Kursinio darbo tema yra „ Darbuotojų lūkesčių X ir Y įmonėse lyginamoji analizė “. Atliekant šį kursinį darbą naudojau mokslinę literatūrą ir atlikau lyginamąją analizę pasirinktose X ir Y įmonėse. Šešiolika X įmonės darbuotojai ir 11 Y įmonės darbuotojai atsakė į anketoje esančius septyniolika klausimų. Šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti ir palyginti dviejų įmonių darbuotojų lūkesčius, poreikius ir motyvus.
Pagrindiniai šio darbo uždaviniai yra išsiaiškinti ir parašyti, kaip lūkesčių teorija yra pristatoma mokslinėje literatūroje. Atlikus šį darbą galima pastebėti kas skirtingų įmonės darbuotojams yra svarbu darbe ir ko jie tikisi.
Iš teisų, man šis darbas buvo naudingas, kadangi sužinojau daug naujų dalykų: kokie yra žmonių poreikiai, kokie atlygio būdai. Tačiau iš kitos pusės liko ir daug nežinomų dalykų, kadangi informacijos apie tai iš teisų yra labai mažai.
3. Palyginti X ir Y įmonės darbuotojų nuomones tuo pačiu klausimu
Motyvavimas
Iš seno yra žinoma, kad apgalvotai paveikus žmones galima pasiekti savo tikslus. Tai daro vadovai savo sprendimams įgyvendinti panaudodami motyvavimo principus.
Motyvavimas - savęs ir kitų raginimas veikti organizacijos ar asmens naudai.
Anksčiau vadovai neteisingai suprato žmonių elgseną, nors jų veiksmai dažnai būdavo labai veiksmingi. Riestainio ir rimbo politika yra viena iš seniausių: nepaklusnūs naikinami, o paklusniems duodama tik tiek, kad galėtų išgyventi. Šį motyvavimo būdą derinant su specializavimu ir kooperavimu darbo našumas labai įspūdingai padidėjo ir tai dabar dar yra prisimenama. Bet gerėjo žmonių gyvenimas ir vadovai pradėjo suprasti, kad paprastas riestainis nevisada verčia žmogų uoliau dirbti. Tai skatino ieškoti naujų motyvavimo problemos sprendimų.
Pirmieji darbuotojų elgsenos tyrimai buvo atlikti Hotorne. Juos užbaigus buvo suprasta, kad žmogiškieji veiksniai - socialinis poveikis ir grupuočių elgsena - yra reikšmingi asmeniam darbo našumui. Tyrimo išvados davė pradžią naujai vadybos krypčiai, bet nedavė modelio motyvavimui, kuris adekvačiai paaiškintų darbo paskatas.
Dabartines motyvavimo teorijas galima suskirstyti į dvi grupes: pasitenkinimo darbu ir elgsenos reguliavimo.
Pasitenkinimo darbu motyvavimo teorijos remiasi identifikavimu, vidiniu poreikiu, kurie verčia žmones...
Šį darbą sudaro 2473 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!