Pristatymai

Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose

10   (1 atsiliepimai)
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 1 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 2 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 3 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 4 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 5 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 6 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 7 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 8 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 9 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 10 puslapis
Masinės komunikacijos procesas ir jo efektas socialiniuose tinkluose 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Masinė komunikacijos procesų taikymas yra labai svarbu aspektas tiek skleidžiant tam tikras žinias apie šiandienines aktualijas, tiek įmonėms reklamuojat savo produktus ir norint pritraukti kuo didesnį kiekį vartotojų. Masinės komunikacijos veiksniai socialiniuose tinkluose asocijuojasi su tuo kaip vartotojai atkreipia dėmesį į verslininkų matmenis ir kaip kuriamos rinkodaros komunikacijos taip, kad būtų patenkinti vartotojai ir būtų pritrauktas kuo didesnis jų kiekis.
• Esminė tezė. Masinės komunikacijos socialiniuose tinkluose nauda.
• Zauškova et. al., teigia, kad marketingo komunikacija tai strategija. Zephaniah apibrėžia, kad marketingo komunikacija vykdoma įvairiomis informavimo priemonėmis kuriomis skatinama pirkti konkrečius produktus ar paslaugas (Zephaniah et. al. 2020).
• Marketingo komunikacijos efektyvumą stiprina nuolatinis skelbimų ir reklamos kūrimas internetinėje aplinkoje, galima sukurti naudojant daugybę šiuolaikinių socialinės medijos įrankių (Ližbetinova et al., 2019).
• Marketingo komunikacijos plėtra, kuri labai greitai keičiasi per reklamą nėra vienintelis ar svarbiausias dalykas kuriant prekės ženklą, kuri paskatintų pardavimus, bet taip pat gali būti priemonė, skatinanti pardavimą per socialinius tinklus. Be to, išplėtus šį bendravimą galima taip pat pasiekti, kad produktas pasiektų platesnę rinką.
Masinė komunikacija
• Masinė komunikacija yra komunikacijos procesas, vykdomas per masines priemones įvairiais komunikacijos tikslais, siekiant perteikti informaciją plačiajai auditorijai (Zulfahmi, 2022).
• Nevinskaitė nurodo, kad „masinė komunikacija yra procesas, kurio metu specializuotos siuntėjų grupės technologinėmis priemonėmis perduoda simbolinį turinį didelei, heterogeninei, anoniminei ir plačiai pasklidusiai auditorijai“. Šiame apibrėžime komunikacija reiškia pranešimų perdavimą ir nebūtinai apima reakciją į pranešimus, dalijimąsi jais ir komunikacijos dalyvių tarpusavio sąveiką.
• 2022 metų lapkričio mėnesio 20 diena
Masinės komunikacijos procesas
• L. Naviskaitė pažymi, kad masinę komunikaciją kaip procesą reikia skirti nuo masinės komunikacijos priemonių (visuomenės informavimo priemonių, žiniasklaidos). Tuo remiantis galima teigti, kad masinės komunikacijos procesas yra tam tikrų priemonių naudojimas, pasiekti kuo didesnį kiekį vartotojų. Žiniasklaida yra kaip priemonė, naudojama perduodant pranešimus auditorijai (gavėjams) naudojant mechaninės komunikacijos priemones, tokias kaip laikraščiai, radijas, televizija ir internetas.
• 2022 metų lapkričio mėnesio 20 diena
Skiriamos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 964 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
11 psl., (964 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos pristatymas
  • 11 psl., (964 ž.)
  • Skaidrės 19 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt