Kiekvieną dieną daugelis firmų ir organizacijų susiduria su rizika, sukeliama nenumatytų įvykių situacijų, darbuotojų klaidų ar etinių kliūčių ir galinčia neigiamai atsiliepti jų reputacijai, pelnui ar net pačiam egzistavimui. Šiandienos pasaulyje galimų krizių numatymas ir reagavimas į jau iškilusias krizes tampa pagrindiniu aukštesniojo vadybos lygmens darbuotojų uždaviniu jiems tenka susidurti su telekomunikacijų sistemų ir informacinės technologijos revoliucijos pasekmėms, sprendžiant komunikacines krizes.
To reikalauja poreikis būti atsakingesniam klientui. Šiais skubos laikais laimi tos kompanijos, kurios geriausius sprendimus priima greičiausiai. O pralaimi tos kompanijos, kurios, stebėdamos strimgalviais lekiančius konkurentus, stebisi, kas atsitiko.
Tačiau kai vadybininkai, užuot valdę pokytį, tampa valdomi krizės ir pakliūva į reakcijos į pokytį spąstus, organizacija susiduria su tikra bėda kai kiekviena problema organizacijoje tampa „mesk viską, nesvarbu ką darytum" tipo krize, tai rodo, kad organizacija nereaguoja į verslo aplinką. Toks verslas yra prasto planavimo ir netikusio vykdymo ženklas.
Darbo objektas – komunikacijos procesas ir jo efektyvumą lemiantys veiksniai.
Darbo tikslas – išanalizuoti verslo komunikacijos procesą ir jo efektyvumą lemiančius veiksnius.
Darbo metodai: sisteminė ir loginės analizė, teorinės literatūros analizė.
Antra, efektingi komunikacijos įgūdžiai gali suteikti vadovams galimybe panaudoti plačiausią gabumų skalę, prieinamą multikultūrinių organizacijų pasaulyje. Verslo globalizavimas iš tikro meta iššūkį vadovų komunikacijos galimybėms. Kai vadovai susiduria su papročiais, posakiais bei prasmėmis, kurios jiems galbūt atrodo labai svetimos, jie gali šalintis ir vengti bendrauti. Ir taip gali būti pražiūrėta pati geriausia galimybė. Pvz., Vakarų šalių vadovams dera susitaikyti su faktu, jog anglų kalbą vertinti kaip „pasauline" - rizikinga. Komunikavimas, kaip ir bet kuria kita intelektuali veikla, gali tobulėti susidūrusi su naujomis, iššaukiančiomis aplinkybėmis. Organizacijos gali būti tinkama vieta tą pamoką išmokti.
Trečia, taip jau yra, kad vadovai iš tiesų nemažai laiko skiria komunikacijai. Retai kada vadovas sėdi prie savo darbo stalo vienas ir masto, planuoja ar nagrinėja alternatyvas. Iš tikro, tam tenka daug bendrauti su pavaldiniais, viršininkais ar kolegomis, vartotojais ar tiekėjais tiesiogiai, telefonu ar...
Šį darbą sudaro 6321 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!