Pristatymai

„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas

9.6   (3 atsiliepimai)
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  1 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  2 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  3 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  4 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  5 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  6 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  7 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  8 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  9 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  10 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  11 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  12 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  13 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  14 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  15 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  16 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  17 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  18 puslapis
„Happeak“ prekės ženklo marketingo projektas  19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vis dar vyrauja supratimas, kad siekiant populiarinti prekės ženklą, viskas, ko reikia – tai pastangos ženklą aktyviai reklamuoti. Tačiau stiprinant prekės ženklo vardą, būtina surasti būdus, kaip teisingai įvertinti ir kurti prekės ženklo vertę. Didelė prekės ženklo vertė suteikia įmonei daug konkurencinių pranašumų, o populiarų prekės ženklą gerai žino vartotojai, būna jam ištikimi, kai prekės ženklu pasitikima, įmonei paprasčiau plėsti asortimentą, o turėdama populiarų prekės ženklą, įmonė gali apsiginti nuo negailestingos kainų konkurencijos. Būtent dėl šių sąlygų rinkoje gerinimo prekės ženklui „Happeak“, nusprendžiau išanalizuoti šio ženklo marketingo strategiją – išsiaiškinti, kokią žinutę savo tikslinėms auditorijoms siunčia ši įmonė, kokiais tradiciniais ir inovatyviais būdais su auditorijomis komunikuoja, kokiomis komunikacinėmis priemonėmis naudojasi ir kokio grįžtamojo ryšio jų pasirinkti marketingo strategijos veiksmai sulaukia. Išsamus savo pozicijų rinkoje žinojimas padėtų įmonei priimti alternatyvius sprendimus prekės ženklui stiprinti.
• „Happeak“ prekės ženklas.
• Išanalizuoti prekės ženklo „Happeak“ marketingo strategiją.
Įmonės veikla
Happeak – šeimos vertybes puoselėjantis prekės ženklas, kuriantis kūno judesius išlaisvinančius ir tvarius drabužius.
Į
Šio prekės ženklo kūrėjai tiki, kad rytojaus produktai bus sukurti sujungus gamtą ir pramonės, gamybos, technologijų inovacijas, todėl dėmesį skiria itin kokybiškoms, patvarioms, natūralioms medžiagoms.
„Happeak“ yra pozicionuojamas kaip aukštą drabužių kokybę garantuojantis prekės ženklas. Akcentuojama, kad idėja siūti drabužius kilo ne dėl komercinių tikslų, siekiant sukurti verslą, o tiesiog sau, savo šeimai, artimiesiems bei draugams, todėl kiekvienas rūbas siuvamas su didele meile, rūpesčiu ir atsakingumu. Visi drabužiai yra siuvami rankomis iš natūralios vilnos siūlų ir tik iš ekologiškų medžiagų, kaip medvilnė ir trikotažas, kurios nesukelia alergijos bei užtikrina ypatingą jaukumą bei patogumą. Nenaudojama plastmasinių sagų ar detalių, o jei ir naudojamos, tai tik medinės, pagamintos rankomis lietuviškame kaime. „Happeak“ taip pat garantuoja ir išskirtinį, unikalų įvaizdį. Prekės ženklas yra ištikimas minimalistiniam stiliui, nesivaiko madų, todėl siuvami drabužiai yra unikalūs, turintys savitą dizainą bei išsiskiriantys iš konkurentų gaminamos produkcijos.
Prekės ženklas „Happeak“ taip pat socialiai atsakingas prekės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 945 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.pptx)
Apimtis
19 psl., (945 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo pristatymas
  • 19 psl., (945 ž.)
  • Skaidrės 16 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt