• Temos aktualumas. Masinė komunikacijos procesų taikymas yra labai svarbu aspektas tiek skleidžiant tam tikras žinias apie šiandienines aktualijas, tiek įmonėms reklamuojat savo produktus ir norint pritraukti kuo didesnį kiekį vartotojų. Masinės komunikacijos veiksniai socialiniuose tinkluose asocijuojasi su tuo kaip vartotojai atkreipia dėmesį į verslininkų matmenis ir kaip kuriamos rinkodaros komunikacijos taip, kad būtų patenkinti vartotojai ir būtų pritrauktas kuo didesnis jų kiekis.
• Esminė tezė. Masinės komunikacijos socialiniuose tinkluose nauda.
• Zauškova et. al., teigia, kad marketingo komunikacija tai strategija. Zephaniah apibrėžia, kad marketingo komunikacija vykdoma įvairiomis informavimo priemonėmis kuriomis skatinama pirkti konkrečius produktus ar paslaugas (Zephaniah et. al. 2020).
• Marketingo komunikacijos efektyvumą stiprina nuolatinis skelbimų ir reklamos kūrimas internetinėje aplinkoje, galima sukurti naudojant daugybę šiuolaikinių socialinės medijos įrankių (Ližbetinova et al., 2019).
• Marketingo komunikacijos plėtra, kuri labai greitai keičiasi per reklamą nėra vienintelis ar svarbiausias dalykas kuriant prekės ženklą, kuri paskatintų pardavimus, bet taip pat gali būti priemonė, skatinanti pardavimą per socialinius tinklus. Be to, išplėtus šį bendravimą galima taip pat pasiekti, kad produktas pasiektų platesnę rinką.
Masinė komunikacija
• Masinė komunikacija yra komunikacijos procesas, vykdomas per masines priemones įvairiais komunikacijos tikslais, siekiant perteikti informaciją plačiajai auditorijai (Zulfahmi, 2022).
• Nevinskaitė nurodo, kad „masinė komunikacija yra procesas, kurio metu specializuotos siuntėjų grupės technologinėmis priemonėmis perduoda simbolinį turinį didelei, heterogeninei, anoniminei ir plačiai pasklidusiai auditorijai“. Šiame apibrėžime komunikacija reiškia pranešimų perdavimą ir nebūtinai apima reakciją į pranešimus, dalijimąsi jais ir komunikacijos dalyvių tarpusavio sąveiką.
• 2022 metų lapkričio mėnesio 20 diena
Masinės komunikacijos procesas
• L. Naviskaitė pažymi, kad masinę komunikaciją kaip procesą reikia skirti nuo masinės komunikacijos priemonių (visuomenės informavimo priemonių, žiniasklaidos). Tuo remiantis galima teigti, kad masinės komunikacijos procesas yra tam tikrų priemonių naudojimas, pasiekti kuo didesnį kiekį vartotojų. Žiniasklaida yra kaip priemonė, naudojama perduodant pranešimus auditorijai (gavėjams) naudojant mechaninės komunikacijos priemones, tokias kaip laikraščiai, radijas, televizija ir internetas.
• 2022 metų lapkričio mėnesio 20 diena
Skiriamos...
Šį darbą sudaro 964 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!