Įmonės marketinginė veikla vertinama analizuojant atskirus tos įmonės prekės ženklo marketinginius rodiklius. „Nokia“ yra pasaulinė mobiliųjų komunikacijų lyderė, aktyviai vykdanti mobiliosios pramonės plėtros ir stiprinimo politiką. Bendrovės tikslas – išplėsti žmonių galimybes teikiant saugius ir paprastus naudoti gaminius, leidžiančius patogiau gyventi ir produktyviau dirbti.
Marketingo tyrimo tikslas – bendrovės „Nokia“ marketinginių duomenų gavimas ir siekimas atskleisti tų duomenų konkrečias savybes. Pagrindinis marketingo tikslas – gauti įprasmintas išvadas bei problemos sprendimus iš analizuojamų duomenų.
Darbe yra nagrinėjami „Nokia“ prekės ženklo marketinginiai rodikliai, siekiant išanalizuoti šios įmonės marketinginius rodiklius, problemą bei padaryti išvadas.
Tyrimo tikslas: Atlikti įmonės „Nokia“ prekės ženklo marketingo problemos sprendimą.
1. Pasirinkti internetinį straipsnį, kuriame būtų įžvelgta įmonės „Nokia“ marketinginė problema.
2. Atlikti įmonei „Nokia“ tinkamų rinkos tyrimo bendrovių analizę. Pasirinkti tyrimui vieną iš jų ir argumentuoti pasirinkimą.
3. Išanalizuoti įmonės „Nokia“ marketingo aplinką.
4. Identifikuoti įmonės „Nokia“ tikslinį segmentą, aprašyti būdingus vartotojo elgsenos bruožus. Identifikuoti taikomą pozicionavimo strategiją.
5. Išanalizuoti įmonės „Nokia“ marketingo komplekso elementų kontekste pagrįstumą.
Tyrimo objektas: „Nokia“ prekės ženklo marketingo rodikliai.
Duomenų gavimo šaltiniai: Įmonės „Nokia“ išsirinkta problema paimta iš straipsnio šiame straipsnyje taip pat yra ir mūsų analizuojama suklastota video reklama.
Tyrimo metodai: Palyginamoji rinkos tyrimo bendrovių ir marketingo aplinkos analizė, tikslinio segmento identifikavimas, būdingų vartotojo elgsenos bruožų aprašymas, taikomosios pozicionavimo strategijos identifikavimas ir marketingo komplekso elementų kontekste pagrįstumas.
I etapas
Naujus telefonus pristačiusios „Nokia“ akcijos smuko
Anksčiau pasaulyje visus konkurentus įveikusi Suomijos telekomunikacijų bendrovė „Nokia“ praranda klientus, kurių netenkant vis smunka akcijų vertė. Straipsnyje pabrėžiamos problemos parodo, kad naujų telefonų rūšis „Lumia“ ne tik nepatenkino vartotojų lūkesčių, bet ir sukūrė apgaulingą reklamą.
Straipsnio pasirinkimo argumentai
Mes pasirinkome šį straipsnį, nes mums įdomu, kodėl vienos iš populiariausių mobiliųjų telefonų gamintojų „Nokia“ reitingai vis krenta.
Straipsnio esmė
Naujus telefonus pristačiusios gamintojos „Nokia“ reitingai nukrito dar labiau, kai jie išleido klientus apgaunančią išmaniųjų telefonų „Lumia 920“ reklamą.
Problema
Mūsų įžvelgta straipsnio problema tai, kad „Nokia“ bandydama lygiuotis į kitų gamintojų populiarius išmaniuosius telefonus, suklastojo telefono „Lumia...
Šį darbą sudaro 2854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!