• ISO (International Standard Organization) - tai tarptautinės standartų organizacijos kokybės vadybos sistemų standartai.
kaip aprašyta.
Vadybos sistemos sertifikavimas – tai objektyvus nepriklausomų ekspertų organizacijos (sertifikavimo įstaigos) atliekamas įvertinimas ir patvirtinimas, kad įmonėje įdiegta ir veikia kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO standarto reikalavimus.
Šiuolaikinis ISO-9000:2000 susideda iš trijų atskirų standartų (knygų):
• ISO 9000:2000 Kokybės vadybos sistemos. Pagrindai, terminai ir apibrėžimai. Šis standartas yra naudojamas, kaip įvadas į ISO-9000 apibrėžiamą vadybos sistemą.
• ISO 9001:2000 Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai. Būtent šio standarto pagrindu sertifikuojamos kokybės vadybos sistemos, jame apibrėžiami procesai ir veiklos, kurias privalo turėti ir kontroliuoti ISO-9000 atitinkančios įmonės.
• ISO 9004:2000 Kokybės vadybos sistemos. Veiklos gerinimas. Rekomendacijos. Šis standartas aprašo įmonės veiklos gerinimo metodus, jam sertifikacija nėra taikoma.
ISO 9000:2000 pagrindiniai principai
• Susikoncentruokite į klientus
Organizacijos priklauso nuo savo klientų, todėl jos turėtų:
• suprasti esamus ir būsimus klientų poreikius;
• - patenkinti kliento poreikius;
• - stengtis pralenkti kliento lūkesčius.
Pagrindinė nauda:
• Padidėjęs pelnas ir rinkos dalis, įgyta lankstaus ir greito atsako į rinkos galimybes, dėka;
• - Efektyvesnis organizacijos išteklių naudojimas siekiant įtikti klientui;
• - Ištikimi klientai, vedantys į pakartotinį verslą.
2) Vadovo pateikimas
2) Vadovo pateikimas
Organizacijos pasitiki vadovais, todėl vadovai privalo:
• Sukurti vieningą tikslą ir pateikti nurodymus, kurių organizacija turėtų laikytis;
• Sukurti ir išlaikyti vidinę aplinką, kuri skatintų žmones siekti organizacijos tikslų.
Pagrindinė nauda:
• Žmonės bus motyvuoti siekti organizacijos tikslų;
• Veikla bus vertinama, taikoma ir vykdoma vieningai;
• Nesusikalbėjimas tarp organizacijos lygių bus sumažintas.
3) Žmonių įtraukimas
3) Žmonių įtraukimas
Organizacija priklauso nuo žmonių. Įvairiuose lygiuose dirbantys žmonės yra organizacijos esmė ir jų dalyvavimas leidžia panaudoti jų sugebėjimus organizacijos naudai.
Todėl organizacija privalo:
• skatinti visuose lygiuose dirbančių žmonių įsitraukimą;
• padėti žmonėms vystyti ir naudoti savo galimybes. Pagrindinė nauda:
• Motyvuoti, atsidavę ir įsitraukę žmonės organizacijos viduje;
• Novatoriškumas ir kūrybingumas vykdant organizacijos tikslus;
• Žmonės, atsakingi už savo veiksmus;
• Žmonės, trokštantys dalyvauti ir prisidėti prie nuolatinio tobulėjimo.
4) Į procesą orientuotas požiūris
4) Į procesą orientuotas požiūris
Organizacijos yra veiksmingesnės ir efektyvesnės,...
Šį darbą sudaro 1484 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!