UAB „Baltic Amadeus“ misija - aukščiausios kokybės informacinių technologijų sprendimai, atitinkantys žinių visuomenės reikmes ir lūkesčius.
Baltic Amadeus Kokybės vadybos sistema remiasi aštuoniais pagrindiniais kokybės vadybos principais: Orientavimasis į vartotoją – Lyderystė - Darbuotojų įtraukimas -Procesinis požiūris - Sisteminis požiūris į vadybą - Nuolatinis gerinimas - Faktais pagrįstų sprendimų priėmimas - Abipusiai naudingi ryšiai su tiekėju.
Šio darbo tikslas, išsiaiškinti įmonės kokybės sistemos kūrimo ir tobulinimo ypatumus , kam ši sistema buvo sukurta ir kokia jos funkcija. Kaip kokybės sistema pritaikoma tobulinant vadybą bendrovėje.
Viena iš pagrindinių nuostatų projektuojant ir diegiant Kokybės vadybos sistemą buvo kuo platesnis Baltic Amadeus darbuotojų įtraukimas į Kokybės vadybos sistemą (KVS) kūrimą ir grupinio darbo sinergetinio efekto panaudojimas bendrovės tikslų siekimui.
Naujose vadybos teorijose mėginama suderinti ankstesnių teorijų pasiekimus, jų pliusus ir minusus. Tai įgyvendinama, taikant sistemini situacijos įvertinimo ir situacijos dinamiškumo požiūrį.
Sisteminis požiūris. Užuot atskirai nagrinėjus skirtingus organizacijos segmentus, sisteminis požiūris laiko organizaciją darnia ir tikslinga sistema, kurią sudaro tarpusavyje sąveikaujančios dalys: posistemiai ir elementai. Vadovaudamiesi tokiu požiūriu vadovai laiko savo organizaciją vieninga visuma ir kartu kitos didesnės, išorinės aplinkos dalimi. Bet kurio posistemio ir elemento veikla daugiau ar mažiau veikia visų kitų organizacijos segmentų ir visos organizacijos veiklą.
Dalys, kurios sudaro sistemos visumą, vadinamos posistemiais. Taigi skyrius yra gamyklos posistemis, gamykla gali būti kompanijos posistemis, pastaroji gali būti konglomerato ar tam tikros pramonės šakos posistemis, ši - nacionalinės ekonomikos posistemis, o pastaroji yra pasaulinės sistemos posistemis.
Tarpusavyje bendradarbiaujantys ir sąveikaujantys padaliniai ir atskiri darbuotojai dirba rezultatyviau, negu dirbtų atskirai. Tai sinergijos efektas.
Sistemos skirstomos į atviras ir uždaras. Sistema laikoma atvira, jei ji sąveikauja su savo aplinka; uždara - kai ji nesąveikauja su aplinka. Visos organizacijos sąveikauja su savo aplinka, tačiau skirtingais būdais. Pavyzdžiui, alaus ir šokolado fabrikas yra daug atviresni nei vienuolynas ar pataisos darbų kolonija. Sistemoje cirkuliuoja informacijos, medžiagų ir energijos (taip pat žmonių energijos) srautai. Jie patenka...
Šį darbą sudaro 9019 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!