Priimant sprendimus įmonėje, orientuojamasi į tris pagrindinius veiklos rodiklius, kurie yra pirminiai įmonės veiklos rodikliai, tai kokybė, kaštai ir produktyvumas. Kondo, [8] įvertindamas žmogiškojo faktoriaus įtaką vadybai, mano, jog įmonė pasieks geresnių rezultatų orientuodamas! į kokybę, nei į kaštus ar produktyvumą. Jis lai įrodo dviem argumentais Pirma, šių rodiklių gyvavimo amžiaus skirtumu.
Kokybės apibrėžimas *.
Vaitodami visiems, atrodo, suprantamas sąvokas, retai susimąstome, ką jos iš tikrųjų reiškia. Viena iš tokių bendrinių sąvokų ir yra kokybė. Net nereikia gilintis į mokslinius apibrėžimus, kad suabejotum Šios sąvokos vienareikšmingumu. Tam pateiksiu paplitusį pavyzdį: pabandykit pamąstyti, kaip jūs įsivaizduojat kokybišką, pavyzdžiui, rankinį laikrodį. Neabejoju, kad jūsų apibūdintas laik-rodis jums yra pats kokybiškiausias, bet nebūtinai Šis apibūdinimas sutaps su, pavyzdžiui, jūsų kolegos.
Orientuojantis organizacijai į kokybės vadybą, kokybės apibrėžimas tampa ypač aktualus nes nuo jo priklauso, kaip kokybės vadyba bus diegiama organizacijose, kokia bus kuriama organizacijos kultūra, kaip tai įtakos darbuotojus, net gi nuo to priklausys organizacijos būsima sėkmė .
Studijuojant literatūrą, sutinkama žymiai daugiau ir įvairesnių kokybės apibrėžimų, Kokybę skirtingai apibrėžia kiekvienas kokybės ekspertas, be to kokybės apibrėžimas priklauso ir nuo kokybės vartotojų. Yra verta susloti ties kickviemi kokybės apibrėžimu, nurodyti kiekvieno apibrėžimo privalumus ir trūkumus. Pagrindinių kokybės ekspertų kokybės apibrėžimai pateikti 1 lentelėje.
Garviiras [5], apibendrinęs požiūrius į kokybę, išskyrė 5 pagrindinius požiūrius:
• Filosofiniu požiūriu kokybiškas produktas turi "įgimtą pranašumą" prieš kilus produktus.
• Produkto kokybė, yra vieno ar kito požymio produkte kiekio skirtumai. Bet šiuo požiūriu nėra vienareikšmio ryšio tarp produkto požymio ir kokybės. Dažnai produktai, vertinami kaip vienodai kokybiški, nors turi skirtingą kiekį įvairių požymių, bet jie yra sukurti skirtinga koncepcija.
• Kokybė vartotojui tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo atveju produkto kokybė ypač sunkiai nustatoma, dėl skirtingo vartotojų skonio, skirtingų poreikių.
Kokybė gamyboje apibrėžiama kaip "atitikimas standartams" . Bet koks nukrypimas nuo normų yra defektas. Projektuojant procesą (patikimumo projektavimas) ir taikant statistinę proceso kontrolę gamybos metu, anksti...
Šį darbą sudaro 7179 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!