2 pav. Elgsenos motyvacijos per poreikius supaprastintas modelis
3 pav. Motyvacijos teorijų skirstymas
4 pav. Vieša padėka
5 pav. Pagyrimai
6 pav. Padėkos raštai
7 pav. Pakėlimas į aukštesnes pareigas
8 pav. Atsakomybės didinimas
9 pav. Atskiro kabineto skyrimas
10 pav. Įtraukimas į sprendimų priėmimą
11 pav. Bilietai į teatrą ar kino teatrą
12 pav. Ekskursijos įmonės sąskaita
13 pav. Profesinės, organizacijos, gimtadienio šventės.
14 pav. Papildomų atostogų poilsiui suteikimas
15 pav. Poilsio dienos
16 pav. Asmeninio telefono skyrimas
17 pav. Kompanijos mašinos skyrimas
18 pav. Paskolos be palūkanų
19 pav. Priedas (premija) prie atlyginimo
20 pav. Priemoka už išdirbtus metus (darbo stažą)
21 pav. Darbo užmokesčio didinimas
22 pav. Draudimas nuo nelaimintų atsitikimų
23 pav. Apmokamos atostogos
24 pav. Kvalifikacijos kėlimas įmonės sąskaita
25 pav. Mokestis už studijas
26 pav. Karjeros planavimas
27 pav. Siuntimas į seminarus, konferencijas
28 pav. Vadovų elgesys su darbuotojais
ĮVADAS
Darbuotojų veiklos vertinimo ir skatinimo sistema Lietuvoje yra labai aktualus klausimas. Vis daugiau įmonių vadovų supranta, jog pirminis ir svarbiausias sėkmingos veiklos šaltinis – žmonės, dirbantys jų organizacijose. Įmonės personalas – tai daug daugiau nei darbo jėga, tai pagrindinis resursas ir kapitalas. Darbo motyvacija aprėpia visus darbuotojus, dirbančius įvairiose verslo srityse, todėl nepakankamas darbuotojo motyvacijos lygis įmonėje tampa didele kliūtimi atliekamo darbo efektyvumui bei kokybei, trukdo konkuruoti rinkoje. Tik stengiantis pažinti darbuotojų poreikius, tenkinant juos, galima tikėtis, kad darbuotojai visą savo energiją, sugebėjimus skirs įmonės tikslų įgyvendinimui. Motyvuoti darbuotojai padeda realizuoti firmos tikslus, o sykiu ir savo pačių poreikius ir norus.
Darbo tikslas – nustatyti ir įvertinti esamą darbuotojų veiklos vertinimo ir skatinimo sistemą UAB „Lankava“ ir UAB „Agrokoncernas“, ir numatyti tobulinimo kryptis.
Tyrimo objektas: UAB „Lankava“ ir UAB „Agrokoncernas“ darbuotojai.
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti pagrindines motyvacijos teorijas.
• Nustatyti UAB „Lankava“ ir UAB „Agrokoncernas“ taikomus darbuotojų veiklos vertinimo ir motyvavimo būdus.
• Nustatyti UAB „Lankava“ ir UAB „Agrokoncernas“ darbuotojų požiūrį į skatinimo priemones.
• Palyginti UAB „Lankava“ ir UAB „Agrokoncernas“ taikomus darbuotojų motyvavimo būdus, nustatyti privalumus ir trūkumus.
• Išanalizavus surinktus duomenis, pateikti išvadas ir rekomendacijas.
Problema: UAB „Lankava“ ir...
Šį darbą sudaro 7305 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!