Motyvacijos valdymas šiandien yra bene pagrindinė pedagoginė problema. Sporto edukologijoje ji reiškiama klausimu: kaip pažadinti ir plėtoti varomąsias jėgas, sąlygojančias mokinių veiklos maksimalų aktyvumą ir rezultatyvumą. Ugdymo procese sporto pedagogui labai svarbu žinoti ugdytinių aktyvumo priežastis – poreikius. Fizinis aktyvumas yra svarbiausias veiksnys, skatinantis organizmą augti ir tobulėti. Kiekviena judėjimo forma optimizuoja ne tik žmogaus motorikos, bet ir jo psichinės bei socialinės brandos vyksmą.
Asmenybės aktyvumas, fizinės veiklos ir elgesio kryptingumas labai priklauso nuo ugdytinio motyvacijos: interesų, poreikių, požiūrio. Mokymosi motyvacija padeda mokiniui pasiekti tikslą, aktualizuoja būtinas mokiniui žinias, mokėjimus ir įgūdžius, turi įtakos mokymosi kokybei. Taigi norint formuoti mokinių teigiamą nuomonę ir požiūrį į fizinio ugdymo pamokas, reikia stiprinti jų fizinės veiklos motyvus.
Fizinio ugdymo mokytojas turi išmokyti ugdytinius išsikelti tikslą ir ugdant savo valią, protą ir jausmus skatinti jį įgyvendinti. Mokymosi motyvai yra specifiniai, nes iš pradžių mokinio motyvas gali būti tai, kad jam yra aktuali ir dominanti aktyvi gyvensena bei sportas, tačiau laikui bėgant mokinys pradeda save motyvuoti ne dėl savo sveikesnės gyvensenos, o dėl noro gauti geresnį pažymį, parodyti savo pasiekimus bendraklasiams ir išsiskirti iš minios.
Deja, dėl fizinio lavinimo pamokose vyraujančios rutinos, dažnai pasitaikančių per sunkių, reikalaujančių daug fizinių ir psichinių pastangų reikalavimų, atsiranda negatyvus mąstymas fizinio lavinimo atžvilgiu. Kūno kultūros pamokų turinys turėtų būti įvairesnis ir lankstesnis, kuris formuotų teigiamą požiūrį į kūno kultūros pamokas ir skiepytų paaugliui tobulėjimo poreikį.
Sportas ir fizinė veikla yra itin svarbūs faktoriai kiekvieno žmogaus gyvenime (1). Dėl nejudraus gyvenimo būdo ir neteisingos mitybos susidaręs antsvoris, tam tikrais atvejais sukeliantis sveikatos sutrikimų ir psichologinių bei socialinių problemų ir ligų, kurios siejamos su didžiulėmis komplikacijomis, pavyzdžiui, aukštu kraujospūdžiu, diabetu bei širdies ir kraujagyslių ligomis, būdingas vis didesnei ES gyventojų daliai, įskaitant ketvirtadalį vaikų (2). Fizinis aktyvumas yra priemonė, padedanti išmokti siekti rezultatų įvairiose gyvenimo srityse, kas gali tiesiogiai įtakoti ir vyresnių klasių moksleivių mokymosi...
Šį darbą sudaro 1259 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!