• Mūsų mokiniai pasikeitė iš esmės.
• Šiandienos mokiniai nėra tie žmonės, kuriuos numato mokyti mūsų švietimo sistema. Jie yra pirmoji karta, augusi ir brendusi skaitmeninių technologijų amžiuje. Mokytojui būtina iš naujo apmąstyti ir savo metodologiją, ir turinį.
• Tylioji karta
• 1925–1942
• Kūdikių bumo karta I
• 1943–1955
Karta – tuo pačiu laiku gyvenantys artimo amžiaus žmonės
• Karta
• Gimimo laikotarpis
• Požiūris į darbą
• Kūdikių bumo II
• 1955–1965
• Pirma darbas, po to – asmeninis gyvenimas
• X karta
• 1966–1976
• Pirma asmeninis gyvenimas, po to – darbas
• Y karta
• 1977–1994
• Svarbiausia – gyvenimo būdas, o darbas turi padėti jį susikurti
• Z karta
• 1995–2012
• Svarbiausia – gyvenimo būdas
Z karta (1995–2012)
• ši karta nematė pasaulio, kuriame nebuvo interneto, mobiliojo ryšio, išmaniųjų telefonų, planšečių, socialinių tinklų, videožaidimų. Jie puikiai valdo ar valdys technologijas. Todėl nenuostabu, kad mažieji iš Z kartos vaikai rankose noriau laiko išmanųjį telefoną, o ne barškutį. Jie greičiau už tėvus išmoksta žaisti naują kompiuterinį ar išmaniojo telefono žaidimą.
• Šią kartą palietė visuotinis interneto atsiradimas beveik kiekvienuose namuose. Internetas pakeičia kitus informacijos šaltinius ir tiesioginį bendravimą.
Sokratas (470 - 399 metų prieš Kristų)
• ,,...Mūsų jaunimas pamėgęs prabangą. Jis nepaiso elgesio taisyklių, niekina autoritetą, negerbia vyresniųjų. Šiais laikais vaikai yra tironai. Jie jau neatsistoja, kai į kambarį įeina vyresnieji, priešgyniauja tėvams, plepa suaugusiųjų draugijoje, ryte ryja maistą ir tyčiojasi iš mokytojų”.
Priklausomybė nuo IT pavojinga, nes
• Kompiuterio ekranas yra tik realaus pasaulio atspindys
• Kompiuteriniai žaidimai negali aktyvuoti visų asmenybės komponentų (kūnas, jausmai, mąstymas)
• Kompiuteriniai objektai – programuotojų darbo rezultatas. Naudojant juos tenka priimti kitų sukurtas taisykles.
•
• Z kartos vaikai auga visuotinio pertekliaus laikais ‒ jie nuolat susiduria su stimulų perkrova: ryškios reklamos, pramogų ir prekių gausa bei įvairovė, būreliai, technologijos.
• Šalutinis besaikio technologijų naudojimo kasdienybėje poveikis ‒ vaikų nerimastingumas, nekantrumas, dirglumas, nelaimingumo jausmas, mažėjanti motyvacija mokytis, dėmesio sutrikimai, depresijos rizika ir kt.
Z kartos vaikai
• pasižymi yra mažiau paklusnūs, hiperaktyvūs, linkę labiau...
Šį darbą sudaro 1493 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!