suvokiama kaip atsakomybė už jos sprendimų ir veiklos poveikį aplinkai bei visuomenei.
Įmonė priimdama sprendimus ir vykdydama socialiai atsakinga veiklą atsižvelgia į
suinteresuotų šalių lūkesčius, laikosi teisės aktų ir tarptautinių normų, prisideda prie darnios
plėtros ir visuomenės gerovės kėlimo. Šiame rašto darbe bus kalbama apie įmonės ,,LIDL’’
socialinę atsakomybę bei kitą informaciją.
Darbo objektas - įmonės ,,LIDL’’ socialinė atsakomybė.
Darbo tikslas - išanalizuoti įmonės ,,LIDL’’ socialinę atsakomybę bei ją įvertinti.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti įmonės ,,LIDL’’ socialinės atsakomybės komunikaciją.
2. Atlikti ,,LIDL’’ organizacijos viešumo analizę.
3. Išanalizuoti ,,LIDL’’ vidaus komunikaciją.
4. Aprašyti įmonės valdymą bei ekonominę informaciją ir rodiklius.
5. Išanalizuoti aplinkosaugos informaciją ir rodiklius.
Darbo metodai: Šiame darbe naudota šaltinių teorinė analizė ir sintezė.
4
LIDL socialinės atsakomybės komunikacija
Parduotuvių tinklo ,,LIDL’’ atsiradimo istorija
Parduotuvių tinklo „LIDL“ pradžia siekia netgi praėjusio amžiaus 4-ąjį dešimtmetį, kai
Švabijos regione Vokietijoje buvo įkurta didmeninės prekybos maisto produktais įmonė.
Šiandien „LIDL“ yra Vokietijos mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių dešimtuke
ir tarptautinė įmonių grupė, turinti aktyviai veikiantį savarankiškų įmonių tinklą visoje
Europoje. Pirmosios „LIDL“ parduotuvės buvo atidarytos 1973 metais Liudvigshafene,
Vokietijoje. 9-ajame dešimtmetyje buvo vykdoma tinklo plėtra šalyje. Paskutinis praėjusio
amžiaus dešimtmetis buvo sėkmingo „LIDL“ įsitvirtinimo už Vokietijos ribų pradžia. Šiuo
metu įmonė, stipriai lenkdama kitus konkurentus, valdo vieną didžiausių žemų kainų
parduotuvių tinklų visoje Europoje. Manoma, jog ateityje „LIDL“ išliks tokia pat reikšminga
įmone naujose rinkose ir didžiuosis galimybe pasiūlyti geriausią kokybę už žemą kainą.
Visiems gerai žinomas parduotuvių tinklas ,,LIDL’’ savo kelią Lietuvoje pradėjo dar 2016
metais, pirmosios 15 parduotuvių duris pirkėjams atvėrė tų metų birželio 2 diena.
Parduotuvių startas buvo iš tiesų labai sėkmingas, nes pritraukė be galo daug smalsių pirkėjų.
Po sėkmingos pradžios parduotuvių tinklas ,,LIDL’’ nenustojo augti. Šiuo metu 23 Lietuvos
miestuose yra 59 parduotuvės bei 2 571 šio tinklo darbuotojai.
Asortimentas
Šiuo metu ,,LIDL“ parduotuvė savo pirkėjams gali pasiūlyti net apie 1 600 įvairių
kasdienių prekių, tarp jų – Lietuvos, Vokietijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos ir
daugelio kitų šalių gamintojų maisto produktai bei kitos priemonės. Parduotuvėse taip pat
galite rasti ir platų šviežių vaisių...
Šį darbą sudaro 3642 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!