Referatai

Profesinės komunikacijos problemos ir jų sprendimo būdai (komunikacijos planas)

9.6   (3 atsiliepimai)
Profesinės komunikacijos problemos ir jų sprendimo būdai (komunikacijos planas) 1 puslapis
Profesinės komunikacijos problemos ir jų sprendimo būdai (komunikacijos planas) 2 puslapis
Profesinės komunikacijos problemos ir jų sprendimo būdai (komunikacijos planas) 3 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Draudimo įmonės „Compensa“ direktorius be jokios atrankos visiems padaliniams persiunčia visą gautą informaciją elektroniniu paštu, kurioje didžioji dalis informacijos yra nereikšminga konkretaus padalinio darbuotojų veiklai. Dėl šios priežasties darbuotojai nekreipia dėmesio į perteklinės informacijos srautus, dažnai ištrina elektroninius laiškus jų net neskaitę, taip pat svarbi informacija yra neperskaitoma darbuotojų, kurie darbo metu dirba ne prie kompiuterio ir negali pasitikrinti savo elektroninio pašto. Dėl šios problemos iškilo reali grėsmė, kad ir itin svarbi žinia bus nepastebėta, į ją nebus sureaguota išvis ar reikiamu laiku.
Išspręsti problemą, kuri susidarė dėl perteklinės informacijos siuntimo bei netinkamo darbuotojų reagavimo į jos gavimą. Atrinkus reikiamą informaciją bei ją pateikus darbuotojams, kuriems tai yra svarbu, tikslingu būdu (el. paštas ar raštu) kompanijoje nebus nepastebėta svarbi žinia, o darbuotojų ir kitų įmonės vadovų komunikacija pagerės bei bus atliekami visi reikalavimai, teikiantys kompanijai naudą.
1. Reikia atrinkti informaciją būdingą konkrečiam padaliniui.
2. Atrinktą informaciją siųsti tik konkretiems padaliniams, kuriems tai būtų svarbu.
3. Išsiųsti informaciją ne tik elektroniniu paštu, bet pateikti ir raštu darbuotojams, kurie darbo metu negali pasitikrinti el. pašto.
4. Organizuoti susirinkimus pranešant svarbią informaciją.
Pirmiausia siekiant, jog tinkama ir reikalinga informacija pasiektų įmones darbuotojus, įvairios žinios ir užduotys turėtų būti perduodamos komunikacijos organizacijoje kryptimi – vertikaliai žemyn nukreiptu komunikacijos būdu (informacijos srautas prasideda nuo aukščiausio lygio, po to keliauja žemyn per valdymo lygius, kol pasiekia eilinius darbuotojus), tuomet ji yra tikslingiausia ir patikimiausia. Žinios perduodamos horizontaliuoju komunikacijos būdu gali būti nevisiškai teisingos, nes esant tarpusavio konkurencijai dalis informacijos gali būti nuslepiama, siekiant asmeninio pranašumo. Todėl labai svarbu, jog informacija būtų siunčiama tinkamiems žmonėms, kruopščiai atrenkama ir pateikta tikslingais būdais. Sprendžiant „Compensa“ įmonės problemą, kompanijos direktorius reikiamą informaciją turėtų ne iškart siųsti visiems darbuotojams. Direktorius informaciją turėtų perduoti padalinių vadovams, kurie geriau žino, kuri informacija yra svarbi jų padalinio darbuotojams ir galbūt netgi kuriam konkrečiai darbuotojui, taip išvengiant perteklinės, nereikalingos informacijos, kuri...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 706 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
4 psl., (706 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 4 psl., (706 ž.)
  • Word failas 22 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt