• Pratybos: 16 val.
• BARŠAUSKIENĖ,V. Dalykinė komunikacija. Kaunas,2002. 237 p.
• MISEVIČIUS, V. Verslo etikos ir bendravimo organizavimo pagrindai. Kaunas, 2004. 214 p.
• CHREPTAVIČIENĖ, V. Dalykinė komunikacija organizacijoje: organizacinių tvarkomųjų dokumentų rengimas ir įforminimas. Kaunas, 2003. 26 p.
• VLADARSKIENĖ, R. Dokumentų tekstai. Vilnius. 2003.
• Kanceliarinės kalbos patarimai/ Parengė P.Kniūkšta. Vilnius. 2002.
Pagrindinės temos
• Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Bendravimo funkcijos; tikslai; lygiai
• Komunikacijos proceso modelis
• Neverbalinis bendravimas
• Verbalinis bendravimas
• Komunikacijų organizacijoje formos: vieši pasisakymai; derybos; konferencijos; susirinkimai
• Dalykinis bendravimas raštu: organizaciniai, tvarkomieji ir informaciniai dokumentai
• Darbo paieška
Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Bendravimas- tai dviejų ar daugiau žmonių sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami žmonių poreikiai.
• Bendravimas- tai procesas, kurio metu keičiamasi informacija, perduodamas emocionalus būvis, daroma tam tikra įtaka.
• Komunikacija- reikšmingas pasikeitimas informacija, perduodant žinią.
• Vidinė komunikacija- komunikacija organizacijos viduje.
• Išorinė komunikacija- komunikacija su pagrindine auditorija organizacijos išorėje.
• Komunikacijos kanalai – formalūs ir neformalūs informacijos perdavimo būdai, kai ji siunčiama organizacijos tinklų viduje.
• Komunikacijos tinklai- sąveikos dalys, apimančios komunikaciją “žemyn- į viršų”, ir horizontalią komunikaciją.
• Komunikacijos srautai- bendravimo kryptys komunikacijos kanale: komunikacija iš viršaus į apačią- informacija perduodama iš vadovo pavaldniams; komunikacija iš apačios į viršų- informacija perduodama iš pavaldinių vadovams; horizontalus bendravimas- informacijos perdavimas siuntėjo gavėjui tame pačiame organizacijos lygyje.
Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Terminus “bendravimas” ir “komunikacija” galima naudoti kaip sinonimus.Šios sąvokos yra labai artimos.
• Terminas “komunikacija” daugiau akcentuoja ryšio tarp subjektų mechanizmą, formą, informacijos perdavimo būdus, kanalus ir dažniau vartojamas nagrinėjant organizacijos veiklą.
• Nėra vieningos nuomonės, apibrėžiant sąvokas bendravimas, komunikacija, dalykinė komunikacija.
• Dalykinės komunikacijos terminui suteikiama platesnė prasmė, susiejant darbinės veiklos ir žmogiškuosius tikslus į visumą.
Bendravimo funkcijos
• Komunikacinė (lot. Communicatio- pranešimas,perdavimas) funkcija akcentuoja informacijos perdavimą, pasikeitimą žiniomis, patirtimi bei informacijos priėmimą ir suvokimą.
• Reguliacinė (lot. Regulo- tvarkau, nukreipiu) funkcija akcentuoja įtaką aplinkinimas žmonėms, siekiant išsaugoti ar daryti įtaką jų elgesiui, aktyvumui, požiūriui į vertybių sistemą.
• Kontaktinė funkcija siejama su įprastiniu žmonių...
Šį darbą sudaro 3230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!