Magistro darbai

Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas

9.8   (2 atsiliepimai)
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  1 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  2 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  3 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  4 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  5 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  6 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  7 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  8 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  9 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  10 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  11 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  12 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  13 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  14 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  15 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  16 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  17 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  18 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  19 puslapis
Tarpkultūrinis prekės ženklo žinomumo aspektas  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

9 lentel÷. „Toyota“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai..........................................................................54
10 lentel÷. „McDonald’s“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai................................................................55
11 lentel÷. „Nokia“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai..........................................................................56
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Tarpkultūrinio marketingo samprata.......................................................................................10
2 pav. Kultūros įtaka vartotojų elgesiui.............................................................................................16
3 pav. Kultūros elementai įtakojantys tarpkultūrinį marketingą........................................................16
4 pav. Prek÷s ženklo schema..............................................................................................................21
5 pav. Prek÷s ženklo funkcijos...........................................................................................................23
6 pav. Tarpkultūrinio prek÷s ženklo schema......................................................................................24
7 pav. Prek÷s ženklo rezonanso piramid÷...........................................................................................28
8 pav. Prek÷s ženklo vert÷s kūrimas vartotojo sąmon÷je...................................................................28
9 pav. Lojalumo prek÷s ženklui schema.............................................................................................32
10 pav. Vartotojo lojalumo funkcija...................................................................................................33
11 pav. Vartotojų lojalumas prek÷s ženklui per suvokiamos vert÷s išraišką.....................................34
12 pav. Prek÷s ženklo žinomumo schema..........................................................................................36
13 pav. Tarpkultūrinis prek÷s ženklo žinomumas..............................................................................36
14 pav. Prek÷s ženklo žinomumo schema..........................................................................................37
15 pav. Tarpkultūrinis prek÷s ženklo žinomumas..............................................................................38
16 pav. „Google“ prek÷s ženklo identifikavimas...............................................................................46
17 pav. „Toyota“ prek÷s ženklo identifikavimas...............................................................................46
18 pav. „McDonald’s“ prek÷s ženklo identifikavimas.......................................................................46
19 pav. „Nokia“ prek÷s ženklo identifikavimas.................................................................................47
20 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį..................................................................................52
21 pav. Naudojamos paieškos sistemos analizuojamose šalyse.........................................................53
22 pav. Automobilių mark÷s populiarumas analizuojamose šalyse...................................................54
23 pav. Mobiliųjų telefonų populiarumas nagrin÷jamose šalyse.......................................................55
5
ĮVADAS
Laikui b÷gant, globalizacijai užvaldant pasaulį, rinkos tampa vis sud÷tingesn÷s, kinta
vartotojų poreikiai. Vartotojas tampa vis įnoringesnis su dideliais lūkesčiais ir specifiška pirkimo
elgsena. Šių sąlygų d÷ka rinka yra perpildyta prek÷mis, labai panašiomis savo funkcijomis, kurios
kartais skiriasi tik įmon÷, kuri pagamino. Tad vartotojas renkasi prekes pagal prek÷s ženklą. Jis
tampa labai svarbus šiuolaikinei rinkai, kadangi jis atspindi keletą faktorių, kurie pažymi prek÷s
kokybę, patikimumą, prestižą ir pan.
Darbo reikšm÷. Šiomis dienomis vartotojai yra perkrauti informacija, rinka – prekių
ženklais. Vartotojas tampa vis reiklesnis, verslo aplinkoje aštr÷ja lenktyniavimas su konkurentais ir
naujov÷s plinta gan greitai. Pagrindinis iššūkis – tai įmon÷s parduodamų prekių ir paslaugų vert÷s
didinimas. Nesant ryškių faktorių, kurie skirtų to pačio tipo prekes ar paslaugas, prekių ženklai
padeda vartotojams apsispręsti kurią prekę ar paslaugą pirkti. Tad šioje situacijoje labai svarbus
tampa prek÷s ženklas, kuris padeda įmonei pasiekti vartotoją ir išsiskirti iš konkurentų, o vartotojui
– nepasimesti tarp gausyb÷s prekių ir priimti teisinga sprendimą. Rinkoje prekių ženklai skiriasi
savo galingumu ir verte. Kai kurie prek÷s ženklai yra didžia dalimi nežinomi daugumai pirk÷jų.
Kiti prekių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16973 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS4
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
  • ĮVADAS..5
  • 1. TEORINIAI TARPKULTŪRINIO MARKETINGO ASPEKTAI..8
  • 1.1. Tarpkultūrinio marketingo samprata..8
  • 1.2. Kultūros samprata ir jos vaidmuo pasaulin÷je rinkoje 10
  • 1.3. Kultūros aspektai tarpkultūriniam marketinge 14
  • 2. TEORINIAI PREKöS ŽENKLO ŽINOMUMO ASPEKTAI.19
  • 2.1. Tarpkultūrinio prek÷s ženklo samprata ..19
  • 2.2. Prek÷s ženklo suvokiama vert÷ vartotojo sąmon÷je.25
  • 2.3. Vartotojų lojalumas kuriant prek÷s ženklo vertę30
  • 2.4. Prek÷s ženklo žinomumas .35
  • 2.5. Tarpkultūrinio prek÷s ženklo žinomumo modelis.37
  • 2.6. Tyrimo struktūra ir metodai .39
  • 3. PASIRINKTŲ PREKIŲ ŽENKLŲ ŽINOMUMO ANALIZö 41
  • 3.1. Kriterijai pasirenkant prekių ženklus analizei .41
  • 3.2.1 „Google“ prek÷s ženklas 42
  • 3.2.2 „Toyota“ prek÷s ženklas.42
  • 3.2.3. „McDonald’s“ prek÷s ženklas 43
  • 3.2.4. “Nokia” prek÷s ženklas .43
  • 3.3. Prek÷s ženklo vaidmuo pasauliniam kontekste..44
  • 3.4. Prekių ženklų žinomumo lygio nustatymas .52
  • IŠVADOS.57
  • SUMMARY 59
  • LITERATŪRA..60
  • 1 PRIEDAS .63
  • 2 PRIEDAS .64
  • 3 PRIEDAS .67
  • 4 PRIEDAS .70

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
71 psl., (16973 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo magistro darbas
  • 71 psl., (16973 ž.)
  • PDF dokumentas 472 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt