Tema: šuolio į tolį išsibėgėjimo ir sukinių vietoje mokymas.
Klasė: VI.
Tikslai:
• mokomieji: mokyti išsibėgėjimo šokant į tolį.
• lavinamieji: lavinti šoklumą, koordinaciją.
• auklėjamieji: ugdyti iniciatyvą, draugiškumą, tarpusavio pagalbą.
Forma: pamoka.
Tipas: mokomoji.
Metodai: aiškinimas, savarankiškas darbas, praktinė veikla, demonstravimas, stebėjimas, individuali pagalbą, aptarimas.
Pamokos vieta: mokyklos stadionas.
Situacija: naujos medžiagos dėstymo pamoka. Praėjusią pamoką buvo kartojamą šuolio į tolį iš vietos technika.
Pamokos dalis ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinių veikla
Komentarai, pastabos
Įvadinė dalis
8-10min.
I. Išsirikiavimas, pasisveikinimas, nusakyti pamokos uždavinius.
II. Sukinių vietoje mokymas.
Sukinių vietoje komandos: „Dešinėn!“ vykdoma pasisukant 90 laipsniu kampu ant dešiniosios kojos kulnų ir kairiosios pirštų („kairėn!“- atvirkščiai) dviem veiksmais: 1- sukinys, 2- kojos pristatymas. „Ap- link!“ komanda vykdoma taip pat dviem veiksmais, kaip sukinys kairėn, visuomet sukantis kairėn 180 laipsnių.
III. Apšilimas:
1. Ėjimas mažuoju lauko aikštes ratu:
1.1- Galvą lenkti į dešinę, į kairę, pirmyn, atgal.
1.2- Kimštini kamuolį kelti aukštyn, perduoti jam einančiam už nugaros.
1.3- Sukinys į šalį su kimštiniu kamuoliu, perduoti einančiam už nugaros.
2. Bėgimas didžiuoju lauko aikštelės ratu:
2.1 – Bėgti didžiuoju ratu per centrą po du, perbėgti gimnastikos suolelį;
2.2- Tas pats, perškoti gimnastikos suolelius, atsispirti kaire, dešine:
Moksleiviai išsirikiuoja stadione esančioje krepšinio aikštelėje ir reportuoją. Moksleiviai atlieka sukinius.
Mokiniai atlieka bendrojo lavinimo pratimus eidami ratu.
Mokiniai bėga, atlieka nurodančius pratimus lavinančius koordinaciją ir šoklumą.
Komanduoti laisvai ir nusakyti pamokos uždavinius. Atliekant sukinius siekti kad mokiniai kontroliuotų savo kūno laikyseną.
Jei dauguma mokinių atlieka netaisyklingai ar ne taip juos supranta, pratimą nutraukti ir dar karta paaiškinti, nurodant padarytas klaidas.
Taisyklinga laikysena.
Nugara tiesi, juda pečiai ir rankos.
Žvilgsnis pirmyn, laikysena taisyklinga, juda liemuo.
Lėtai.
.
3. Pasiruošimas pagrindinei pamokos daliai.
Mokiniai baigę pratimus, naudota inventorių padeda į aikštelės kraštą ir rikiuojasi prie smėliadiežės.
Akcentuoti atsispyrimą ir pėdos statymą po šuoliuko. Einant ir bėgant akcentuoti taisyklinga kvėpavimą.
II. dalis pagrindinė
30 min.
I. Mokyti įsibėgėjimo ritmo:
Būtina išryškinti teisingą kojos pastatymą į apskritimo vietą: atsispiriamoji koja statoma ant lentelės jos neperžiangiat.
Būtina išryškinti paskutinius 4-5 įsibėgėjimo žingsnius. Paskutinio žingsnio metu atspiriamoji koja į priekį išmojama sulenkta per kelį, bet žingsnio...
Šį darbą sudaro 730 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!