Kiekvienoje organizacijoje yra funkcinių skyrių, hierarchijos lygių, gamybos ar paslaugų teikimo linijų. Siekiant organizacijos tikslų, neišvengiamai tarp jų atsiranda barjerų, prieštaravimų. Juos visiškai įveiksime tik tada, kai suprasime procesinį požiūrį – universalių tikslų siekimo ir mąstymo būdą, kuris tinka visoms funkcijoms, visiems lygiams, visoms galimybėms ar paslaugų teikimo linijoms. Šiuo metu procesinis požiūris užima vis tvirtesnes pozicijas privačiame versle ir viešajame sektoriuje.
Vienas iš svarbiausių pradininku laikomas E. Demingas. Jis įrodė, kad gaminti kokybišką produktą ar daryti kokybišką paslauga yra pigiau, negu gaminti nekokybišką produktą ar teikti nekokybiškas paslaugas. E. Demingas mane, kad kokybė kainuoja brangiai, o nekokybė dar brangiaus, ir jis buvo išties teisus. Be to, užkirsti kelią kokybės problemoms yra lengviau ir geriau, negu jų ieškoti ir ištaisyti.
Norimas rezultatas pasiekiamas daug veiksmingiau, kai veikla ir su ja susijį ištekliai yra valdomi kaip procesas.
Problema: procesinio požiūrio įgyvendinimo reikšmingumas įmonėje.
Darbo tikslas: išanalizuoti procesinio požiūrio įgyvendinimą AB ,,Freda“ įmonėje.
4. Kodėl procesas nevyksta sklandžiai;
5. Pasiūlyti efektyvius problemų sprendimo būdus.
PROCESINIO POŽIŪRIO ESMĖ
Procesas – valdymo objektas, kuris leidžia pasiekti organizacijos tikslus, valdant procesus, kurie juos lemia. Šis principas teigia, kad norimas rezultatas - kokybė - pasiekiamas daug veiksmingiau, jei produkto gamybos ar paslaugos teikimo veikla ir su ja susiję ištekliai valdomi kaip procesas. Procesu galima laikyti bet kurią veiklą, kai ją atliekant sukuriama pridėtinė vertė. Procesų identifikavimas ir jų sistemos organizacijoje suvokimas, jų tarpusavio sąveikos valdymas apibūdinamas kaip procesinis požiūris. Pagrindinis jo privalumas yra nuolat gerėjančios procesų sąsajos ir jų derinių bei sąveikos valdymas.
Organizacijos veiklos pagrindinės sudedamosios dalys yra:
1. Gavinys - tai ką gaunate, ko reikia procesui.
2. Darbo procesas - veiksmas, veiksmų visuma.
3. Rezultatas - darbo proceso išdava, ką pasiekėte procesu.
Procesas būtinai turi turėti ,,šeimininką“, valdytoją ir būti matuojamas.
Taikant procesinį požiūrį reikia suprasti ir nustatyti:
• Vidinių vartotojų poreikius;
• Tenkinti vidinių vartotojų keliamus reikalavimus;
• Procesų eigos ir rezultatyvumo duomenis;
• Nagrinėti procesus pridėtinės vertės atžvilgiu;
• Nustatyti procesų...
Šį darbą sudaro 1547 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!