• Ikimokyklinis ugdymas – svarbiausia švietimo grandis, nes būtent tada aktyviausiai formuojasi Žmogus. Dėl to, koks tas Žmogus bus, didele dalimi sąlygoja tai, kokią ikimokyklinio ugdymo įstaigą jis lankė kai buvo mažas.
• Ikimokyklinis vaikų amžius 3 – 5 gyvenimo metai yra ypatingas. Šiuo gyvenimo tarpsniu jie pradeda pasitikėti kitais žmonėmis, esančiais už šeimos ribų; įgauna nepriklausomybės ir savikontrolės, mokosi perimti iniciatyvą ir įsitvirtinti socialiai priimtinais būdais. Vaikai yra smalsūs pasaulio tyrinėtojai ir eksperimentuoja su savo aplinka, norėdami sužinoti kas vyksta, kai jie bendrauja su kitais žmonėmis, išbando daiktus bei medžiagas. Jų žodynas plečiasi, sakinių struktūra tobulėja.
Tam, kad galima būtų pradėti kalbėti apie vaiko ugdymą, visų pirma reikėtų išsiaiškinti vaiko bendruosius ir individualius fizinius, psichologinius, bei sociologinius faktorius. Atsižvelgiant į vaikų gabumus, individualumą, pomėgius, emocijas - ugdymas tampa daug veiksmingesnis. Teisingai parenkant temas ir problemas pagal vaikų amžių, išvengiama nesusipratimų, kada jaunesniems vaikams tos pačios užduotys gali būti per sunkios, o vyresniems - nebeįdomios. Daugelis psichologų, pedagogų, filosofų yra atlikę tyrimų ir suformulavę teorijas apie vaiko raidą: fizinę, psichologinę, vaizduotės, kūrybiškumo, santykio su aplinka. Tai teorijos, kurios apima tam tikrus raidos etapus ir atskleidžia būdingus bruožus, dėsningumus kiekviename amžiaus tarpe. Bet visada išlieka ir individualumo klausimas, kuris išryškėja tik bendravimo su vaiku metu. Vaiko individualumą lemia daugybė faktorių: šeimos, kultūros tradicijos, išsivystymo lygis, (kartais išsivystymas atsilieka arba lenkia jo biologinį amžių), charakteris, temperamentas, lytis, intelektas, pažinimo būdas, pomėgiai.
Tam, kad galima būtų pradėti kalbėti apie vaiko ugdymą, visų pirma reikėtų išsiaiškinti vaiko bendruosius ir individualius fizinius, psichologinius, bei sociologinius faktorius. Atsižvelgiant į vaikų gabumus, individualumą, pomėgius, emocijas - ugdymas tampa daug veiksmingesnis. Teisingai parenkant temas ir problemas pagal vaikų amžių, išvengiama nesusipratimų, kada jaunesniems vaikams tos pačios užduotys gali būti per sunkios, o vyresniems - nebeįdomios. Daugelis psichologų, pedagogų, filosofų yra atlikę tyrimų ir suformulavę teorijas apie vaiko raidą: fizinę, psichologinę, vaizduotės,...
Šį darbą sudaro 3987 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!