Referatai

Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas

9.6   (3 atsiliepimai)
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 1 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 2 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 3 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 4 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 5 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 6 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 7 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 8 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 9 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 10 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 11 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 12 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 13 puslapis
Dalykinė komunikacija ir bendravimo procesas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Organizacija – yra socialinė sistema, susidedanti iš 2 ar daugiau žmonių, kurie sąmoningai derina savo veiklą tam, kad pasiektų vieną ar keletą bendrų tikslų. Žmonės jungiasi į grupes, organizacijas dažniausiai dėl to, kad pasiekti rezultatai būna geresni negu dirbant vienam asmeniui.
Tam, kad organizacijos nariai dirbtų kartu, derintų savo veiksmus, tarp jų būtinas bendravimas. Dar kitaip vadinamas komunikacija. Individai keičiasi informacija, siunčia vienas kitam įvairaus tipo žinutes. Taigi, kaip rašoma teorinėse knygose , komunikacija – tai procesas, kurio metu vieno asmens perduota informacija pasiekia kitą. Šiame apibrėžime informacija – tai laiškai, biuleteniai, pranešimai ( žodžiu ir raštu ), darbų ataskaitos, telefoniniai pokalbiai ir kita verbalinė informacija. Bendravimas yra labai svarbus organizacijos elgsenai, nes komunikuodami žmonės praleidžia apie 80 procentų viso darbo laiko. Šiuo procesu realizuojami žmogiškieji kontaktai.
Tik geras informacijos perdavimas, mokėjimas bendrauti užtikrina organizacijos ar įmonės sėkmę, leidžia pasiekti teigiamų rezultatų ir tuo pačiu gauti didesnį pelną, susikurti patrauklų įvaizdį. Bendravimas yra ne tik sudėtingas, bet ir įvairiapusis reiškinys. Į kitą žmogų reaguojame kaip į objektą, kontaktuojame su juo, gauname ir perduodame vienas kitam informaciją. Aišku bendraujame ne tik žodžiais, dalį svarbios informacijos perduodame savo kūno kalba – neverbaline komunikacija. Mūsų išreikštos emocijos ir jausmai labai svarbūs, nes organizacija yra grupė žmonių, todėl neefektyvus informacijos pasikeitimas visada pastebimas. Tai pasireiškia konfliktų atsiradimu, žemu produktyvumu ir kitomis formomis.
Taigi, norint, kad bendravimas organizacijoje būtų geras, reikia žinoti, kaip sąveikauja pagrindiniai komunikacijos elementai, kokios gali būti bendravimo sistemos, lygiai ir kanalai.
Mano darbo tikslas – išsamiau panagrinėti patį bendravimo procesą ir išaiškinti, kokią įtaką jis daro organizacijos veiklai.
• Apžvelgti pagrindinius bendravimo lygius
Taigi, analizuodama įvairią mokslinę ir teorinę literatūrą, stengsiuos pasiekti savo darbo tikslą ir atlikti numatytus uždavinius.
KOMUNIKACIJOS TIKSLAI IR FUNKCIJOS
Bendravimas – visuomenės egzistavimo sąlyga. Galima sakyti, kad žmonių grupė, kuri neturi galimybės sąveikauti, keistis informacija, suyra. Tai reiškia, kad nei viena organizacija neišgyventų, jei jos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Komunikacijos tikslai ir funkcijos 4
  • Bendravimo tipai 5
  • Komunikacija organizacijoje 6
  • Pasikeitimo informacija procesas 7
  • Komunikacijos elementai 7
  • Komunikacijos barjerai 8
  • Verbalinė ir neverbalinė komunikacija 10
  • Komunikacijos kryptys organizacijoje 11
  • Išvados 14
  • Naudota literatūra 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3857 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 14 psl., (3857 ž.)
  • Word failas 96 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt