Kursiniai darbai

Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas

9.4   (2 atsiliepimai)
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 1 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 2 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 3 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 4 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 5 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 6 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 7 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 8 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 9 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 10 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 11 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 12 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 13 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 14 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 15 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 16 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 17 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 18 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 19 puslapis
Žinomų marketingo strategijų nagrinėjimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas pasireiškia tame, kad išnagrinėtos marketingo strategijos gali būti pritaikytos konkrečioje įmonėje ir panašaus tipo įmonėse.
Išnagrinėti žinomas marketingo strategijas, parinkti tinkamas savo įmonei.
Išnagrinėti žinomų marketingo strategijų privalumus ir trūkumus, pasiūlyti pritaikyti pasirinktas marketingo strategijas praktikoje. Išaiškinti marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir jos sudedamąsias dalis.
Prieš pradedant gilintis j marketingo strateginio planavimo aspektus, pirmiausia reikia atsakyti j klausimą, kas yra planavimas? Kaip teigia Ackoff'as, "planavimas yra geidžiamos ateities ir efektyvių būdų jai pasiekti projekto rengimas". Tinkamas marketingo planavimo apibrėžimas galėtų būti toks: tai marketingo tikslų nustatymas, produkto parinkimas, rinkos segmentavimas ir kiekvieno produkto marketingo programų kūrimas būsimam periodui. Šis apibrėžimas yra pakankamai platus ir apima strateginį ir taktinį marketingo planavimą.
Strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu jmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip jeiti i rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų išlceltus tikslus.
Taktinis marketingo planavimas susideda iš priemonių strateginiam marketingo planui įgyvendinti. Ruošiamos marketingo programos nustato efektyvias strategijas planui įvykdyti.
Strateginio ir taktinio marketingo planavimo etapai, jų santykis bei
ryšys parodyti 1 pav.
1 pav. Marketingo planavimo procesas
Pagrindinis planavimo, kaip ir kiekvicnos valdymo veiklos elementas, yra sprendimų
priėmimas. Marketingo planavimas susideda iš daugelio sprendimų, priimamų šiandien, tačiau susijusių su būsimais tikėtinais arba galimais įvykiais. Peter'io Drucker'io teigimu, planavimas neapima sprendimų, kurie bus padaryti ateityje, greičiau jis yra susijęs su ateitimi per šios dienos sprendimus.
Pirmiausia turi būti parengti strateginiai rrtarketingo sprendimai. Jie yra priemonė marketingo veiksmams planuoti. Marketingo planavimo ciklas būtų toks:
• strateginitl marketingo planų rengimas;
• taktinių plantų sudarymas strategijoms įgyvendinti;
• taktinių planų vykdymas;
• rezultatų kontrolė;
• rezultatų panaudojimas, rengiant naują strateginį ir taktinį marketingo planą.
Įmonės, pateikdamos produktus į rinką, turi turėti planą, kuriame būtų išskirtos specifinės strategijos. Šio plano sudarymo procesas vadinamas strateginiu marketingo planavimu ir remiasi produkto valdymu. H. Assael'io nustatyti marketingo strateginio planavimo etapai pateikti 2 pav.
2 pav. Marketingo strateginio planavimo etapai pagal H.Assael
Produkto tobulinimas pirmiausia pradedamas nuo situacijos analizės, kuri lemia jo rinkos plėtimą....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5615 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (5615 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (5615 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt