Ikimokykliniame amžiuje vaiką supančio pasaulio ribos nuolat plečiasi. Kiekvieną dieną vaikas sutinka naujus, dar iki tol nematytus jam žmones, stebi kitus šalia žaidžiančius draugus, pamato daugybę naujų daiktų, atsiduria naujose situacijose, dar jam nežinomoje aplinkoje. Visa tai skatina vaiką tyrinėjimui ir ieškojimui. Vaikas žaisdamas, supranta kaip savo veikloje panaudoti pačius paprasčiausius daiktus, įgyja patyrimą, naujų žinių, mokosi kalbėti, išreikšti save, bendrauti su vienmečiais ir suaugusiais. Vaiko veiksmai su daiktais atspindi tai, ką vaikas mato jį supančiame aplinkiniame pasaulyje, suaugusiųjų veikloje, bendravime.
Nors šiuolaikinėje pedagoginėje literatūroje gana nemažai dėmesio skiriama ikimokyklinio amžiaus vaikų veiklos analizavimui, tačiau apie vaikų veiksmus su daiktais, jų naudojimą, pasirinkimą yra rašoma labai nedaug. Platesnis susipažinimas su vaiko veiklos ir ugdymo organizavimo ypatumais ikimokyklinėje įstaigoje bei stebėjimai, atlikti pedagoginės praktikos metu, paskatino domėtis ir tyrinėti šią temą.
Ištirti vaikų veiksmų su daiktais poveikį ugdymo procesui ir tolesnei vaiko vystymosi raidai.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų veiksmai su daiktais turi įtakos vaiko ugdymosi procesui.
1. Išanalizuoti pedagoginę, filosofinę ir psichologinę literatūrą vaiko veiksmų su daiktais tema.
2. Parengti ir patikrinti vaiko veiksmų su daiktais ypatumų tyrimo metodiką.
3. Nustatyti, kokius veiksmus su daiktais dažniausiai atlieka ikimokyklinio amžiaus vaikai.
4. Išanalizuoti, kokios kompetencijos ugdomos vaikams veikiant su daiktais.
5. Ištirti, kaip priklausomai nuo vaikų amžiaus ir lyties kinta daiktų pasirinkimas.
6. Parengti rekomendacijas vaiko veiksmų su daiktais skatinimui.
Tyrimo objektas
Ikimokyklinio amžiaus vaiko veiksmų su daiktais ypatumai.
Tyrimo subjektas
36 ikimokyklinio amžiaus vaikai ir 30 ikimokyklinio ugdymo pedagogų.
Tyrimo metodai.
1. Stebėjimas.
2. Anketa pedagogams.
3. Statistiniai metodai: procentavimas, duomenų suvedimas į lenteles, diagramas.
Darbą sudaro skyriai
Teorinėje dalyje – apžvelgiama lietuvių ir užsienio autorių pedagoginė, psichologinė ir filosofinė literatūra apie vaiko psichinių procesų raidos sampratą, pažintinių procesų raidos ypatumus. Analizuojama, kiek įtakoja ugdymosi procesą įvairūs vaiko veiksmai su daiktais.
Praktinėje dalyje – pateikiama hipotezė, tyrimo tikslas, uždaviniai, aptariama tyrimo metodika, tyrimo procedūra, pateikiama tiriamųjų charakteristika. Analizuojami vaiko veiksmų su daiktais ypatumai ir reikšmė vaiko ugdymuisi.
1.VAIKO VEIKSMAI SU DAIKTAIS – SAVITAS...
Šį darbą sudaro 10110 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!