Temos aktualumas pasireiškia tame, kad išnagrinėtos marketingo strategijos gali būti pritaikytos konkrečioje įmonėje ir panašaus tipo įmonėse.
Išnagrinėti žinomas marketingo strategijas, parinkti tinkamas savo įmonei.
Išnagrinėti žinomų marketingo strategijų privalumus ir trūkumus, pasiūlyti pritaikyti pasirinktas marketingo strategijas praktikoje. Išaiškinti marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir jos sudedamąsias dalis.
Prieš pradedant gilintis j marketingo strateginio planavimo aspektus, pirmiausia reikia atsakyti j klausimą, kas yra planavimas? Kaip teigia Ackoff'as, "planavimas yra geidžiamos ateities ir efektyvių būdų jai pasiekti projekto rengimas". Tinkamas marketingo planavimo apibrėžimas galėtų būti toks: tai marketingo tikslų nustatymas, produkto parinkimas, rinkos segmentavimas ir kiekvieno produkto marketingo programų kūrimas būsimam periodui. Šis apibrėžimas yra pakankamai platus ir apima strateginį ir taktinį marketingo planavimą.
Strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu jmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip jeiti i rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų išlceltus tikslus.
Taktinis marketingo planavimas susideda iš priemonių strateginiam marketingo planui įgyvendinti. Ruošiamos marketingo programos nustato efektyvias strategijas planui įvykdyti.
Strateginio ir taktinio marketingo planavimo etapai, jų santykis bei
ryšys parodyti 1 pav.
1 pav. Marketingo planavimo procesas
Pagrindinis planavimo, kaip ir kiekvicnos valdymo veiklos elementas, yra sprendimų
priėmimas. Marketingo planavimas susideda iš daugelio sprendimų, priimamų šiandien, tačiau susijusių su būsimais tikėtinais arba galimais įvykiais. Peter'io Drucker'io teigimu, planavimas neapima sprendimų, kurie bus padaryti ateityje, greičiau jis yra susijęs su ateitimi per šios dienos sprendimus.
Pirmiausia turi būti parengti strateginiai rrtarketingo sprendimai. Jie yra priemonė marketingo veiksmams planuoti. Marketingo planavimo ciklas būtų toks:
• strateginitl marketingo planų rengimas;
• taktinių plantų sudarymas strategijoms įgyvendinti;
• taktinių planų vykdymas;
• rezultatų kontrolė;
• rezultatų panaudojimas, rengiant naują strateginį ir taktinį marketingo planą.
Įmonės, pateikdamos produktus į rinką, turi turėti planą, kuriame būtų išskirtos specifinės strategijos. Šio plano sudarymo procesas vadinamas strateginiu marketingo planavimu ir remiasi produkto valdymu. H. Assael'io nustatyti marketingo strateginio planavimo etapai pateikti 2 pav.
2 pav. Marketingo strateginio planavimo etapai pagal H.Assael
Produkto tobulinimas pirmiausia pradedamas nuo situacijos analizės, kuri lemia jo rinkos plėtimą....
Šį darbą sudaro 5615 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!