yra naudojami marketinge, norint padidinti pardavimų skaičių.
Pagrindinis dalykas, peržiūrėjus filmą, kurį galima pritaikti yra „stealth marketing“/„buzz marketing“ metodai.
(1) kaimynė Džounsams atnešė mėginių ir iš karto įvardino prekės ženklą, darė Powerpoint prezentaciją namuose ir gana tiesmukai bei įkyriai siūlė pirkti savo prekės ženklo produktus vs.
(2) Džounsai netiesiogiai rodė/ demonstravo/ siūlė savo atstovaujamus prekės ženklus (rekomendavo kirpyklai šampūnus, sportuojant demonstravo kedus, laikrodžius ir t.t.).
Formuluojant verslo ir marketingo modulį rinkoje 2-asis būdas sulauktų daugiau sėkmės, kadangi kaimynė savo prekės pradėjo siūlyti, kaip dovaną naujiesiems kaimynams iškart tik įžengus pro namų duris ir net nespėjus tinkamai įsikurti. Ši moteris savo prekiaujama kosmetika ir asmens priežiūros priemones, kaip ir minėjau pateikė kaip dovana, pasiruošė tekstą, kurį sakys apie šias prekes tik atėjus susipažinti su naujai įsikūrusiais kaimynais. Net ir pokalbio pradžioje ji ganėtinai įkyriai bando įsiūlyti savo produkciją, kas nesuteikia geros išvaizdos prekės ženklo reprezentavime. Marketingas neturi teigti įkyrumo pojūčio, kad tau yra bandoma įsiūlyti pirkti. Antrajame marketingo modulio variante prekės, kurias siūlė Džounsų šeima buvo reprezentuojamos netiesiogiai per klientą, o pridengiamos įpinant kasdieninį gyvenimo būdą. Visos prekės, kurias ši šeima turėjo įsiūlyti pirkti kitiems žmonėms buvo pridengtos ,,tobulos“ šeimos modeliu ir pateikiamos per prabangų gyvenimo būdą, kaip kasdienybė. Tokiu būdu žmonės net nepastebi, kaip vienu ar kitu atveju jiems buvo pasiūlyti produktai, kurie kaip jiems atrodo padės pataisyti jų gyvenimo problemas. Šis marketingo būdas nėra įkyrus ir neverčia žmogaus būtinai įsigyti prekė, tačiau patraukia dėmesį, nes būtent dėl šių prekių žmonės susikuria iliuzijas, kad Džounsų šeimos gyvenimas ir yra toks tobulas, būtent dėl šių produktų.
5. Paaiškinkite teiginius: (1) „esi tam, kad parduotum gyvenimo būdą/ statusą“;
Šios...
Šį darbą sudaro 1343 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!