Kiekvienas darbdavys stengiasi, kad jo vadovaujamoje darbovietėje darbuotojas būtų viskuo aprūpintas, kad dirbdamas jis įdėtų tiek savo visas galimybes, tiek visas savo jėgas. Taip elgdamasis, jis supranta, kad nuo to, kaip darbuotojas dirbs tiesiogiai priklausys organizacijos veiklos rezultatai. Ir nesvarbu, ar įmonė yra didelė, ar mažesnė, didžiausią rezultatą duos, ne įrenginių kokybė, ne naudojamų technologijų gausa, ar naudojami ištekliai, bet darbuotojų atsidavimas.
Labai svarbu pastebėti, kad vienas svarbiausių elementų – kaip darbuotojas pats supranta savo vaidmenį įmonėje, kaip jis žiūri į savo darbą ir kodėl jis jį dirba. Planuodamas ir organizuodamas savo įmonės veiklą, vadovas privalo koordinuoti darbą ir priversti darbuotojus tą darbą atlikti. Todėl vadovų supratimas, kas yra motyvacijos procesas, konkretaus darbuotojo suvokimas ir praktinis turimų žinių pritaikymas yra garantija, kad organizacija gyvuos.
Gautais darbuotojų motyvavimo tyrimo rezultatais, išvadomis ir pasiūlymais galėtų pasinaudoti K.Valiušio įmonės vadovai, siekdami padidinti savo darbuotojų motyvacijos lygį, nes kaip minėta, efektyvus personalo motyvacijos kėlimas yra įmonės sėkmingos veiklos garantas. Taigi, parktiniu požiūriu problema yra aktuali ir reikšminga.
Objektas – K.Valiušio IĮ darbuotojų nuomonė.
Tikslas – išsiaiškinti darbuotojus labiausiai skatinančias motyvacijos priemones.
• Atskleisti pagrindinius darbo motyvacijos teorinius aspektus.
• Pateikti įmonės charakteristiką.
• Ištirti, ar įmonės darbuotojai yra pakankamai motyvuojami.
• Ar motyvavimas skatina darbuotojus dirbti našiau.
• Nustatyti, kokie motyvavimo būdai labiausiai skatina darbuotojus.
Darbo metodai:
• Šaltinių analizė.
• Anketinė apklausa.
1. Motyvacijos teorinė analizė
1.1. Darbuotojo poreikiai – jo pažinimo ir motyvavimo pagrindas
Kiekvienas vadovas, norėdamas darbuotojus motyvuoti siekti tikslo, turi žinoti jų poreikius. Nes žmogus turi įgimtų savybių, gabumų, kurie, jam sąveikaujant su aplinka, kinta ir vystosi. Tik su didelėmis išlygomis galima žmones jungti į grupes, turinčias bendrus siekius, interesus, kadangi kiekvienas žmogus yra nepakartojamas. Priklausomai nuo charakterio kiekvienas darbuotojas toje pačioje situacijoje dažnai elgiasi visiškai skirtingai.
Psichologai teigia, kad žmogus turi poreikį, kai jaučia fiziologinį arba psichologinį ko nors trukumą. Motyvacijos teorijos bandė suskirstyti šiuos poreikius pagal tam tikrus kriterijus. Ir nors iki šiol nėra...
Šį darbą sudaro 2999 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!