Marketingo planas yra svarbi kiekvienos įmonės veiklos dalis, padedanti pasiekti įmonės iškeltus tikslus. Jei įmonė neturi aiškaus plano, tampa sunku perorganizuoti kompanijoje vykstančius procesus, o tai leidžia kilti problemoms, įtakojančioms įmonės konkuravimo rinkoje sunkumus. Marketingo planas yra tarsi kelias, kuriuo organizacija tikslingai sėkmingai kovoja su kylančiomis problemomis bei siekia išsikeltų tikslų.
Pagrindiniais AB „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos tikslais laikoma pelno siekimas, racionalius bendrovės lėšų, turto ir kitų išteklių naudojimas. Bendrovė ilgalaikėje perspektyvoje siekia verslo vertės augimo, didinat geležinkelių transporto veiklos efektyvumą, geležinkelių transporto ir susijusių paslaugų patrauklumą klientams. Siekiant, kad šių tikslų įgyvendinimas būtų efektyvesnis, sudaromas marketingo planas ir siūlomos konkrečios priemonės.
Šio darbo tikslas – sudaryti marketingo plano gaires AB „Lietuvos geležinkeliai“.
3. Aptarti marketingo komplekso elementus.
Sudarant marketingo plano gaires, orientuojamasi į keleivių pervežimo paslaugą, jos patrauklumo didinimą bei klientų srautų pritraukimą.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ veikla neapsiriboja keleivių gabenimu. Bendrovė savo veiklos objektu taip pat vadina Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo funkcijų atlikimą. Pagrindinė veiklos sritis yra keleivių ir krovinių vežimas geležinkelių transportu, taip pat geležinkelio kelių ir jų įrenginių apsaugos zonų priežiūros darbų organizavimas ir kitos ūkinės-komercinės veiklos vykdymas1. AB „Lietuvos geležinkeliai“ turi savo deklaruojamų vertybių sistemą: tai saugumas, patikimumas, profesionalumas, naujoviškumas, ekologiškumas.
Bendrovės vienintelio akcininko teises įgyvendinanti valstybės institucija – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija. Akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalytas į dalis, vadinamas akcijomis. Bendrovės teisinė forma – akcinė bendrovė. Bendrovė yra ribotos civilinės atsakomybės privatusis juridinis asmuo. Akcininkai neturi turtinių įsipareigojimų bendrovei2.
2. AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ TIKSLINIAI VARTOTOJAI
Demografiniai požymiai. AB „Lietuvos geležinkeliai“ paslaugomis naudojasi įvairaus amžiaus, lyties bei profesijų atstovai, todėl negalima išskirti vienos grupės. Tyrimų, diferencijuojančių keleivius pagal demografinius požymius, nėra atlikta.
Geografiniai požymiai. AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikiamomis keleivių pervežimo paslaugomis naudojasi visos Lietuvos gyventojai, nes geležinkelių tinklas yra išsidėstęs visos šalies teritorijoje, taip pat yra galimybė keliauti ir į užsienį.
Psichografiniai požymiai. AB „Lietuvos geležinkeliai“...
Šį darbą sudaro 1006 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!