Konspektai

Digital marketing (skaitmeninis marketingas)

10   (1 atsiliepimai)
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 1 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 2 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 3 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 4 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 5 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 6 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 7 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 8 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 9 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 10 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 11 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 12 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 13 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 14 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 15 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 16 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 17 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 18 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 19 puslapis
Digital marketing (skaitmeninis marketingas) 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Paskaitų konspektas anglų/lietuvių kalbomis

Ištrauka

- 1985 = 2000 įrenginių, 1991 = 1 mln.
puslapis sukurtas Šveicarijoje CERNO institute. Pirmasis internetinis puslapis taip pat buvo sukurtas
CERNE. Jame buvo informacija apie patį intentetą, paaiškino pagrindinius veikimo principus ir kam jis galėtų
būti naudojamas.
Internetas Lietuvoje – 1990 m. nepriklausomas. Iki tol internetas buvo pasiekiamas per Maskvą.
1992 – 10 – 10 Nepriklausomo Lietuvos interneto diena. 1993 m. pirma svetainė – Informatikos ir
Matematikos instituo puslapis apie Lietuva. „LITHUANIAN home page“.
DIGITAL MARKETING BASICS
Klasikinė ekonomikos teorija sako, kad mes esame labai racionalūs priimdami savo sprendimus,
apsvarstome visus galimus variantus, susirenkame informaciją apie juos ir pagal surinktą informaciją
įsigyjame kažkokią prekę.
Marketingas – pagrindinis būdas pasiekti auditoriją tinkamu metu ir tinkamoje vietoje. Pagrindinė
terpė – internetas, skaitmeniniai kanalai. Digital marketing = any form of marketing that exists online
 Social media is computer‐mediated technologies that allow creation and sharing of information, ideas, and other forms
of expression via virtual communities and networks.
 User‐centric means having more control, choices, or flexibility where the needs, wants, and limitations of the end user
are taken into consideration. Koncentracija į vartotoją.
 Web 2.0 is the common term used to designate the collective technology changes in the way web pages were made and
used that took them beyond the static pages of earlier websites.
 Social capital theory is a broad concept recognizing the power of an individual to exert influence on a group or individual
to mobilize resources.
 Social influence, which is any process from which a person’s attitudes, opinions, beliefs, or behavior are altered or
controlled by a form of social communication.
 Social proof is the concept that if larger numbers of people endorse something than other people are more likely to
believe that it is correct, influencing their attitudes and actions.
 Broadcasting is a general message delivered to a large group.
 Narrowcasting is a specialized message delivered to a small group.
Pagrindinės tendencijos:
1. Covid19 atsiradimas paskatino vartotojus naudotis socialinėmis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4364 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
21 psl., (4364 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo konspektas
  • 21 psl., (4364 ž.)
  • PDF dokumentas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt