Magistro darbai

Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui

9.6   (2 atsiliepimai)
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    1 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    2 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    3 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    4 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    5 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    6 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    7 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    8 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    9 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    10 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    11 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    12 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    13 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    14 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    15 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    16 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    17 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    18 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    19 puslapis
Vidinės komunikacijos įtaka daruotojų lojalumui    20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

includes every person in organization.
Paper objet – internal communication influence for workers loyalty.
Purpose of the paper – to investigate the influence of internal communication to staff loyalty and
provide solutions on how to improve the Organization's internal communication
Goals of the paper:
1. Reveal the importance of organization communication
2. Examine the concept of communication and essence of communication process
3. Analyze the influence of the theoretical level of the communication agency loyalty.
4. Research internal communication impact for workers loyalty.
5. Offer internal communication improvement techniques in order to increase the employees '
loyalty.
Research show that workers communicate 3 main chanels – by phone, face to face and by e-mail.
They think most effective internal communication chanels are phone, email, non formal meetings and
talks face to face. Workers think they are loyal to organization.
.
5
6
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Komunikacijos procesas...............................................................................................................11
2 pav. Komunikacijos organizacijoje tikslai...........................................................................................12
3 pav. Informacijos srautai organizacijoje..............................................................................................13
4 pav. Tradicinis „Vienas – daugeliui“ komunikacinis modelis.............................................................14
5 pav. „Daugelis – daugeliui“ komunikacijos modelis internete............................................................15
6 pav. Įmonės įvaizdžio modelis komunikacijų proceso kontekste........................................................16
7 pav. Komunikacijos proceso trikdžiai .................................................................................................20
8 pav. Verbalinės komunikacijos proceso privalumai ir trūkumai..........................................................22
9 pav. Komunikacinės eigos bruožai.......................................................................................................24
10 pav. Vidinės organizacijos komunikacijos pagrindiniai tikslai..........................................................27
11 pav. Vidinės komunikacijos rūšių ypatumai.......................................................................................29
12 pav. Komunikacijos efektyvumo skalė pagal informacijos perdavimo kanalų pobūdį.....................32
13 pav. Darbuotojų įsipareigojimo ir komunikacijos ryšys ...................................................................40
14 pav. Vidinės komunikacijos ir lojalumo sąryšis.................................................................................41
15pav. Vidinės komunikacijos poveikio lojalumui modelis....................................................................4 2
16 pav. Vidinės komunikacijos organizavimo vertinimas.......................................................................47
17 pav. Organizacijos supažindinimo su misija, vizija, planais ir vertybėmis vertinimas......................48
18 pav. Vidinės komunikacijos dažnumas organizacijoje.......................................................................49
19 pav. Vidinės komunikacijos dažnumo pasiskirstymas.......................................................................50
20 pav. Vidinės komunikacijos efektyvumo pasiskirstymas..................................................................51
21 pav. Vadovybės informacijos vertinimas.........................................................................................................53
22 pav. Bendradarbių informacijos vertinimas.....................................................................................................54
7
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentelė. Komunikacijos proceso apibrėžimai .........................................................................................19
2 lentelė. Vidinės komunikacijos samprata ..............................................................................................25
3 lentelė Galimos vidinės komunikacijos problemos................................................................................30
4 lentelė. Lojalumo samprata ....................................................................................................................34
5 lentelė. Lojalumo veiksniai .....................................................................................................................35
6 lentelė. Darbuotojų lojalumo lygiai.........................................................................................................37
7 Lentelė. Tyrimo klausimų blokų pagrindimas........................................................................................45
8 lentelė. Darbuotojų demografinė statistika..............................................................................................46
9 lentelė. Organizacijos supažindinimo su misija, planais ir vertybėmis vertinimas balais......................48
10 lentelė....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 17619 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SUMMARY.4
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS .6
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS .7
  • ĮVADAS 8
  • 1. VIDINĖS KOMUNIKACIJOS IR DARBUOTOJŲ LOJALUMO PROBLEMATIKA 10
  • 2. KOMUNIKACIJOS IR DARBUOTOJŲ LOJALUMO SĄSAJŲ TEORINIAI ASPEKTAI ..18
  • 2.1 Komunikacijos samprata ir procesas18
  • 2.2 Vidinė komunikacija organizacijoje .24
  • 2.3 Darbuotojų lojalumą lemiantys veiksniai. ..33
  • 2.4 Vidinės komunikacijos ir darbuotojų lojalumo sąryšiai.39
  • 3.ORGANIZACIJOS VIDINĖS KOMUNIKACIJOS EFEKTYVUMO TYRIMO
  • METODOLOGIJA..44
  • 3.1. Empirinio tyrimo metodologijos logika bei nuostatos 44
  • 3.2. Empirinio tyrimo organizavimas45
  • 4.ORGANIZACIJOS „X“ VIDINĖS KOMUNIKACIJOS ĮTAKOS DARBUOTOJŲ
  • LOJALUMUI TYRIMAS47
  • 4.1. Empirinio tyrimo duomenų analizė .47
  • 4.2. Empirinių tyrimo išvados .57
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS ..59
  • LITERATŪRA 61
  • PRIEDAI.65

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
69 psl., (17619 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos magistro darbas
  • 69 psl., (17619 ž.)
  • PDF dokumentas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt