Pristatymai

Dalykinė komunikacija

10   (1 atsiliepimai)
Dalykinė komunikacija 1 puslapis
Dalykinė komunikacija 2 puslapis
Dalykinė komunikacija 3 puslapis
Dalykinė komunikacija 4 puslapis
Dalykinė komunikacija 5 puslapis
Dalykinė komunikacija 6 puslapis
Dalykinė komunikacija 7 puslapis
Dalykinė komunikacija 8 puslapis
Dalykinė komunikacija 9 puslapis
Dalykinė komunikacija 10 puslapis
Dalykinė komunikacija 11 puslapis
Dalykinė komunikacija 12 puslapis
Dalykinė komunikacija 13 puslapis
Dalykinė komunikacija 14 puslapis
Dalykinė komunikacija 15 puslapis
Dalykinė komunikacija 16 puslapis
Dalykinė komunikacija 17 puslapis
Dalykinė komunikacija 18 puslapis
Dalykinė komunikacija 19 puslapis
Dalykinė komunikacija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Pratybos: 16 val.
• BARŠAUSKIENĖ,V. Dalykinė komunikacija. Kaunas,2002. 237 p.
• MISEVIČIUS, V. Verslo etikos ir bendravimo organizavimo pagrindai. Kaunas, 2004. 214 p.
• CHREPTAVIČIENĖ, V. Dalykinė komunikacija organizacijoje: organizacinių tvarkomųjų dokumentų rengimas ir įforminimas. Kaunas, 2003. 26 p.
• VLADARSKIENĖ, R. Dokumentų tekstai. Vilnius. 2003.
• Kanceliarinės kalbos patarimai/ Parengė P.Kniūkšta. Vilnius. 2002.
Pagrindinės temos
• Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Bendravimo funkcijos; tikslai; lygiai
• Komunikacijos proceso modelis
• Neverbalinis bendravimas
• Verbalinis bendravimas
• Komunikacijų organizacijoje formos: vieši pasisakymai; derybos; konferencijos; susirinkimai
• Dalykinis bendravimas raštu: organizaciniai, tvarkomieji ir informaciniai dokumentai
• Darbo paieška
Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Bendravimas- tai dviejų ar daugiau žmonių sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami žmonių poreikiai.
• Bendravimas- tai procesas, kurio metu keičiamasi informacija, perduodamas emocionalus būvis, daroma tam tikra įtaka.
• Komunikacija- reikšmingas pasikeitimas informacija, perduodant žinią.
• Vidinė komunikacija- komunikacija organizacijos viduje.
• Išorinė komunikacija- komunikacija su pagrindine auditorija organizacijos išorėje.
• Komunikacijos kanalai – formalūs ir neformalūs informacijos perdavimo būdai, kai ji siunčiama organizacijos tinklų viduje.
• Komunikacijos tinklai- sąveikos dalys, apimančios komunikaciją “žemyn- į viršų”, ir horizontalią komunikaciją.
• Komunikacijos srautai- bendravimo kryptys komunikacijos kanale: komunikacija iš viršaus į apačią- informacija perduodama iš vadovo pavaldniams; komunikacija iš apačios į viršų- informacija perduodama iš pavaldinių vadovams; horizontalus bendravimas- informacijos perdavimas siuntėjo gavėjui tame pačiame organizacijos lygyje.
Bendravimo ir komunikacijos sąvokos
• Terminus “bendravimas” ir “komunikacija” galima naudoti kaip sinonimus.Šios sąvokos yra labai artimos.
• Terminas “komunikacija” daugiau akcentuoja ryšio tarp subjektų mechanizmą, formą, informacijos perdavimo būdus, kanalus ir dažniau vartojamas nagrinėjant organizacijos veiklą.
• Nėra vieningos nuomonės, apibrėžiant sąvokas bendravimas, komunikacija, dalykinė komunikacija.
• Dalykinės komunikacijos terminui suteikiama platesnė prasmė, susiejant darbinės veiklos ir žmogiškuosius tikslus į visumą.
Bendravimo funkcijos
• Komunikacinė (lot. Communicatio- pranešimas,perdavimas) funkcija akcentuoja informacijos perdavimą, pasikeitimą žiniomis, patirtimi bei informacijos priėmimą ir suvokimą.
• Reguliacinė (lot. Regulo- tvarkau, nukreipiu) funkcija akcentuoja įtaką aplinkinimas žmonėms, siekiant išsaugoti ar daryti įtaką jų elgesiui, aktyvumui, požiūriui į vertybių sistemą.
• Kontaktinė funkcija siejama su įprastiniu žmonių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
50 psl., (3230 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos pristatymas
  • 50 psl., (3230 ž.)
  • Skaidrės 155 KB
  • Lygis: Mokyklinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt