Praktinis darbas Nr. 4.Prekės ženklo vertės žemėlapio konstravimas
Praktinio darbo tikslas: išnagrinėti ir pritaikyti teorinėje medžiagoje aptartas prekės ženklo vertės kūrimo ir modeliavimo gaires.
Atsakyti į klausimus:
1) Trumpai apibūdinkite (1 skaidrė/1 psl.), kas yra prekės ženklo vertė.Prekės ženklo vertė – svarbi koncepcija verslo praktikoje, nes taip kompanijos gali įgyti konkurencinį pranašumą tarp kitų stiprių prekės ženklų. Organizacijos, kurios turi stiprius prekės ženklus su teigiama prekės ženklo verte, turi geresnius produktų rinkos rezultatus, prekės išplėtimo ir kainų lankstumo galimybes.
Taigi, bendrąja prasme, prekės ženklo vertė yra suprantama, kaip bendras prekės ženklo naudingumas, kurį vartotojai lygina su konkurentų produktais. O prekės ženklo vertė apibrėžiama, kaip prekės ženklo pridėtinė vertė, kurią prekės ženklo vardas suteikia produktui dėl įmonės komunikacijos ir rinkodaros pastangų.
Prekės ženklo vertė yra prekės ženklo turto ir įsipareigojimų rinkinys, kuris susietas su prekės ženklu, jo pavadinimu ir simboliu, kuris prideda arba atima naudą iš prekės ženklo ar paslaugos, kurią duoda organizacijai ir jos klientams.
Šaltinis: https://marketingovaldymas.lt/marketingas/prekes-zenklo-verte/
2) Pasirinkite savo kuriamą arba nagrinėjamą įmonę arba vieną iš šių prekių ženklų:
- Ariel
- Elmenhorster
Red Bull
3) Kaip prekės ženklas kuria ir adaptuoja (modeliuoja) savo prekės ženklo vertę?
"Red Bull" sukūrė ir pritaikė savo prekės ženklo vertę derindama veiksmingas rinkodaros strategijas.
Vienas iš pagrindinių būdų, kaip "Red Bull" sukūrė savo prekės ženklo vertę, yra jos sąsajos su ekstremaliu sportu ir adrenalino kupina veikla. Įmonė remia įvairius ekstremalaus sporto renginius ir sportininkus, o jos rinkodaros kampanijos dažnai pasižymi energingais vaizdais ir žinutėmis. Tai padėjo "Red Bull" įsitvirtinti kaip nuotykius mėgstančių, aktyvių ir drąsių žmonių prekės ženklui.
Be to, "Red Bull" sukūrė stiprų prekės ženklo įvaizdį dėl savo išskirtinės pakuotės ir logotipo dizaino, taip pat dėl to, kad daugiausia dėmesio skiria ekstremaliam sportui. Dėl ryškaus buliaus logotipo ir nepakartojamos raudonos ir sidabrinės skardinės šis prekės ženklas yra lengvai atpažįstamas visame pasaulyje.
"Red Bull" taip pat sėkmingai pritaikė savo prekės ženklo vertę naujoms rinkoms ir demografinėms grupėms. Pavyzdžiui, įmonė pristatė mažai kaloringų energinių gėrimų be cukraus asortimentą, kad pritrauktų vartotojus, kurie rūpinasi savo sveikata. Remdama renginius ir festivalius, įmonė taip pat įžengė į naujas rinkas, pavyzdžiui, muzikos.
Šį darbą sudaro 896 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!