Alhogoliniai gėrimai kiekvieno iš mūsų gyvenime užima tam tikrą vaidmenį, juk nei viena didesnė šventė ar įsimintinesnė proga neapsiena be taurės ar kartais ir taurelės vienokio ar kitokio gėrimo.
Nors paskutiniu metu daug kalboma apie alkoholio daromą žalą bei jo reklama ir prekyba stipriai suvaržyta alkoholis vistiek išlieka daugelio švenčių ir vakarėlių palydovu, nors kita vertus jau ir patys alkoholinų gėrimų gamintojai vis labiau akcentuoją saikingą alhogolio vartojimą.
Šiame darbe bus analizuojams AB “Stumbras” priklausančio „999“ prekės ženklo marketingas.
AB „Stumbras“- didžiausias ir populiariausias stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas Lietuvoje, ilgametis neginčijamas lyderis. Gamykla, kurios istorija, kultūra ir tradicijos siekia XIX a. pab.
Trauktinė „Trejos devynerios“ yra vienas paslaptingiausių Lietuvoje gaminamų gėrimų. Kai kurie šaltiniai užsimena, kad yra ženklų, leidžiančių spėti, kad mūsų kraštuose ji gaminta jau viduramžiais. Galime juo didžiuotis, kaip airiai didžiuojasi viskiu.
Pavadinimas „Trejos devynerios“ senovės lietuviui pirmiausia reiškė „labai daug“, mat anuomet pakakdavo susiskaičiuoti iki devynių, o toliau sakyta tiesiog „daug“. Triskart devyni yra dvidešimt septyni, mėnulio kalendoriaus mėnuo, protėvių apdainuotas dainose kaip trys ąžuolai su devyniomis šakomis.
Trauktinę "Trejos devynerios" "Stumbras" pradėjo gaminti XX a. pirmoje pusėje, ji yra pelniusi 8 tarptautinius apdovanojimus, tarp kurių yra ir kulinarinio paveldo statusas. Tuo tarpu "Žalios devynerios" yra iškovojusios lietuviškos reklamos festivalio "Password 2007" apdovanojimą už geriausią įvedimo į rinką kampaniją, o jaunausia šeimos "999" atsovė "Raudonos devynerios" 2008 m. Lietuvoje buvo pripažinta sėkmingiausiu į rinką įvestu produktu greito vartojimo prekių sektoriuje.
Temos naujumas ir aktualumas. Nuo XX a. vidurio, kai Lietuva buvo Sovietų sąjungos priespaudoje, alhogolinių gėrimų vartotojas nebuvo išrankus ir tenkindavosi tuo ką jam pasiūlydavo rinka. Nors kita vertus, vartotojui nebuvo iš ko rinktis, kadangi Sovietų sqjungos rinka buvo uždara Vakarų Europos rinkai. Lietuvai atgavus nepriklausomybę atsivėrė ir Vakarų Europos rinkos. Į Lietuvą plūstelėjo daug įvairių prekių, tame tarpe ir alhogolinių gėrimų. Vietiniai gamintojai norėdami išlikti rinkoje privalo vartotojui pasiūlyti kažką įdomaus privalo išmokti...
Šį darbą sudaro 1727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!