Nors prekės ženklas jau naudoja remarketingą, bet būtų efektyviau pridėti dar neužbaigto pirkimo remarketingą, kai rodoma reklama tiems, kas neužbaigė pirkimo proceso ir pasiūlyti pavyzdžiui papildomą nuolaidą.
APPLE diferencijavimo strategija
• produkto diferencijavimas
• įvaizdžio diferencijavimas
• Produkto savybės.
• Siūloma nauda.
• Pozicionuoti produktus padeda jų vartotojai.
• Produkto kilmė.
Pozicionavimo strategija
IPP (išskirtinis pardavimo pasiūlymas)
• „The best iPhone for photography“
Jungo Archetipas
Kūrėjas
„Think different“
Kūrėjas suteikia naujų idėjų pasauliui, vengia vidutinybės ir siekia sukurti kažką išskirtinio, sukurdamas tai, ko anksčiau nebuvo. Būtent tuo pasižymi „Apple“.
„Apple“ logotipas dabar yra vienas plačiausiai pasaulyje atpažįstamų vaizdų, siejamas su kūryba, saviraiška, naujovėmis ir neatitikimu.
Prekės ženklas yra kūrybiškiausias kuriant technologijas. Kiekvieną kartą išleisdamas naują produktą, jis sudomina ir stebina savo kūrybiškumu, nestandartiškumu.
Įtikinimas
•
Standartizavimo strategija
•
Rėmimo kompleksas
Reklama
• Apple“ pirmą kartą pradėjo reklamuoti savo produktus aštuntojo dešimtmečio pabaigoje. 1984 metais TBWA „Chiat Day“ reklamos kompanija išleido Ridlio Scott'o režisuotą reklamą, kuri tapo tokia pat populiari kaip ir pats Apple šūkis „Mąstyk kitaip“ („Think Different“).
•
Pardavimu skatinimas
„Apple“ prekės ženklas naudoja tam tikrus pardavimo skatinimo būdus :
• Pinigų gražinimo garantija
• Stendai
• Nuolaidos
Asmeninis pardavimas
• „Apple“ naudoja asmeninį pardavimą, kad įtikintų potencialius klientus ar esamus klientus pirkti jų produktus. Įmonės parduotuvėse yra prekybos atstovai, kurie yra apmokyti tiek informacijos apie produktus, tiek klientų aptarnavimo srityse. Pardavimų atstovams svarbu žinoti naujausius produktus, kad jie galėtų padėti vartotojams.
• „Apple Store“ leidžia vartotojams detaliai apžiūrėti produktus, leisdami juos išbandyti, kad išsiaiškintumėte, kuris jums labiausiai tinka.
IK strategija
Push or Pull?
„Apple“ prekės ženklas yra vienas iš žinomiausių pasaulyje. Dėl tokios padėties jis naudoja kaip „pull“, taip ir „push“ IK strategija.
• Stumiamoji „push“ - „Apple“ turi savo „Apple store“ parduotuvę, kur sugrupuoja visus savo produktus, tokiu būdų pritraukia klientų dėmesį „stumiant“ juos pirkti.
• Skatinamoji „pull“...
Šį darbą sudaro 641 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!