Darbo autorius atstovauja nuomone, kad kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinanti tenkinti išreikštus ar numatytus vartotojo poreikius. Standartų parinkimas yra tik viena kokybės valdymo problemos dalis. Nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios kokybės valdymas suprantamas kaip įmonės politika, kur klientų norai yra pagrindinė veiklos gairė. Jų norus patenkinant, tenka ne tik laikytis standartų, bet ir kelti personalo kvalifikaciją, nugalėti inertiškumą bei įpročius.
Savo darbe autorius bandys akcentuoti, kad šiuolaikinės kokybės sistema turi būti orientuota pirmiausia į tai, kaip išvengti gaminių kokybės prastėjimo (broko), o ne šalinti jį gamybos ciklo pabaigoje. To siekiama pasitelkiant įvairias profilaktines priemones bei tikrinant produkcijos kokybę. Mažų įmonių savininkai ar vykdytojai gaminius tikrina patys.
Darbo objektas – dešimt sąlygų pagal Harringtoną visuotinei kokybės vadybai įgyvendinti.
Darbo tikslas – nustatyti ir išanalizuoti dešimt sąlygų pagal Harringtoną visuotinei kokybės vadybai įgyvendinti.
Prireikus jie sprendžia kaip ištaisyti defektus ir pagerinti kokybę. Gamybai plečiantis reikia įsteigti specialų padalinį (pvz., techninės kontrolės skyrių, kokybės valdymo skyrių ar pan.). Tokie skyriai kiekvienoje didesnėje įmonėje. Būtent šių skyrių darbe turi būti vadovaujamasi visuotinės kokybės vadybos principais, t.y. turi būti akcentuojamas ne broko išaiškinimas, bet jo atsiradimo priežasčių šalinimas.
Darbo metodai – teorinės literatūros analizė, mokslinių straipsnių sisteminės ir loginė analizė.
Kokybės ir gamybos produktyvumo gerinimo paieškos 9-ajame dešimtmetyje nėra paprastas minėtų kokybės vadybos atradimų Japonijoje vartojimas, o kokybiškai naujas požiūris į šių problemų sprendimą. Žymus kokybės vadybos specialistas T. Pitersas teigia, kad nei statistiniai kokybės valdymo metodai, nei kokybės būreliai, nei racionalizacinių pasiūlymų skatinimo sistemos, nei ženkliukai ar medaliai, nei šūkiai, nei programos ar bet kuri kita priemonė, vartojama atskirai, neišspręs kokybės ir efektyvumo gerinimo problemų (Harrington, 1990, cituoja Pitersą).
Manoma, kad apie 75 - 80 proc. (kai kurie autoriai teigia, kad apie 85 proc,} blogos kokybės priklauso nuo šių sistemų ir tik apie 25 - 15 proc. nuo žmonių. Praėjusio amžiaus 9-ajame dešimtmetyje žymiausios JAV kompanijos rado kokybiškai naujų būdų gamybos...
Šį darbą sudaro 6361 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!