tinklus didinantys veiksniai.
prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus.
aspektus, buvo atliktas prekės ženklo žinomumą didinantys veiksniai per socialinius tinklus
tyrimas. Tyrimas buvo atliktas pasitelkus anketinę apklausą, tyrimo rezultatai buvo
analizuojami pasitelkiant aprašomąją statistinę analizę. Atlikus tyrimą nustatyti prekės ženklo
žinomumą didinantys veiksniai per socialinius tinklus.
Pagrindinė darbo išvada, kad prekės ženklo žinomumą socialiniuose tinkluose didina
šie veiksniai: aktyvus puslapis, naudingas ir patikimas puslapio turinys, nuolaidos ir išskirtiniai
pasiūlymai, kokybiškos nuotraukos, greitas pasiekiamumas, kūrybiškas prekės ženklo turinio
pateikimas bei jos aprašymas, teigiami atsiliepimai, draugų ar pažįstamų rekomendacijos,
dažnas prekės ženklo matomumas bei lengvai įsimenamas pavadinimas.
Raktiniai žodžiai: Prekės ženklas, prekės ženklo žinomumas, prekės ženklo žinomumo
didinimas, socialiniai tinklai.
4
ABSTRACT
The aim of thesis - to reveal the factors that increase brand awareness in social media.
Research obeject - the factors that increase brand awareness in social media.
The aim of thesis is to reveal the factors that determining the increase of brand
awareness in social media. Research object – the factors that
The theoretical part of this work analysis the concept of the brand, as well analysis the
aspects of increasing brand awareness based on scientific literature. Explaining what social
media is and define the types of social media. Also in this part is explaining what factors can
increase brand awareness on social media.
Based on theoretical analysis after finding out the aspects of increasing brand
awareness was accomplished research. The research was accomplished by the help of
questionnaire survey. For the analysis of research of results descriptive statistical analysis. The
study identified the factors that determining the increase of brand awareness in social media.
The document is ended by providing with main conclusions and recommendations.
Key words: Brand, brand awareness, brand awareness increasing, social media.
5
PAGRINDINĖS DARBO SĄVOKOS IR TERMINAI
Elektroninis paštas – yra efektyvi reklamos priemonė, suteikianti galimybę greitai išsiųsti ir
gauti žinutes ar kitus priedus. Gunelius (2018)
Elektroninis žodis „iš lūpų į lūpas“ – (angl. word of mouth). Tai nemokama reklamos forma,
kai vartotojai pasakoja vieni kitiems apie produktus...
Šį darbą sudaro 14260 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!