Kokybės vadybos šperos (paruoštukės)
Kokybės vadybos teorijos paruoštukės (šperos): Kokybės raida, samprata; Kokybės vadybos terminai; Standartai; Guru darbai, reikšmė, kokybės rodikliai, prekių ir paslaugų savybės; Atitikties įvertinimas ir sertifikavimas; kokybės, aplinkos apsaugos vadybos sistemos, sertifikavimas; auditas, ženklinimas,pagrindiniai principai.
Kokybė reiškia išlikimą versle, vertės sukūrimo sistemos supratimą ir optimizavimą.
Pasikeitimai susiję su kokybe: mokymas, kvalifikacijos sertifikavimas, priemonės, klientų poreikių tenkinimas-individualizuota gamyba ir geras aptarnavimas, kokybės migravimas, vadovybės vaidmuo.
Didieji kokybės gurus kokybę apibūdina: kokybė turėtų patenkinti esamus ir būsimus vartotojų poreikius, produkto ir paslaugų marketingo, projektavimo, gamybos ir priežiūros charakteristikų mišinys, kuris naudojimo metu padės patenkinti vartotojo lūkesčius, atitikimas reikalavimams, atitikimas paskirčiai ar tinkamumas naudoti.
Garvinas nustatė 5 pagrind terminus susijusius su kokybe: viršijanti, orientuota į produktą, vartotoją, gamintoją, vertę.
Pagal požiūrį į kokybė skiriami 4 etapai: atitikimas standartams (XX a. 6-ojo dešimt požiūris) galutinio produkto atitikimas projektuotojo planui. Šio požiūrio trūkumai yra du: kokybė kuriama kontroliuojant, neįvertina rinkos poreikių; atitikimas naudojimui (7-ojo dešimt požiūris) jis užtikrina rinkos poreikių patenkinimą, čia įvertinami vartotojo poreikiai, atitikimas naudojimui pasiekiamas naudojant kontrolę-viskas, kas netinkama naudojimui turi būti atmesta, tačiau šiuo požiūriu neįvertinami kokybės kaštai; atitikimas kaštams (8-ojo dešimt paž) šiuo požiūriu aukšta kokybė pasiekiama žemais kaštais, kokybė jau yra kuriama-norint sumažinti kaštus, susijusius su bloga kokybe, reikia mažinti neatitikčių skaičių proceso kontrolės pagalba, trūkumas –orientuojantis tik į atitikimą kaštams, nekreipiamas dėmesys į konkurentus-jie gali lengvai nukopijuoti kokybišką produktą; atitikimas užslėptiems reikalavimams, t.y. patenkinti vartotojo poreikius prieš jam įsisąmonint juos, trūkumas egzistuoja ne pačiame požiūryje, bet organizacijoje-žlunga tos kompanijos, kurios tobulėja mažesniu greičiu nei jų konkurentės.
4 aspektai, darantys įtaka produkto kokybei: nuo poreikių nustatymo priklausanti kokybė, nuo produkto projekto prikl kokybė, nuo produkto atitikties jo projektui prikl kokybė, nuo produkto priežiūros prikl kokybė.
Klaidingos nuomonės susijusios su kokybe: geresnė kokybė brangiau kainuoja, siekiant kokybės mažėja našumas, už blogą kokybė atsakingi paprasti darbuotojai, kokybės gerinimui reikia daug investicijų, kokybė galima pasiekti tik griežtos kontrolės dėka.
Pagrind kokybės vadybos vystymosi etapai: kokybės kontrolė, kokybės užtikrinimas, visuotinės kokybės valda.
I etapas. XVIII a.vid. prasidėjus pramoninei revoliucijai.Buvo perorganizuoti gamybos procesai. Atsirado kokybės kontrolė.
2 etapas. 1924 m. Kokybės užtikrinimas.
3 etapas. Apie 1980 m. Visuotinės kokybės...
Šį darbą sudaro 2842 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!