Bakalauro darbai

Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“

10   (1 atsiliepimai)
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 1 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 2 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 3 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 4 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 5 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 6 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 7 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 8 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 9 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 10 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 11 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 12 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 13 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 14 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 15 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 16 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 17 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 18 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 19 puslapis
Vizualinės komunikacijos, kaip politinės reklamos, funkcija ir poveikis vartotojui socialiniame tinkle „Facebook“ 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Bakalaurinis darbas

Ištrauka

9 pav. Kaip manote, kokiu kanalu skleidžiama, būtent, politinė reklama, gali būti efektyviausia?;
10 pav. Jūsų nuomone, kokio tipo politinės reklamos yra efektyviausios ir labiausiai žmones paveikia rinkimų laikotarpiu?;
11 pav. Ar Jūs balsavote 2016 m. Seimo rinkimuose?;
12 pav. Už kokią politinę partiją balsavote?;
13 pav. Ar Jūsų apsisprendimui, už ką balsuoti 2016 metų Seimo rinkimuose, darė įtaką politinės reklamos?;
14 pav. Ar naudojatės „Facebook“ socialiniu tinklu?;
15 pav. Kokias politines partijas sekate „Facebook“ socialiniame tinkle?;
16 pav. Ar atkreipėte dėmesį į politinių partijų talpinamą politinę reklamą (straipsniai, nuotraukos)„Facebook“ socialiniame tinkle, būtent, 2016 m. Seimo rinkimų laikotarpiu?;
17 pav. Ar atkreipėte dėmesį į politinių partijų talpinamą politinę, būtent, vaizdo įrašų reklamą „Facebook“ socialiniame tinke 2016 m. Seimo rinkimų laikotarpiu?;
18 pav. Kokio tipo politinės reklamos atkreiptų Jūsų dėmesį?;
19 pav. Kaip manote, ar „Facebook“ socialiniame tinkle talpinamos politinės reklamos yra efektyvios ir gali pritraukti žmones balsuoti?;
20 pav. Ką manote apie politikų bei politinių partijų talpinamą vaizdo įrašų reklamą„Facebook“ socialiniame tinkle rinkimų laikotarpiu?;
21 pav. Ar politinės partijos turėtų talpinti politines reklamas „Facebook“socialiniame tinkle Seimo rinkimų laikotarpiu?
ĮVADAS
Kiekvienas Lietuvos Respublikos pilietis privalo žinoti, jog Seimo rinkimai vyksta kas ketveri metai. Mūsų šalyje svarbiausi politiniai rinkimai būna šie: Prezidento, LR Seimo, Mero ir savivaldybių tarybų. Taigi LR Seimo rinkimai - vienas iš pagrindinių rinkimų mūsų valstybėje. Rinkėjai esame mes, Lietuvos Respublikos piliečiai. Tik nuo mūsų pasirinkimo priklauso šalies gerovė. O kaip žinoti, kuriuos žmones rinkti, kuriais pasitikėti, kurie geriausi ar blogiausi? Sužinoti apie politikus, jų veiklas dažniausiai galima pasitelkus televiziją, internetą, laikraščius, žurnalus, radiją, o rečiausias būdas - tiesioginis kontaktavimas bei bendravimas su pačiu politiku. Vizualinė komunikacija, šiuo atveju, politinė reklama atlieka didžiausią vaidmenį rinkiminiu laikotarpiu. Televizijos žinios, įvairios politinės laidos, straipsniai ir kitos priemonės padeda žmonėms gauti informacijos apie politikus. Politinė reklama skirta paveikti potencialius rinkėjus ir privesti juos atlikti veiksmus, tokius kaip balsavimas. Pasinaudojus informacijos skleidimo kanalais, tokiais kaip televizija, internetas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 4
  • 1. VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA: REKLAMOS IR POLITINĖS REKLAMOS TEORINĖ ANALIZĖ 7
  • 1.1. Vizualinės komunikacijos samprata 7
  • 1.1.2. Komunikacijos aspektai ir komunikacijos priemonės 8
  • 1.2. Reklamos samprata 9
  • 1.2.1. Reklamos klasifikavimas 11
  • 1.2.2. Reklamos principai 14
  • 1.2.3. Reklamos funkcija 15
  • 1.3. Politinės reklamos samprata 17
  • 1.3.1. Politinė ir komercinė reklama: panašumai ir skirtumai 20
  • 1.3.2. Pagrindiniai politinės reklamos skleidimo kanalai 22
  • 2. KOKYBINĖ ATVEJO ANALIZĖS STRATEGIJA. „FACEBOOK“ SOCIALINIAME TINKLE TALPINAMOS POLITINĖS VAIZDO ĮRAŠŲ REKLAMOS ANALIZĖ 25
  • 3. METODOLOGIJA IR TYRIMO REZULTATAI 33
  • 3.1. Tyrimo metodologija 33
  • 3.2. Tyrimo rezultatai 35
  • 3.3. Kiekybinio tyrimo apibendrinimas 45
  • IŠVADOS 46
  • REKOMENDACIJOS 47
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 48
  • SANTRAUKA 50
  • SUMMARY 51
  • 1 PRIEDAS 52

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
56 psl., (13727 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos bakalauro darbas
  • 56 psl., (13727 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt