Referatai

Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai

9.4   (2 atsiliepimai)
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 1 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 2 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 3 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 4 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 5 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 6 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 7 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 8 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 9 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 10 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 11 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 12 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 13 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 14 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 15 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 16 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 17 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 18 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 19 puslapis
Bendradarbiavimo su darbuotojais psichologiniai aspektai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien dauguma vadovų susiduria su klausimais – kaip žinoti, ar darbuotojas pilnai atsiskleidžia šioje darbo vietoje? Kaip suprasti, kodėl kai kurias užduotis konkretiems darbuotojams atlikti ypatingai sunku? Kodėl darbuotojai tarytum “įstringa” ir daro vis tas pačias klaidas? Dar ne tiek klausimų kyla vadovui, kuris tiesiogiai dirba su pavaldiniais. Akivaizdu, kad vadovas turi būti geru psichologu, kad galėtų pilnai suprasti, kas vyksta su jo darbuotojais ir parinkti tinkamiausią vadovavimo strategiją kiekvienam.
Jei vadovui reikėtų įsisavinti tik psichologijos žinias, tai nebūtų jokia problema, tačiau juk vadovavimas reikalauja kur kas platesnės erudicijos ir įgūdžių įvairiose srityse. Tad dauguma vadovų tiesiog pasikliauja savo patirtimi, intuicija, ir sveiku protu. Visa tai gerai. Tačiau norėtųsi šiek tiek palengvinti vadovų darbą su pavaldiniais ir padėti tapti vis geresniais žmonių ir jų elgesio ekspertais.
Darydama šį darbą susinkau ir susisteminau informaciją apie žmogaus psichologiją bendradarbiaujant ir bendraujant su kitais žmonėmis organizacijoje. Stengiausi įvykdyti tokius uždavinius:
◦ Atskleisti žmogaus prigimtį, jo elgesio priežastis, kad būtų galima motyvuoti sėkmingai veiklai, realizuojant jo sugebėjimus.
◦ Kaip panaudoti žmogaus psichologiją, kad grupę būtų galima paversti motyvuota ir bendradarbiaujančia komanda?
◦ Išsiaiškinti kaip pagerinti psichologinį klimatą organizacijoje.
◦ Kaip vadovas įtakoja grupės ir organizacijos narių santykius?
◦ Kaip pasiekti, kad kiekvienas darbuotojas būtų aktyvus, laimingas ir patenkintas?
◦ Kaip elgtis derybų ir konfliktų metu, kad būtų gauta kuo daugiau naudos?
◦ Kaip kritikuoti?
Perskaičiusi ir išanalizavusi gausybę literatūros pateikiau psichologines priemones kaip šiuos uždavinius įgyvendinti ir taip pagerinti žmonių darbą ir bendravimą organizacijoje.
Darbuotojo kaip asmenybės pažinimas
Tik pažinodami darbuotoją, galime parinkti jam tinkamiausią vadovavimo būdą. Kad galėtumėm rinkti žinias apie žmonių elgesį, reikalingas pagrindas arba sistema. Tuo principu remiasi visi asmenybės testai – išskiriamos tam tikros kategorijos, kurios padeda apibendrinti žinias, padeda sukurti sistemą, kurios pagrindu lengviau įvertinti kiekvieną asmenybę atskirai. Žinoma, asmenybės testai tikrai įvairūs. Vieni jų pasako, kokiam tipui galima priskirti žmogų. Tai nebloga informacija, šiek tiek padedanti susiorientuoti tarp žmonių, tačiau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6381 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Darbuotojo kaip asmenybės pažinimas 4
  • Psichologinis klimatas 7
  • Pasitenkinimas darbu 8
  • Darbas ir bendravimas grupėje 10
  • Vadovavimo stiliaus įtaka 12
  • Kritika 16
  • Konfliktai 17
  • Praktinė dalis 21
  • Naudota literatūra 23
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (6381 ž.)
Darbo duomenys
  • Organizacinės psichologijos referatas
  • 23 psl., (6381 ž.)
  • Word failas 287 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Derybų psichologiniai aspektai

Derybų psichologiniai aspektai Organizacinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Psichologiniai procesai grupėse ir jų valdymas

Psichologiniai procesai grupėse ir jų valdymas Organizacinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Psichologiniai valdymo pagrindai. Darbo skatinimas

Psichologiniai valdymo pagrindai. Darbo skatinimas Organizacinė psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą