Darbo pavadinimas – Ikimokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų skaitymo skatinimas – nacionalinio lygmens.
Recenzuojamo darbo aktualumas, novatoriškumas - Skaitymas – pasaulio ir žmogaus pažinimo galimybė ir dvasinio tobulėjimo reikiamybė – šiandien užleidžia pozicijas kitiems informacijos gavimo būdams. Dalis žmonių, ypač tų, kurie ne itin linkę ar mažiau įgudę skaityti, užuot skaitę verčiau žiūri televizorių ar kitaip leidžia laisvalaikį. 2006 m. lapkričio 30 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybė patvirtino “Skaitymo skatinimo programą”. Šios Programos paskirtis – skatinti įvairaus amžiaus ir socialinių grupių gyventojus kuo daugiau skaityti, gerinti jų skaitymo įgūdžius, taip pat kelti skaitymo prestižą. Visa tai sudaro prielaidas didesnį dėmesį skirti vaikų ir suaugusių skaitymo skatinimo kompetencijoms plėtoti. Būtina formuoti šalies švietimo politiką nukreiptą i šeimos švietimą, siekiant ateityje išugdyti knygas skaitančią visuomenę. Programa siekiama inicijuoti pedagogo profesinių kompetencijų tobulinimą skatinant ikimokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikus skaityti, formuojant šeimos teigiamą požiūrį į skaitymą ir stiprinant skaitymo svarbos suvokimą, vedant vaikus nuo susižavėjimo skaitymu iki meilės knygai.
Programos tikslas ir uždaviniai – šioje programoje numatytas aiškus, konkretus tikslas – tobulinti Ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir pradinių klasių mokytojų profesines kompetencijas skatinant vaikų poreikį skaityti. Programos tikslą papildo numatyti programos uždaviniai. Numatytasis “Ikimokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų skaitymo skatinimo” programos tikslas dera su programos turiniu, uždaviniais. Akivaizdu, jog šia programa siekiama parengti pedagogus, gebančius kūrybiškai vaikus sudominti knyga, skaitymu, jo teikiamu malonumu.
Programos turinys – programos turinys išdėstytas nuosekliai, numatytas užsiėmimo pobūdis: teorija, praktika, savarankiškas darbas. Nurodytas programos turinio užsiėmimų trukmė. Manau, visa tai suteikia programos dalyviams aiškumo, konkretumo. Programos turinys bus pradėtas vykdyti nuo gerosios darbo patirties pasidalijimu (Europos šalių patirtis stiprinant visuomenės ir šeimos poreikį skaityti). Kitas užsiėmimas vyks apie Ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų psichologinius ir pedagoginius skaitymo ypatumus. Manau šis užsiėmimas yra labia reikalingas ir svarbus, nes tik išmanantis vaikų psichologinius ir pedagoginiu skaitymo ypatumus pedagogas, gebės skatinti...
Šį darbą sudaro 895 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!