Bakalauro darbai

Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė

9.6   (3 atsiliepimai)
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  1 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  2 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  3 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  4 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  5 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  6 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  7 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  8 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  9 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  10 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  11 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  12 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  13 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  14 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  15 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  16 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  17 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  18 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  19 puslapis
Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizė  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

tinklus didinantys veiksniai.
prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus.
aspektus, buvo atliktas prekės ženklo žinomumą didinantys veiksniai per socialinius tinklus
tyrimas. Tyrimas buvo atliktas pasitelkus anketinę apklausą, tyrimo rezultatai buvo
analizuojami pasitelkiant aprašomąją statistinę analizę. Atlikus tyrimą nustatyti prekės ženklo
žinomumą didinantys veiksniai per socialinius tinklus.
Pagrindinė darbo išvada, kad prekės ženklo žinomumą socialiniuose tinkluose didina
šie veiksniai: aktyvus puslapis, naudingas ir patikimas puslapio turinys, nuolaidos ir išskirtiniai
pasiūlymai, kokybiškos nuotraukos, greitas pasiekiamumas, kūrybiškas prekės ženklo turinio
pateikimas bei jos aprašymas, teigiami atsiliepimai, draugų ar pažįstamų rekomendacijos,
dažnas prekės ženklo matomumas bei lengvai įsimenamas pavadinimas.
Raktiniai žodžiai: Prekės ženklas, prekės ženklo žinomumas, prekės ženklo žinomumo
didinimas, socialiniai tinklai.
4
ABSTRACT
The aim of thesis - to reveal the factors that increase brand awareness in social media.
Research obeject - the factors that increase brand awareness in social media.
The aim of thesis is to reveal the factors that determining the increase of brand
awareness in social media. Research object – the factors that
The theoretical part of this work analysis the concept of the brand, as well analysis the
aspects of increasing brand awareness based on scientific literature. Explaining what social
media is and define the types of social media. Also in this part is explaining what factors can
increase brand awareness on social media.
Based on theoretical analysis after finding out the aspects of increasing brand
awareness was accomplished research. The research was accomplished by the help of
questionnaire survey. For the analysis of research of results descriptive statistical analysis. The
study identified the factors that determining the increase of brand awareness in social media.
The document is ended by providing with main conclusions and recommendations.
Key words: Brand, brand awareness, brand awareness increasing, social media.
5
PAGRINDINĖS DARBO SĄVOKOS IR TERMINAI
Elektroninis paštas – yra efektyvi reklamos priemonė, suteikianti galimybę greitai išsiųsti ir
gauti žinutes ar kitus priedus. Gunelius (2018)
Elektroninis žodis „iš lūpų į lūpas“ – (angl. word of mouth). Tai nemokama reklamos forma,
kai vartotojai pasakoja vieni kitiems apie produktus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14260 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA 3
  • ABSTRACT . 4
  • PAGRINDINĖS DARBO SĄVOKOS IR TERMINAI . 5
  • ĮVADAS . 7
  • I. PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMĄ PER SOCIALINIUS TINKLUS DIDINANČIŲ
  • VEIKSNIŲ TEORINĖ ANALIZĖ 9
  • 1.1 Prekės ženklo samprata .. 9
  • 1.2.Prekės ženklo žinomumo aspektai . 11
  • 1.3.Prekės ženklo žinomumą didinantys veiksniai socialinėje erdvėje .. 13
  • 1.3.1.Socialinės medijos 13
  • 1.3.2.Socialinių medijų rūšys . 14
  • 1.3.3.Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinantys veiksniai 20
  • II. PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMĄ PER SOCIALINIUS TINKLUS DIDINANČIŲ
  • VEIKSNIŲ TYRIMAS 23
  • 2.1. Tyrimo aktualumas .. 23
  • 2.2. Tyrimo metodika ir organizavimas .. 24
  • 2.2.1. Tyrimo logika ir metodika . 24
  • 2.2.2.Tiriamųjų kontingentas . 26
  • 2.3.Tyrimo rezultatų analizė . 27
  • 2.4.Tyrimų rezultatų apibendrinimas ir rekomendacijos 43
  • IŠVADOS 46
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS . 48
  • PRIEDAI . 53

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
66 psl., (14260 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo bakalauro darbas
  • 66 psl., (14260 ž.)
  • PDF dokumentas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt