Ugdymo būties esmė. Ugdymo struktūra. J.Vabalo-Gudaičio konstrukcinės sąveikos pedagogika.
• Pristatyti J.Vabalo-Gudaičio konstrukcinės sąveikos pedagogiką.
• Ugdymas socialinis reiškinys,kuriantis žmogų,kaip asmeny-bę tuo metu, kai jis bendraudamas sąveikauja su aplinka bei žmonijos kultūros vertybėmis.
• saviraiška
• Ugdytojo
• charakteristika
• Ugdytinio
• charakteristika
• Ugdymo tikslai
• ir
• uždaviniai
• Ugdymo tikrovė
• ir jos
• pažinimas
• Ugdymo klausimai
Ugdymas, kaip sudėtinė socializacijos proceso dalis:
• Keičia asmenybės moralines nuostatas ;
• formuoja elgsena ;
• turtina individo sąmonę, intelektą ;
Ugdymas yra bendras visos asmenybės lavinimas, apimantis žmogaus visumą .
Esminiai tradicinės ir šiuolaikinės mokyklos skirtumai :
E. Durkheimas:: „ Ugdymas...
Šį darbą sudaro 238 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!