includes every person in organization.
Paper objet – internal communication influence for workers loyalty.
Purpose of the paper – to investigate the influence of internal communication to staff loyalty and
provide solutions on how to improve the Organization's internal communication
Goals of the paper:
1. Reveal the importance of organization communication
2. Examine the concept of communication and essence of communication process
3. Analyze the influence of the theoretical level of the communication agency loyalty.
4. Research internal communication impact for workers loyalty.
5. Offer internal communication improvement techniques in order to increase the employees '
loyalty.
Research show that workers communicate 3 main chanels – by phone, face to face and by e-mail.
They think most effective internal communication chanels are phone, email, non formal meetings and
talks face to face. Workers think they are loyal to organization.
.
5
6
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Komunikacijos procesas...............................................................................................................11
2 pav. Komunikacijos organizacijoje tikslai...........................................................................................12
3 pav. Informacijos srautai organizacijoje..............................................................................................13
4 pav. Tradicinis „Vienas – daugeliui“ komunikacinis modelis.............................................................14
5 pav. „Daugelis – daugeliui“ komunikacijos modelis internete............................................................15
6 pav. Įmonės įvaizdžio modelis komunikacijų proceso kontekste........................................................16
7 pav. Komunikacijos proceso trikdžiai .................................................................................................20
8 pav. Verbalinės komunikacijos proceso privalumai ir trūkumai..........................................................22
9 pav. Komunikacinės eigos bruožai.......................................................................................................24
10 pav. Vidinės organizacijos komunikacijos pagrindiniai tikslai..........................................................27
11 pav. Vidinės komunikacijos rūšių ypatumai.......................................................................................29
12 pav. Komunikacijos efektyvumo skalė pagal informacijos perdavimo kanalų pobūdį.....................32
13 pav. Darbuotojų įsipareigojimo ir komunikacijos ryšys ...................................................................40
14 pav. Vidinės komunikacijos ir lojalumo sąryšis.................................................................................41
15pav. Vidinės komunikacijos poveikio lojalumui modelis....................................................................4 2
16 pav. Vidinės komunikacijos organizavimo vertinimas.......................................................................47
17 pav. Organizacijos supažindinimo su misija, vizija, planais ir vertybėmis vertinimas......................48
18 pav. Vidinės komunikacijos dažnumas organizacijoje.......................................................................49
19 pav. Vidinės komunikacijos dažnumo pasiskirstymas.......................................................................50
20 pav. Vidinės komunikacijos efektyvumo pasiskirstymas..................................................................51
21 pav. Vadovybės informacijos vertinimas.........................................................................................................53
22 pav. Bendradarbių informacijos vertinimas.....................................................................................................54
7
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentelė. Komunikacijos proceso apibrėžimai .........................................................................................19
2 lentelė. Vidinės komunikacijos samprata ..............................................................................................25
3 lentelė Galimos vidinės komunikacijos problemos................................................................................30
4 lentelė. Lojalumo samprata ....................................................................................................................34
5 lentelė. Lojalumo veiksniai .....................................................................................................................35
6 lentelė. Darbuotojų lojalumo lygiai.........................................................................................................37
7 Lentelė. Tyrimo klausimų blokų pagrindimas........................................................................................45
8 lentelė. Darbuotojų demografinė statistika..............................................................................................46
9 lentelė. Organizacijos supažindinimo su misija, planais ir vertybėmis vertinimas balais......................48
10 lentelė....
Šį darbą sudaro 17619 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!