Kursiniai darbai

Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES

9.6   (3 atsiliepimai)
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 1 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 2 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 3 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 4 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 5 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 6 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 7 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 8 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 9 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 10 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 11 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 12 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 13 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 14 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 15 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 16 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 17 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 18 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 19 puslapis
Kokybės vadyba Lietuvai integruojantis į ES 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo autorius atstovauja nuomone, kad kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinanti tenkinti išreikštus ar numatytus vartotojo poreikius. Standartų parinkimas yra tik viena kokybės valdymo problemos dalis. Nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios kokybės valdymas suprantamas kaip įmonės politika, kur klientų norai yra pagrindinė veiklos gairė. Jų norus patenkinant, tenka ne tik laikytis standartų, bet ir kelti personalo kvalifikaciją, nugalėti inertiškumą bei įpročius.
Savo darbe autorius bandys akcentuoti, kad šiuolaikinės kokybės sistema turi būti orientuota pirmiausia į tai, kaip išvengti gaminių kokybės prastėjimo (broko), o ne šalinti jį gamybos ciklo pabaigoje. To siekiama pasitelkiant įvairias profilaktines priemones bei tikrinant produkcijos kokybę. Mažų įmonių savininkai ar vykdytojai gaminius tikrina patys. Prireikus jie sprendžia kaip ištaisyti defektus ir pagerinti kokybę. Gamybai plečiantis reikia įsteigti specialų padalinį (pvz., techninės kontrolės skyrių, kokybės valdymo skyrių ar pan.). Tokie skyriai kiekvienoje didesnėje įmonėje. Būtent šių skyrių darbe turi būti vadovaujamasi visuotinės kokybės vadybos principais, t.y. turi būti akcentuojamas ne broko išaiškinimas, bet jo atsiradimo priežasčių šalinimas.
Nacionaliniai standartai atspindi pramonės iš­vystymo ypatumus ir lygį šalies, kurioje jie pa­ruosti, Todėl įvairių salių standartai vienodų ti­pų medžiagoms ir gaminiams dažnai yra skirtingi. Tokie skirtumai kliudo plėsti tarptautiną prekybą, nes reikia suderinti budingą produkciją su stan­dartais šalies, kuri ją perka. Vadinasi, nacionali­nės standartizacijos vystymas iš vienos pusės, o tarptautinės prekybos vystymas iš kitos pusės ob­jektyviai veda prie to, kad nacionalinius standar­tus būtina suderinti (unifikuoti). Nacionalinius stan­dartus galima unifikuoti, taikant tarptautinių standartų rekomendacijas ir tarptautinius standartus.
nacionaliniuose standartuose. Sudedamosios ISO dalys yra: Generalinė asamblėja, Taryba, Tary­bos komitetai, techniniai komitetai ir Centrinis sekretoriatas. Generalinė Asamblėja yra aukščiausias ISO organas. Ji renkasi vieną kartą per trejus me­tus. Tarp sesijų ISO veiklai vadovauja Taryba, kurią sudaro Prezidentas Ir keturiolikos komitetų atstovai. Oficialios kalbos yra anglų prancūzų ir rusų.
Standartizacijos pasiūlymams paruošti yra sudaryti nuola­tiniai komitetai: Vykdomasis komitetas, Standartiza­cijos mokslinių principų studijavimo komitetas, Be to, daugiau kaip 150 techniškų komitetų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6291 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1.Tarptautinės standartizacijos organizacijos 4
  • 1.2.Tarptautiniai kokybės standartai ir kokybės vadyba Lietuvai integruojantys į ES 5
  • 2. Problemos genezė ir aktualumas ISO 9001, 2000 serijos standartų tobulintinumas 13
  • 2.1.Sertifikavimo motyvai Lietuvos integracijos į ES kontekste 13
  • 2.2.Sertifikavimo nauda Lietuvos integracijos į ES kontekste 14
  • 2.3.Visuotinės kokybės vadybos ir ISO 9001, 2000 serijos standartų sąlyčio ypatumai Lietuvai integruojantys į ES 16
  • 2.3.1.Kokybės evoliucijos stadijų principiniai skirtumai 16
  • 2.3.2.Kokybės evoliucijos stadijų principiniai skirtumai 17
  • 2.4.ISO 9001, 2000, 14000 standartų kritikos aspektai 18
  • 2.5.ISO 9001, 2000, 14000 serijos standartų kritikos akcentas 19
  • 3.ISO 9001, 2000, 14000 serijos standartų ir visuotinės kokybės vadybos santykis - probleminė sritis ir problemos pagrindas 20
  • 4.Organizacinė kultūra ISO 9001, 2000, 14000 serijos standartų ir visuotinės kokybės vadybos santykyje kaip praktinis problemos sprendimo aspektas 21
  • 4.1.Organizacinės kultūros tipai ir jų įtaka, diegiant ISO 9001, 2000, 14000 serijos standartus 22
  • 4.2.Organizacinės kultūros reikšmė 22
  • Išvados 24
  • Literatūra 27

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (6291 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 27 psl., (6291 ž.)
  • Word failas 153 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt