verslo sėkmei. Specialistai pataria rengiantis krizei iš anksto apgalvoti įmanomus veiksmus. Stiprėjant globalizacijai ir konkurencijai, svarstymai, „ar organizacija susidurs su krizine situacija", nebėra tokie aktualūs. Geriausiai tikrovę atskleidžia toks klausimas: „kada organizacija atsidurs krizinėje situacijoje?" Kad ir kas tai būtų - stichinė gamtos nelaimė, nelaimingas atsitikimas ar netikėtas šalutinis produkto poveikis - kiekviena šiuolaikinėse rinkose veikianti organizacija gali susidurti su krize. Todėl vienu svarbiausių organizacijos įvaizdžio kūrimo uždavinių tampa krizių prevencijos ir valdymo technologijų kūrimas, siekiant racionaliausios jos vadovų ir kitų narių veiklos. Kita vertus, krizinės situacijos yra natūralus reiškinys, todėl joms reikia būti visada pasirengus. Dauguma organizacijų, turinčių iš anksto parengtus krizių valdymo planus, j juos neįtraukia komunikacijos ar viešųjų ryšių programos.
Darbo tikslas - aptarti pagrindines teorines prielaidas, pagrindžiančias efektyvios komunikacijos būtinybę siekiant išsaugoti teigiamą organizacijos įvaizdį ir reputaciją. Nors apibrėždamos potencialias krizes organizacijos dažniausiai kreipia dėmesį į tas, kurios akivaizdžiai sukelia turtinių ir finansinių nuostolių, tačiau ne mažiau reikšmingi ir moraliniai - įvaizdžio, reputacijos - nuostoliai.
Darbo uždavinys - išanalizuoti krizinės komunikacijos procesą ir jo ypatumus.
Keliama problema gali būti išreiškiama klausimu: kokie krizinės komunikacijos proceso ypatumai.
1. Atlikti literatūros šaltinių analizę, atskleidžiant krizinės komunikacijos svarbą valstybinėms institucijoms.
2. Išanalizuoti komunikacijos procesą ir išsiaiškinti, su kokiomis problemomis susiduria organizacijos.
3. Išsiaiškinti ryšių su visuomene veiksmus rengiantis krizinėms situacijoms.
4. Išsiaiškinti po- krizinės komunikacijos proceso ypatumus bendrabučio gaisro atveju.
Darbo metodai: sisteminė ir loginė analizė, mokslinės ir publicistinės literatūros sisteminimas, ekspertų apklausa, dokumentų turinio analizė.
Mokslinės ir publicistinės literatūros analizė buvo atliekama, siekiant apibrėžti ryšių su visuomene sąvoką, nustatant ryšių su visuomene sankcijas, taip pat išsiaiškinant organizacijos krizės sąvoką ir krizinės komunikacijos ypatumus.
1.Krizinių viešųjų ryšių teoriniai aspektai
1.1.Krizinių ryšių su visuomene samprata
Pastaruoju metu apie ryšius su visuomene kalbama vis daugiau. Kasdienėje veikloje vis daugiau susiduriama su terminais ryšiai su visuomene, institucijos atstovas spaudai, ryšiai su žiniasklaida ir pan. Todėl, prieš pradedant gilintis į ryšių su visuomene veiklos tikslus...
Šį darbą sudaro 5511 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!