9 lentel÷. „Toyota“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai..........................................................................54
10 lentel÷. „McDonald’s“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai................................................................55
11 lentel÷. „Nokia“ prek÷s ženklo žinomumo lygiai..........................................................................56
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Tarpkultūrinio marketingo samprata.......................................................................................10
2 pav. Kultūros įtaka vartotojų elgesiui.............................................................................................16
3 pav. Kultūros elementai įtakojantys tarpkultūrinį marketingą........................................................16
4 pav. Prek÷s ženklo schema..............................................................................................................21
5 pav. Prek÷s ženklo funkcijos...........................................................................................................23
6 pav. Tarpkultūrinio prek÷s ženklo schema......................................................................................24
7 pav. Prek÷s ženklo rezonanso piramid÷...........................................................................................28
8 pav. Prek÷s ženklo vert÷s kūrimas vartotojo sąmon÷je...................................................................28
9 pav. Lojalumo prek÷s ženklui schema.............................................................................................32
10 pav. Vartotojo lojalumo funkcija...................................................................................................33
11 pav. Vartotojų lojalumas prek÷s ženklui per suvokiamos vert÷s išraišką.....................................34
12 pav. Prek÷s ženklo žinomumo schema..........................................................................................36
13 pav. Tarpkultūrinis prek÷s ženklo žinomumas..............................................................................36
14 pav. Prek÷s ženklo žinomumo schema..........................................................................................37
15 pav. Tarpkultūrinis prek÷s ženklo žinomumas..............................................................................38
16 pav. „Google“ prek÷s ženklo identifikavimas...............................................................................46
17 pav. „Toyota“ prek÷s ženklo identifikavimas...............................................................................46
18 pav. „McDonald’s“ prek÷s ženklo identifikavimas.......................................................................46
19 pav. „Nokia“ prek÷s ženklo identifikavimas.................................................................................47
20 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį..................................................................................52
21 pav. Naudojamos paieškos sistemos analizuojamose šalyse.........................................................53
22 pav. Automobilių mark÷s populiarumas analizuojamose šalyse...................................................54
23 pav. Mobiliųjų telefonų populiarumas nagrin÷jamose šalyse.......................................................55
5
ĮVADAS
Laikui b÷gant, globalizacijai užvaldant pasaulį, rinkos tampa vis sud÷tingesn÷s, kinta
vartotojų poreikiai. Vartotojas tampa vis įnoringesnis su dideliais lūkesčiais ir specifiška pirkimo
elgsena. Šių sąlygų d÷ka rinka yra perpildyta prek÷mis, labai panašiomis savo funkcijomis, kurios
kartais skiriasi tik įmon÷, kuri pagamino. Tad vartotojas renkasi prekes pagal prek÷s ženklą. Jis
tampa labai svarbus šiuolaikinei rinkai, kadangi jis atspindi keletą faktorių, kurie pažymi prek÷s
kokybę, patikimumą, prestižą ir pan.
Darbo reikšm÷. Šiomis dienomis vartotojai yra perkrauti informacija, rinka – prekių
ženklais. Vartotojas tampa vis reiklesnis, verslo aplinkoje aštr÷ja lenktyniavimas su konkurentais ir
naujov÷s plinta gan greitai. Pagrindinis iššūkis – tai įmon÷s parduodamų prekių ir paslaugų vert÷s
didinimas. Nesant ryškių faktorių, kurie skirtų to pačio tipo prekes ar paslaugas, prekių ženklai
padeda vartotojams apsispręsti kurią prekę ar paslaugą pirkti. Tad šioje situacijoje labai svarbus
tampa prek÷s ženklas, kuris padeda įmonei pasiekti vartotoją ir išsiskirti iš konkurentų, o vartotojui
– nepasimesti tarp gausyb÷s prekių ir priimti teisinga sprendimą. Rinkoje prekių ženklai skiriasi
savo galingumu ir verte. Kai kurie prek÷s ženklai yra didžia dalimi nežinomi daugumai pirk÷jų.
Kiti prekių...
Šį darbą sudaro 16973 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!