Draudimo įmonės „Compensa“ direktorius be jokios atrankos visiems padaliniams persiunčia visą gautą informaciją elektroniniu paštu, kurioje didžioji dalis informacijos yra nereikšminga konkretaus padalinio darbuotojų veiklai. Dėl šios priežasties darbuotojai nekreipia dėmesio į perteklinės informacijos srautus, dažnai ištrina elektroninius laiškus jų net neskaitę, taip pat svarbi informacija yra neperskaitoma darbuotojų, kurie darbo metu dirba ne prie kompiuterio ir negali pasitikrinti savo elektroninio pašto. Dėl šios problemos iškilo reali grėsmė, kad ir itin svarbi žinia bus nepastebėta, į ją nebus sureaguota išvis ar reikiamu laiku.
Išspręsti problemą, kuri susidarė dėl perteklinės informacijos siuntimo bei netinkamo darbuotojų reagavimo į jos gavimą. Atrinkus reikiamą informaciją bei ją pateikus darbuotojams, kuriems tai yra svarbu, tikslingu būdu (el. paštas ar raštu) kompanijoje nebus nepastebėta svarbi žinia, o darbuotojų ir kitų įmonės vadovų komunikacija pagerės bei bus atliekami visi reikalavimai, teikiantys kompanijai naudą.
1. Reikia atrinkti informaciją būdingą konkrečiam padaliniui.
2. Atrinktą informaciją siųsti tik konkretiems padaliniams, kuriems tai būtų svarbu.
3. Išsiųsti informaciją ne tik elektroniniu paštu, bet pateikti ir raštu darbuotojams, kurie darbo metu negali pasitikrinti el. pašto.
4. Organizuoti susirinkimus pranešant svarbią informaciją.
Pirmiausia siekiant, jog tinkama ir reikalinga informacija pasiektų įmones darbuotojus, įvairios žinios ir užduotys turėtų būti perduodamos komunikacijos organizacijoje kryptimi – vertikaliai žemyn nukreiptu komunikacijos būdu (informacijos srautas prasideda nuo aukščiausio lygio, po to keliauja žemyn per valdymo lygius, kol pasiekia eilinius darbuotojus), tuomet ji yra tikslingiausia ir patikimiausia. Žinios perduodamos horizontaliuoju komunikacijos būdu gali būti nevisiškai teisingos, nes esant tarpusavio konkurencijai dalis informacijos gali būti nuslepiama, siekiant asmeninio pranašumo. Todėl labai svarbu, jog informacija būtų siunčiama tinkamiems žmonėms, kruopščiai atrenkama ir pateikta tikslingais būdais. Sprendžiant „Compensa“ įmonės problemą, kompanijos direktorius reikiamą informaciją turėtų ne iškart siųsti visiems darbuotojams. Direktorius informaciją turėtų perduoti padalinių vadovams, kurie geriau žino, kuri informacija yra svarbi jų padalinio darbuotojams ir galbūt netgi kuriam konkrečiai darbuotojui, taip išvengiant perteklinės, nereikalingos informacijos, kuri...
Šį darbą sudaro 706 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!