Darbo autorius atstovauja nuomone, kad kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinanti tenkinti išreikštus ar numatytus vartotojo poreikius. Standartų parinkimas yra tik viena kokybės valdymo problemos dalis. Nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios kokybės valdymas suprantamas kaip įmonės politika, kur klientų norai yra pagrindinė veiklos gairė. Jų norus patenkinant, tenka ne tik laikytis standartų, bet ir kelti personalo kvalifikaciją, nugalėti inertiškumą bei įpročius.
Savo darbe autorius bandys akcentuoti, kad šiuolaikinės kokybės sistema turi būti orientuota pirmiausia į tai, kaip išvengti gaminių kokybės prastėjimo (broko), o ne šalinti jį gamybos ciklo pabaigoje. To siekiama pasitelkiant įvairias profilaktines priemones bei tikrinant produkcijos kokybę. Mažų įmonių savininkai ar vykdytojai gaminius tikrina patys.
Prireikus jie sprendžia kaip ištaisyti defektus ir pagerinti kokybę. Gamybai plečiantis reikia įsteigti specialų padalinį (pvz., techninės kontrolės skyrių, kokybės valdymo skyrių ar pan.). Tokie skyriai kiekvienoje didesnėje įmonėje. Būtent šių skyrių darbe turi būti vadovaujamasi visuotinės kokybės vadybos principais, t.y. turi būti akcentuojamas ne broko išaiškinimas, bet jo atsiradimo priežasčių šalinimas. Darbe nagrinėjama įmonę “Skaniava” kurios pagrindiniai produktai yra žuvies konservai ir rūkyta žuvys.
Darbo autorius taip pat bandys daugiau akcentuoti ISO standartų svarba įmonės kokybės valdyme bei bandys atskleisti jų trūkumus.
Kokybės klausimais žmonės domisi seniai. Manoma, kad pirmasis kokybę apibūdino Aristotelis, pavadinęs kokybę skirtumu tarp daiktų. Praėjus daugiau kaip dviem tūkstančiams metų, kokybės supratimą verslo organizacijoms suformulavo tarptautinė bendrija, nustačiusi, kad kokybė yra “objekto savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus poreikius”. Šiai tezei praktiškai įgyvendinti buvo parengta serija ISO 9000 standartų. Standartų reikalavimai nustato firmoms ir organizacijoms darbo normas ir yra visame pasaulyje pripažintas orientyras, pasirenkant verslo partnerius, rangovus bei tiekėjus. Per 250 000 pasaulio bendrovių savo veikloje vadovaujasi įdiegtais ISO 9000 standartų reikalavimais.
Galima užduoti klausimą koks skirtumas tarp šios standartų grupės ir produktams taikomų dokumentų (kilmės, veterinarijos ir kt. pažymėjimai) bei paslaugų dokumentų (veiklos licencijos, kvalifikacijos pažymėjimai) reikalavimų? Atsakymas paprastas: skiriasi objektas....
Šį darbą sudaro 14380 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!