Konspektai

Marketingo strategijų palyginimas

10   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijų palyginimas 1 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 2 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 3 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 4 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 5 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 6 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 7 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 8 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 9 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 10 puslapis
Marketingo strategijų palyginimas 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nepaisant to kad buvo panaikinti prekybos barjerai ir buvo sukurta vieninga Europos rinka, Europa vis dar sudaryta iš šalių turinčių skirtingas kalbas, kultūras, istorijas ir papročius, nekalbant apie šių valstybių skirtingus skonius ir prioritetus, bei jų piliečių turningumo laipsnius. Vieninga prekyba naujojoje Europoje vis dar susiduria su skirtingais vartotojų skoniais, skirtingais gamybos procesais bei marketingo strategijomis, nepaisant šalių viršūnių pastangų vienijant rinkas ir įstatymus kurti vieningą Europos rinką. Nors esminiai prekybos principai, dėka tarptautinių kompanijų įtakos pasaulyje didėjimo, vienodėja, vieninga rinka susiduria su daugybe skirtingų gyvenimo aplinkų, skirtingais vartotojų skoniais, gamybos procesais, marketingo strategijomis bei vietiniais įstatymais.
• Galutinai išsikaiškinti skirtumus tarp “Europinės” ir “rinkų globalizavimo” marketingo strategijų.
• Pateikti Europos marketingo bendrą sąvoką.
• Pateikti gaires, kaip kurti vieningos Europos rinkos marketingo strategiją.
Pagrindiniai marketingo principai yra tinkami visoms plataus vartojimo prekėms nuo kasdieninių, ilgo vartojimo ar pramoninių prekių, iki aukšto lygio paslaugų, tokių kaip draudimas, medicininė priežiūra ir teisinės konsultacijos. Net nepelno organizacijos, kaip muziejai, ligoninės, policija, universitetai ir laisvalaikio centrai ima aktyviai naudoti marketingą siekdami pritraukti kuo daugiau klientų.
Pirmą kartą marketingo sąvoka atsirado apie 1650 metus Japonijoje. Kada vienas iš Mitsui šeimos narys atidarė savo pirmąją parduotuve Tokijuje. Vakaruose marketingo idėjos buvo pastebėtos tik 19a. viduryje, kada verslininkas Cyrus H. McCormick pirmą kartą pabrėžė skirtumą tarp marketingo, kaip griežtos prekybos ir reklamos, ir marketingo, kaip “unikalios, centalizuotai valdomos verslą skatinančios veiklos”. Jis įvardino pagrindines šiuolaikinio marketingo priemones, įskaitant rinkos tyrimus ir analizę, kainų politiką ir t.t.
Marketingas kaip mokomoji disciplina pirmą kartą buvo skaitoma 1905 m. Pensilvanijos universitete. Šį kursą, kuris vadinosi “Marketingo produktai” skaitė W.E.Kreusi. Tačiau marketingo skyriai firmose atsirado tik 20 a. pradžioje, o marketingas, kaip verslo filosofijos dalis susiformavo tik apie 1950-uosius metus. E.Jerome McCarthy pirmas pateikė keturis marketingo klasifikavimo faktorius:produktas, kaina, vieta ir reklama.
Nuo 1980 m. pabaigos iki ankstyvųjų 1990 m. dėl ekonominio nuosmokio marketingo skyriai buvo stipriai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3080 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (3080 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 11 psl., (3080 ž.)
  • Word failas 74 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt