Tyrimai

Facebook reklamos įtaka naudotojams

9.4   (3 atsiliepimai)
Facebook reklamos įtaka naudotojams  1 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  2 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  3 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  4 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  5 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  6 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  7 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  8 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  9 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  10 puslapis
Facebook reklamos įtaka naudotojams  11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

tikslas – atskleisti ,,Facebook“ reklamos įtaką naudotojams.
Pagrindiniai žodžiai: reklama, vartotojų požiūris, informacija, internetinė reklama, socialiniai tinklai.
ĮVADAS
Tyrimo problema ir aktualumas: Kiekvieną dieną daugelis žmonių naudojasi įvairaus tipo
socialiniais tinklais, kur kasdien jiems naršant iškyla įvairaus tipo internetinės reklamos, tai yra –
,,tekstinė ir (ar) vizualinė reklama virtualioje erdvėje. Dažniausiai sutinkamos reklamos internete
apraiškos – tai vadinamieji ,,baneriai“ (angl. banner – vėliava), arba reklaminiai skydeliai; taip pat
vadinamieji iškylantieji langai (angl. pop-up) ir t.t.“ (A.Remeika, 2013). Socialiniuose tinkluose
,,Komunikuodami tarpusavyje individai stengiasi įgyti sau naudingos informacijos, kurią vėliau būtų
galima panaudoti saviems tikslams.“ (R. Karalienė, 2017). Reklamos esmė – sudominti būsimąklientą,
paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar
paslaugospirkimu ir vartojimu. Tyrimu siekta išsiaiškinti kokią įtaką daro Facebook reklama jos
naudotojams.
Tyrimo tikslas - išanalizuoti ,,Facebook“ reklamos įtaką naudotojams.
Tyrimo uždaviniai:
1) Ištirti ,,Facebook“ naudotojų ypatumus ir statistiką.
2) Išanalizuoti ,,Facebook“ reklamos veikimo principus vartotojams.
3) Ištirti ,,Facebook“ reklamos daromą įtaką vartotojams.
Tyrimo metodika:
1) Mokslinės literatūros ir informacijos šaltinių analizės.
2) Anketinė apklausa.
408
1. ,,FACEBOOK“ TINKLAPIO ATSIRADIMO ISTORIJA, STATISTIKA,
NAUDOTOJŲ INFORMACIJA APIE VARTOTOJĄ
,,Facebook“ buvo sukurtas 2004 metais, jį įkūrė Mark‘as Zuckerberg‘as, koledžo studentams, jog
galėtų bendrauti ir dalintis informacija tarpusavyje (Milkevičiūtė, 2011). Prie socialinio tinklapio
pradėjo jungtis ne tik studentai, bet ir kiti turintys veikianti elektroninį paštą, galėjo jungtis prie
,,Facebook‘‘. Šiandien tai pats didžiausias socialinis tinklas su daugiau nei vienu milijardu vartotojų
visame pasaulyje.
Neilgai trukus, vos po dviejų metų ,,Facebook“ įsikūrimo, buvo sukurtos rėmėjų grupės, kurios
leido ,,Facebook‘‘ naudotojams pasiekti jų pamėgtas įmones. Tuo pat metu, kai socialinis tinklas
prasiplėtė, atsirado ir pirmoji internetinė ,,Facebook“ reklama, jos tikslu tapo – leisti žmonėms
reklamuoti savo verslus pasauliniu lygiu ir iš to gauti naudos tiek sau, tiek pirkėjui. Reklama turėjo
būtent jai paskirtą vietą dešinėje pusėje, kurioje tegalėjo būti rodoma.,,Facebook“ tobulėjo ir
kiekvienais metais vartotojams siūlė geresnes paslaugas, reklamuoti savo verslo produkciją ar paslaugą
(buvo sukurti puslapiai skirti įvairiems verslams, grupėms, organizacijoms, žvaigždėms ar kitiems;
pradėta leisti reklamas, komentuoti, pamėgti ir jomis dalintis) (Daukšienė, 2016).
,,Facebook‘‘ tinklapiu naudojasi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2870 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
11 psl., (2870 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos tyrimas
  • 11 psl., (2870 ž.)
  • PDF dokumentas 420 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt